Rozdział XXII "szczescie"

221 10 0
                                    


Lee Know

Dziewczyna wykończyła kieliszek drinka, zrobiłem to samo. Krzykneliśmy że wychodzimy i że zaraz przyjdziemy, 23.46 idealny moment aby powoli iść na dach, pomyślałem. Złapałem dziewczynę za rękę, a ona splotła nasze palce, mogłbym patrzeć na nią godzinami była taka piękna żałuje ze nie poznałem jej wcześniej. Weszliśmy do windy i wiechaliśmy na dach, widok na cały Seul był piękny ale nie piękniejszy niż Y/N. Z dwoma kieliszkami czerwonego wina usiedliśmy przy stoliku i podziwialiśmy niebo. Spojrzałem na zegarek, 23.58 wziąłem Y/N za rękę i podszedłem z nią do bliżej barierki, dziewczyna się o nią oparła.
- Jesteś najlepszą osobą którą spotkałem w życiu Y/Nnnie - powiedziałem patrząc na dziewczynę która wpatrywała się w krajobraz Seulu, ukratkiem widziałem jej uśmiech.
- Ty też dzięki tobie spełniłam swoje marzenia i znowu zainspirowałeś mnie do robienia tego czego naprawdę kocham - dziewczyna obróciła głowę w moją stronę i uśmiechneła się najszczerzej jak kiedy kolwiek widziałem.
Po chwili dziewczyna podeszła do mnie i wtuliła się w mnie, wybiła 00.00 niebo zajeło się światełkami o różnych kolorach.
- Jest 00.00 - powiedziałem patrząc na
Y/N.
- Kocham cie Lee Minho - powiedziała patrząc mi w oczy.
- A ja kocham ciebie Kim Y/N -
Zbliżyłem twarz do Y/N, złaczyłem usta w ciepłym i przyjemnym pocałunku. Trwał on dłuższą chwilę po chwili dalej podziwialiśmy widok na miasto, po kilkunastu minutach wróciliśmy do zespołów. Dziewczyny z zespołu Y/N były w miarę trzeźwe ale nie bardziej niż my o moim zespole nawet nie wspomnę, jeszcze ich w takim stanie widziałem zamówiłem kierowcę od JYP dla Skz i 6stars a dla siebie i Y/N taksówkę, kierowca przybył szybciej po chwili wszyscy się wpakował i do samochodow a my z Y/N dalej czekaliśmy na taksówkę. Po kilku minutach samochód przyjechał a my spokojnie dojechaliśmy i weszliśmy do naszego mieszkania. Y/N pobiegła i przywitała się z kotkiem, poszedłem do kuchni stanąłem przed blatem i nalałem szklankę wody. Poczułem ciepłe dłonie na moich barkach, lekko się wygiąłem w tył.
- Spokojnie - Y/N staneła obok mnie.
- Jesteś taka piękna - powiedziałem po chwili biorąc łyka napoju, dziewczyna się tylko uśmiechneła. Obróciłem się w stronę dziewczyny, ona zarzuciła swoje ręce na moje ramiona i zbliżyła się do mnie, kurwa tak cholernie jej pragnę. Moje ręce objeły ją w talii, lekko się nachyliłem i połączyłem nasze usta. Powoli kierowaliśmy się na najbliższe miejsce do siedzenia, dziewczyna najpierw usiadła na łóżku a po chwili zaczeła się kłaść, pocałunek dalej trwał. Po chwili przerwaliśmy aby złapać trochę powietrza, zdjąłem koszulkę i po wróciłem do całowania Y/N.

Y/N

Obudziłam się z okropnym bólem głowy, jak codziennie spojrzałam w telefon i była już 11.24. Zerwałam się z łóżka, włożyłam jakiś dres i poszłam do salonu. W kuchni już był Minho i gotował coś pysznego, chłopak obrócił głowę w moją stronę i się uśmiechnął, podeszłam bliżej do niego.
- Nie boli nic? - zapytał robiąc coś dalej.
- Dzisiaj wyjątkowo nie - uśmiechnęłam się do Lee.
- Cieszę się -
- Co smacznego robisz -
- Kimbap, zaraz będzie gotowy możesz usiąść do stołu - tak jak powiedział, tak zrobiłam.
Usiadłam lekko zaspana do stołu i czekałam cierpliwie na pyszne śniadanie. Po chwili Lee Know przyniósł mi talerzyk z jedzeniem, zaczełam się zajadać jakbym od miesiąca nie jadła.

~1 rok później~

Dzisiaj zapowiadał się spokojny nowy dzień, a mój zespół będzie niedługo miał comeback i wydajemy nowy album. Nie wiem czy się cieszyć czy nie ale bedzie w najbliżym miesiącu wydawać solo, trochę szybko no ale cóż mam nadzieję że naszym fanom się spodoba. Z czasem nasz fandom nazwałyśmy "SKYES" Yuri stała się najlepszą liderką według internautów. Ja sama zyskałam przydomek " Dancing Maknae " nie powiem mi się podobało. Nasz kontrakt dalej trwał a wszyscy się starzeli, Straykids stało się dla naszego zespołu jak bracia również przybliżyłyśmy się do Nmixx zadebiutowały szybciej niż my. Zrobiłyśmy kilka collabów nawet udało mi się wystąpić z Lisą z BlackPink jaki to był zaszczyt oraz zrobić piosenkę z Rosé także z BlackPink. Nasza grupa odbyła jeden world tour i byłyśmy w kompletnie wszystkich krajach oprócz tych do których nie miałyśmy dostępu albo bali się o nas że coś może nam się w nim stać. Miałyśmy kilka fanmeetingów naprawdę cieszyłam się że stałam się kimś i to wszystko dzięki Lee Know. Dalej jesteśmy razem Jyp zgodził się upublicznić nasz związek, bałam się spadnie na nas ogromna fala hejtu ale wręcz przeciwnie, plotki o tym że randukejmy pojawiły się już po naszym występie na MBC Music Festival 2022. SKYESs i STAYs to obecnie najsilniejsze fandomy w całej historii kpopu nawet przebiliśmy ARMYs. Po zakończeniu kontraktu Straykids i po służbie w wojsku Minho zdecydowalismy że wtedy opuszczę zespół ale jeszcze nie jestem tego pewna ponieważ chcę prowadzić szczęśliwe życie z osobami które są dla mnie najważniejsze. Bangchan prawie oficjalnie stał się moim tatą, zawsze mnie wspiera i kiedy z Lee Know mamy jakieś sprzeczki zawsze nas godzi, ma mi pomóc w nagrywaniu solówki więc jestem mu za to wdzięczna. Seungmin pomaga mi z wokalem cieszę się że mam tak ogromne wsparcie z jego strony. Jeśli chodzi o moją siostrę Dokyu to uczy nasz zespół choreografi kocham z nią spędzać czas i nawet się do siebie bardziej zbliżyłyśmy. Znalazłam wsparcie u mojej najlepszej przyjaciółki z zespołu Minsy bardzo mnie wspiera i pomaga w każdym trudnym momencie zawsze kiedy zobaczy że spada na mnie chociażby maly hejt zawsze mnie pocieszy. Odwiedzam rodziców co prawda spoczywają w ziemi ale nie przeszkadza mi to lubię spędzać z nimi czas nawet jeśli wiem że nie ma ich akurat obok mnie ale są nade mną. Odnowiłam relacje z moją drugą starszą siostrą Kim Misyu znalazła sobie nawet jakiegoś "kawalera" cieszy się moim szczęściem i nawet ostatnio przeprowadziła się do Seulu. Do Gimpo wybierałam się częściej nie tylko aby podziwiać moje miejsce w ktorym się wychowałam i miałam tak naprawdę większość wspomniej, także dowiedziałam z Minho tam jego rodziców i jego trzy wspaniałe kotki wtedy zbieraliśmy że sobą Kimlee lubią towarzystwo Soonie Doongie Dori, nazywamy je gangiem słodziaków.

________________

Witajcie tak oto doszliśmy do końca książki, chciałam ją ciągnąć dalej ale mój móżdzek lekko się wyczerpał dlatego i nie mam pomysłow (może dlatego że moje rozdziały posiadają po 1000 słow🐯🐯🐯) na rozdziały oczywiście jeszcze postaram się dorzucać jakieś rozdziały z późniejszego życia Y/N i Lee Know możecie powoli czekać na nową książkę bedę wydawać rozdziały mniej więcej tak jak tą odrazu mówię że książka jest pisana w jakby w innym stylu podziwiam osoby którym chce się to jeszcze czytać widzimy się w następnej książce pa pa.....

Cruel love | Y/N x Lee Know StraykidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz