— Szóval akkor azt mondjátok nekem, hogy én mind erről lemaradtam? - kérdezte kitágult szemekkel Laura.
Elmeséltük neki Skyjal mik történtek szombaton. Ám az én történetemet mindketten leesett állal hallgatták.
— De ugye minden oké? Nem maradt meg traumaként az a pöcs? - beszélt a szőke srácról Lu.
— Hát.. Kicsit megmaradt bennem.. - simítottam combomra, amin most lila ujjlenyomatok és tenyérnyom éktelenkedik. - De meg leszek. Nem kell ekkora dobra fújni. - legyintettem.
Így is gondoltam. Igyekszem úgy feldolgozni a történteket, hogy ne befolyásolja a jövőben a fiúkkal való bármiféle kapcsolatom. Nem szeretnék ettől függni.
— És Noahval mi van? - kérdezett rá Sky. - Meg van a száma vagy valami?
— Hát.. Nem adta meg. - mondtam elővéve telefonomat, hogy megbizonyosodjak mondatomban. Megnyitva a névjegyzékeket szemöldököm összefutott zavartságomban, majd elmosolyodtam. A képernyőn egy ismeretlen szám szerepelt, és még beceneve is volt.
'🎾'
— Egy labda? - kérdezték a lányok szinkronban.
— Ez ő? - mutatott a telefonomra Lu.
— Szerintem igen.. - haraptam be alsó ajkamat. - Biztosan akkor tette bele, amikor a bárnál hagytam a telefonomat és ő adta vissza nekem a kocsiban.
— És hogy oldotta fel? - könyökölt az asztalra Lu.
— Nincs kód a telefonomra. Helyette azok az appok vannak lekódolva, amikhez szükségét érzem. Például messenger. - vigyorodtam el.
— Lehet én is használom ezt a módszert, hátha valami szexi pasi beleteszi a számát a telefonomba. - mondta Sky, mire mi felnevettünk Luval.
— Laura, kérem tiszteljen meg azzal, hogy nem háttal ül nekem. - hallottuk meg a tanár úr hangját.
Lu csak megforgatva szemét fordult előre, ugyanis eddig a székén fordítva ült.
•
'Egy olvasatlan SMS-e van'Néztem rá telefonomra 7. óra után. Otthagyva a beszélgetést Skyékkel nyitottam fel az üzenetet.
🎾: Kiheverted a másnaposságot, Labdácska? 😊
Halkan felsikkantva kezdtem el a mellettem ülő Sky vállát csapkodni, és mondandójuk közepébe szóltam.
— Írt!! Írt!! Írt! - hadartam el a telefont szorongatva.
— Na mit? - szentelték nekem figyelmüket, miközben Sky a bizsergő vállát dörzsölgette.
— Hát.. csak megkérdezte, hogy kihevertem-e a másnaposságot.. Nem tudom mit írjak.. - hajtottam fejemet drámaian a padra.
— Esetleg válaszolj szegény kérdésére. - könyökölt mellém a padra Sky és választékomat kezdte piszkálni.
— Jó.. - sóhajtottam. - Oké.
You: Soha nem vagyok másnapos. És neked is szia. 🙄
Nem szeretném kimutatni mennyire is izgatott vagyok vele kapcsolatban. Soha nem spannolt még fel ennyire senkinek még csak a gondolata sem. Ha esetleg ő nem is gondolja komolyan a dolgot, és látja rajtam mennyire is tetszik nekem, akkor azt hiszi könnyen kihasználhat. És ezt végképp nem akarom.
🎾: Gondoltam felesleges köszönni. Unalmas.
You: Pedig illik.
🎾: Ennyire illemtudó vagy? 🤨
You: Szeretem megadni a tiszteletet azoknak akik megérdemlik.
🎾: És te megérdemled?
Ennél a kérdésnél kicsit elakadtam. Nem írtam vissza, hanem gondolkodtam. Ezt vajon miért kérdezte? Csak hogy cukkoljon? Vagy esetleg ő nem gondolja azt, hogy én megérdemelném. Ám mielőtt válaszolni tudtam volna, írt.
🎾: Bocsánat.. Inkább hagyjuk a témát. Miért nem írtál eddig?
Legnagyobb örömömre témát cserélt, amitől már is felszabadultabbnak éreztem magam.
You: Talán mert nem láttam, hogy varázslatos módon a telefonomba került a számod. Ha előbb vettem volna észre, lehet én írok először.
🎾: 'Lehet?'
You: Igen. Lehet.
Vagy lehet mégsem, mert már attól kiszakad a helyéről a szívem, hogy vele beszélgetek. Nem még, hogy én kezdeményezzek.
You: Vagy talán hozzászoktál, hogy minden lány fut utánad? 🙄
🎾: Hát bevallom egy kicsit. 😁 De úgy tűnik most nekem kell futnom a lány után.
You: Miért érzed, hogy futnod kell utánam?
🎾: Erre most inkább nem válaszolok. Majd délután.
You: Délután?
🎾: Igen. Mikor végzel?
You: Még 1 órám van.
🎾: Oké. Akkor 4re ott vagyok előttetek. Vegyél fel valami kényelmeset. Amiben önmagad vagy.
You: Jól van. Akkor 4kor. 😊👋🏻
🎾: 4kor! 😁👋🏻
Rengeteg kérdésem van. Remélem kapok rájuk választ minél hamarabb.
{Sziasztok!
Egy rövidebb részt olvashattatok még azelőttről, hogy beindulnának a dolgok. 🫢
Take care! :3}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Érzelmek kavalkádja • Unfinished
Hayran KurguZoe Jenkins élete zavaros az utóbbi időben, akárcsak a múltja volt legjobb barátjával, ami mai napig kísérti. Lehet nem vallja be magának, de titkon arra vágyik hogy feltűnjön a személy az ajtajában. Mikor új városba költözik, élete 180 fokos fordul...