~20~ İki Aşık

467 21 0
                                    

Yavaş ve küçük adımlarla kapıya gitti Selim. Afşa geldiğini mesaj atmıştı ve Selim'de içeri alacaktı. Kapıya geldi ve ağır bir şekilde açtı kapıyı. Afşa kapıda Selim'i bekliyordu. Kapı açılınca hızlı bir şekilde içeri aldı Selim, Afşa'yı ve odasına götürdü. Odasının kapısını kilitledi ve sırtını kapıya dayayarak, rahat bir nefes aldı Selim.

Afşa, odanın ortasında dikilmiş duruyordu. Selim, karşısındaki uzun boylu adama baktı. Onun odasında olduğuna inanamıyordu. Sırtını kapıdan ayırıp, sevgilisinin yanına yürüdü. Elini yüzüne çıkardı. Gerçekten burada olup olmadığına emin olmak istiyordu.

Elini Afşa'nın yanağına dokundurduğu anda, Afşa Selim'in elini tuttu ve dudaklarına götürdü. Selim, bu hareketle şaşkın bir şekilde yutkunurken, Afşa Selim'in avucunun içine derin bir öpücük bıraktı. Selim'in elini sıkıca kavradı ve boştaki eliyle, ceketinin iç cebinden kırmızı bir gül çıkarıp Selim'e verdi. Selim, şaşkınca gülümsedi ve gülü aldı.

"Teşekkür ederim Afşa." dedi ve gülü kokladı. Yüzündeki gülümseme silinmeden Afşa'ya baktı. "Otursana." dedi yatağını göstererek. Afşa, Selim'in elini bırakmadan yatağa geçip oturdu. Selim'de yanına oturdu ve başını Afşa'nın omuzuna koydu.

"Geldiğin için çok teşekkür ederim. Seni bu odada görmek hep hayaldi benim için. Ama şu an gerçek." dedi ve iç çekti. Afşa, elini Selim'in saçlarına çıkardı ve başını sağa doğru çevirerek siyah saçların kokusunu çekti içine.

"Mis gibi kokuyorsun." dedi Afşa ve siyah saçların arasına öpücük kondurdu. "Kurban olurum kokuna." dedi fısıldar gibi. Selim, duyduğu sözlerle yutkundu.

"Seni çok seviyorum Afşa." dedi Selim ve Afşa'ya baktı. "Sen çok güzel bir adamsın. Bana güzelsin diyorsun ama sen de çok güzelsin." dedi ve tuttuğu eline öpücük kondurdu. Afşa, Selim'in sözlerine gülümsedi ve zayıf bedene sardı kollarını. Selim'e sarılmak, ilaç gibi geliyordu.

"Sana sarılınca yaşadığımı hissediyorum. Sanki bugüne kadar hiç yaşamamışım da, senin varlığınla var olmuşum gibi hissediyorum." dedi Afşa. Selim, daha sıkı sarıldı sevgilisinin bedenine. Dokunsalar ağlayacaktı.

Afşa çok güzel seviyordu.

Final is coming...

ARSIZ (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin