Siedziałam z Piotrkiem w samochodzie jechaliśmy do hali w której ma się odbyć spotkanie ze sponsorami. No i z tymi pożal się Boże modelkami.
- ślicznie wyglądasz malutka
Popatrzylam na mężczyznę. Szczerze po wczorajszym nie wiedziałam, czy chce z nim rozmawiać. Jednak wyszeptałam ciche dziękuję.
- Aurelia proszę cie nie bądź na mnie zła ja wiem , że wczoraj to co się wydarzyło z Majkiem
Miałam już dość jego tłumaczeń, sama nie wiem co mną kierowało w tamtym momencie.
- zatrzymaj na chwilę samochód i nie pytaj po co
Piotrek zatrzymał samochód obrócił się do mnie na siedzeniu. Nigdy w życiu nie zrobiła bym czegoś takiego ale czuje , że z nim mogę wszystko. Odpisałam pas , przysunęłam się do mężczyzny odpinając jego pasy. Przesiadłam się na jego kolana i zaczęłam namiętnie całować jego usta, nie mogłam się powstrzymać, zjechałam na jego szyję, potem delikatnie muskałam ustami jego obojczyk. Czułam jak jego członek się rusza. Kiedy Piotrek zamknął oczy wiedziałam, że mi się oddał cały , w pewnym momencie złapał mnie za pośladki i docisnął. Poruszałam się na nim w przód a potem w tył. Słyszałam jak mężczyzna raz po raz jęczał w moją szyję.
- Aurelia , Boże, ja...kurwa nie przestawaj proszę , zaraz dojdę
W momencie kiedy mężczyźnie brakowało chwili , żeby dojść koło nas samochodem pojawił się Majk.
- ruchanie w samochodzie? Piotruś nie stać cie na nic lepszego ?
- spierdalaj idioto
Chłopak po słowach Piotrka zebrał się i pojechał. Chciałam zejść z mężczyzny ale szepnął mi do ucha.
- proszę daj mi chwilę, muszę się ogarnąć...
Poczekałam aż emocje i wszystko inne co miało opaść opadnie. Wtedy wstałam i przesiadłam się na fotel obok. Do hali, od tego miejsca nie mieliśmy daleko więc przyjechaliśmy zaraz za Majkiem. Rozmawiał właśnie z moim tatą kiedy weszliśmy do hali.
- dzień dobry tatusiu
- cześć córciu
Złożył małego buziaka na moim czole. Przez chwilę mi się przyglądał, pewnie szukając oznak podniecania albo dopiero do zakończonego seksu ale nic takiego nie znalazł.
- Nie wiem co nagadał Ci ten gówniarz , ty znasz mnie o wiele lepiej i wiesz jaki mam stosunek do mężczyzn, po tym jak mój były mnie skrzywdził.
CZYTASZ
Dzika dziewczyna
AdventureAurelia 21 letnia nazywana przez wszystkich " dziką dziewczyną ". Jej cały świat to ojciec , rezerwat i brat Bartek. Do czego zdolna jest dziewczyna jeśli dowie się, że ktoś chce zniszczyć całe jej dotychczasowe życie? Kogo wybierze? Piotrka o 10 l...