13

0 0 0
                                    

Gökhan'ın Gözünden
-"Şş,kalk artık."
-"Kutay bi s1kt1r git."
-"4mk kalk la bi artık.Akşam iş buldum sana."
-"Akşama daha çok."
-"İlaçlarını içiyo musun sen,bunlar hiç azalmıyo."
-"Yok."
-"Aferin iyi b0k yiyosun.B0k gibi kokuyosun kaç gündür yıkanmadın sen 4mk."
-"S1kt1r git o zaman,sal bi.Uykumun içine sıçtın."
-"Saat 2."
Kalktım yerimden.Uyuyamıyorum zaten.Oturdum canım önüne yerdeki biralardan birini açtım.
-"Ama insan gibi yemek yeme tamam mı aman karnın falan doyar."
-"Kafamı s1kt1n sabah sabah."
-"Hala sarhoş musun sen?"
-"Yok."
-"Ne dedi Esin sana da 3 gündür bu haldesin?"
-"Sevmem yetmiyormuş.Değersiz hissediyormuş.İstemiyormuş beni artık."
-"Sinirle demiştir istemiyorum diye."
-"İstemiyor.Korkuyorum senden dedi,katilsin dedi.Ben dayanamıyorum,o evde kalmasını kaldıramıyorum 4mk.Benim yanımda kalacak.Burası güvenli benim yanım güvenli."
-"Bilmiyor hiçbir şeyi.O da haklı Gökhan.Kız mahvoldu sen yokken,üstüne bir de bizden kazık yediğini düşünüyor.Yalnız kaldı o da mutsuz."
-"Bi p1ç dolanıyor etrafında,arkadaşıyım diye.Geçen gün,buraya geldiğinde o getirmiş buraya.Ne ayak bu çocuk bi sorsana etrafa tanıyan bilen var mı?"
-"Bakarım ben de.Sakin ol oğlum biraz.Zamanla düzelir her şey,kızın hiçbir şeyden haberi yok çıkmışsın karşısına öldürdüm adamı demişsin.Ne demesini bekliyordun korkar tabi."
-"Bahane uydurdum bi ton.O beni öldürecekti dedim.Ben katille aynı evde kalmam dedi gitti."
-"Bırak şunu içme de kalk yemek ye.Midene doğru düzgün bi şey girsin."
-"S1kerim midesini de yemeğini de kafamı şişirme."
-"La kalk bok götürüyo etrafı sen yokken kız geldi her hafta evini temizledi gelince temiz bul diye.Senin şu yaptığına bak."
Sessizlik oldu.Bir sigara yaktım.
-"Nasıl yaşayacağım ben böyle?"
-"Oğlum bak,sen kötü bir şey yapmadın.O adam ölmeyi hak etti.Esin'e de söyleyemezsin neden öldürdüğünü.Acaba söylesen mi?Belki o zaman hak verir."
-"Olmaz,bilmeyecek.Ayrılsak da bilmeyecek.Mahvolur.Geberip gitti o şerefsiz.Keşke hemen çekmeseydim fişini.Daha acı çekseydi."
-"E şimdi anlamaz mı o kadar insan senin yaptığını?"
-"Nerden bilecekler.Yaktım cesedini,ertesi gün de adamlarının arasına karıştım yeniden kimsenin ruhu duymadı."
-"Bi bokluk çıkarsa o zaman görürüm ben seni."
-"Olsun ne oluyorsa.Kaybedecek bir şeyim kalmadı."
-"Saçma sapan konuşma oğlum ben neyim burda."
-"Sen varsın da,anlamıyosunuz işte.Esinsiz ben yokum.Kalakaldım böyle.Köpek gibi kıskanıyorum çevresindeki herkesi.Cansız şeyleri bile.Odasındaki komidini kıskandım ya,komidin her gün görüyor diye."
-"Mal mal konuşma içmeyi bırak akşama sızar gidersin,zor buldum mekanı."
-"Geçenkinden getirsene."
-"Yok geçenki falan,bi getireyim dedim Esin topladı yerlerden.Hem Ezgi'ye çaktırma duysa gebertir beni."
-"Bi şey demez."
-"Sana demez."
-"Sen içmedin."
-"Sana verdim."
-"Ee?"
-"Ezgi kızar,korkmuş Esin'in hayatını duyunca."
-"Kutay getiriyo musun getirmiyo musun?"
-"Getirmiyorum kardeşim.Komidini kıskan sen."
-"Çok büyük sıçtım oğlum ben.İki ucu boklu değnek.Ben o p1çe bir şey yapmasam kendi kendimi yiyecektim.İyi ki geberdi 0r0spu çocuğu.Ben nasıl affettiricem kendimi ya,affetiesem de,korkuyo."
-"Hediye falan alsan,sürpriz yaparız."
-"Salak salak konuşma,kız hediyeyle mi barışacak benimle,bi de senin maymun suratını görürse iyice bozulur aramız."
-"Ne alaka şimdi?"
-"Mal,kız nefret ediyo sizden."
-"Benim ne suçum var y4rr4m?Ben sana yardım ediyodum.Hele Ezgi,zar zor tuttum.Söyleyecekti Esin'e.Kızın yüzüne bakamadı kaç ay."
-"Ben barıştım da siz kaldınız 4mk."
-"Ben gidiyorum,stüdyo bende bugün.Akşam işi unutma.İçmeyi de bırak yorma beni."
Bir yudum daha aldım.Gülümsedim.
-"Görüşürüz."
-"Sıfatını s1kiyim senin."
Kapıyı çekti çıktı.Evdeki bu sessizlik sinirimi bozuyor.Dolaptan viski çıkardım.Yere oturup camdan geleni gideni izledim.Kafam gitmiyordu,sarhoş olmak zihnimi susturmanın en kolay yolu,ama olamıyorum.Zihnimde aynı ses yankılanıyordu.Ben bir katille aynı evde kalmam.İşten çıkacak birkaç saate.Çok yoruluyor bugünlerde.Telefonu aldım elime.Nuri abiyi aradım.
-"Alo abi."
-"Buyur Gökhan'ım noldu?"
-"Abi Esin'e izin versene birkaç gün,çok yordum ben onu bu sıralar."
-"Hallederiz aslanım.Noldu bizimkiler söyledi sen dükkana gelmişsin geçen.Ne ara döndün tatilden?"
-"Birkaç hafta oluyor,fırsatım olmadı gelmeye."
-"Kavga etmişsin bir çocukla,hani hiç görmüyorum seni buralarda Esin kızımızın yanına da gelmiyorsun sevgilin değil mi oğlum gelsene şöyle arada."
-"Abi karışık orası ya,hiç kumral bi çocuk geliyor mu yanına,185 civarı?"
-"Ben dükkanda olmuyorum ki,sorarız öğrenirim ben."
-"Eyvallah abi çok saol."
-"Ne demek aslanım uğra arada yanımıza özledik."
-"Bakarız abi gelirim.Hadi iyi işler."
Duşa girdim önce,sonra da işinin çıkışına yetişmek için kafeye gittim.İnmedim arabadan,Çıktı kafeden,yürüyor evine doğru.Paranoyaklaşıyorum git gide,herkes Esin'e zarar verecekmiş gibi hissediyorum.Yanımda olsa gerek kalmaz endişelenmeme.Yarım saat yürüdü.Sonra da evine girdi.Odasının ışığı açıldı.Resim yapıyor.Etrafa bakıyorum dikkatlice,fotoğrafıydı çekmiş biri ben yokken,az kaldı bulmama.Hala açık perdesi,gerçi alıştı benim evimden,perde yok bir şey yok.İzledim saatlerce.Yemek yedi,bi ara çıktı odasından.Telefonla konuştu.Kimle konuşuyor acaba?Umarım o oğlan değildir.Çok kötü bir his var içimde.Kıskançlığın dışında,kıskançlık da var tabi.
Telefonun sesiyle açtım gözümü.4 kere aramış Kutay.
-"Ne?"
-"Nerdesin oğlum sen!İş ayarladım dedimya sana.Bekliyo adamlar!"
Saate baktım. 22.03
-"At konum at."
-"Gel görüşcez senle."
Kapadım telefonu.Gittim konuma.Kutay'ın tatavasını çekemem.
-"Şükür geldin."
Geçtim hızlıca.Kulübün sahipleri geldi.
-"Çabuk geç bitince görüşücez.Dua et müşteriler beğensin seni."
Kulaklığı aldım hemen geçtim yerime.Başladım çalmaya.Sadece müziği dinledim.Eğlenen insanlara baktım.Nasıl da mutlular,dünyada nasıl pisliklerin döndüğünden habersiz,ya da belki haberli.Ama hepsi hayatına bakıyor.Ben hayatımı koruyamadım.Ne var elimde?Küçücük yaşta neler yaşadığını bile tamamen bilmeyen bir kadın.Bir daha hamile kalamayacak benim yüzümden,belki bir daha güvenemeyecek kimseye.Henüz küçük farkında değil başına gelenlerin,ya ilerde anne olmak isterse.Beni tekrar istemezse hayatında,başka biri girerse...Her şeyi mahvediyorum.
Tüm sinirimle çaldım,bir daha dans etmeyeceğim.Sinirli adamlar,korkmuş bir şekilde içkisini yudumlayarak bana bakan Kutay.Aklım nerde?
Gecenin sonunda iş bitti,adamlar geldi.Kutay'ı dövmüşler ben gelmeyince.Müşterilerin eğlendiği görünce bana ellemediler,paramı vermediler.
-"Özür dilerim kardeşim."
-"Dayağı yiyince kendime geldim la"
Gülümsedim.
-"Hadi eyvallah."
Arabaya doğru yürüdüm.
-"Gökhan!"
Bakmadım dönüp.Tekrar seslendi.
-"İyi misin oğlum sen?"
-"Keşke geberip gitseydim o gün de bunların hiçbiri yaşanmamış olsaydı."
-"O nasıl laf lan öyle,gel şöyle bakayım.Senin suçun değil hiçbiri bunların.Senin tek derdin sevdiklerini korumak,hep böyleydi Gökhan."
-"Beceremedim,beceremediğim gibi elde olanı da kaybettim."
-"Esin sensiz yapabilir mi?Deniyo kız.Ayakta durur.Ama içindeki hisleri kontrol edemez.Yapabiliyorum sanar.Bak alakası yok ama,bazen Ezgiyle kavga edince benim ağzım durmaz biliyosun.Ayrılalım diyorum istemiyorum diyorum.Ertesi gün paşa paşa kapısına gidiyorum.O da öyle,ne olursa olsun.Biz gördük sen yokken o kızın seni ne kadar sevdiğini.Sadece sevgi değil,hayran sana.Senin gibi davranıyor.Kendine benzetmişsin iyice.Havuç yemiyor,kuruyemiş sevmiyorum diyor.Sana benzemeye çalıştı iyice sen yokken.Sana sadece aşık değil Gökhan seni kendine örnek alıyor.Şuan çok kırgın sana.Yumuşar zamanla."
-"Gözünden anlarım ben onu.İstemiyor Kutay.Seviyor,ama istemiyor.Bu daha zoruma gidiyor.Teşekkür ederim kardeşim sana her şey için.Eve gidiyorum ben."
-"Geleyim mi?"
-"Biraz daha bende kalırsan Ezgi kesecek seni.Hem yalnız kalmak istiyorum."
-"İyi geceler o zaman.Haberleşiriz yarın."
Bindim arabaya basıp gittim eve.Aklımdan çıkmayan sesler var.Esin'in ağlama o sesleri.Son birkaç aydır her konuşmamızda ağlıyor.O ağladıkça sinirleniyorum,sinirlendikçe zarar vermek istiyorum.Ona değil,onu üzen herkese.Ama galiba bir şeyi kaçırıyorum.Çekilmenin vakti geldi.Onu üzen şey benim yüzümden yaşadıkları.Belki de gerçekten onun için en iyisi uzak durmaktır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİBRİT 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin