Розділ 1.

146 9 0
                                    

Прохолодний осінній дощ не кваплячись крапав туди де тільки можна. Дощ не збирався зупинятися, а лише збільшував оберти тим самим заважав навіть водіям.
Один з них був Канада. Він не радий такій погоді. Його улюблена чорна автівка мокнула, яка раніше до цього була чиста до близьку. А оскільки це осінь, то бруду не уникнути де б ти не їздив.
Але їхати до пункту призначення не довго. Невдовзі він припаркував машину біля свого приватного будинку. Він був не дуже розкішний через те, що сам Канада хотів менше виділятися серед інших. Через свою популярність — за ним багато народу, особливо дівчат бігають просячи автограф або фото. Тому коли той менш помітний серед натовпу, то легше жити.
Канадець увійшов до будинку, зняв взуття. Вже вечір і кінець дня, втома була нестерпною. Кан спокійно впав на ліжко не знімаючи вуличний одяг, так і заснув.
Зранку, Кленовий переодягнувся і пішов в душ.
З відчуттям свіжості вийшов з ванни. Оскільки почалися вихідні дні, коли нарешті можна відпочити від тяжкої та нудною роботи.
Спустився на перший поверх до кухні. Поглянув в холодильник де стільки багато їди. Що здавалося було складно стільки готових страв вмістити до одного середнього розміру холодильнику.
Обравши собі страву та розігрів, сів за стіл.
Сама кухня була великою де могло  більше трьох людей одночасно готувати і при цьому нікому не заважати.
Після насиченого сніданку, вирішив поглянути в соціальні мережі, бо мало в них буває. Хоть частично інтернет шкодить, але в ньому можна знайти багато чого цікавого і особливо смішного.
Стілець на якому нині перебував Канада не дуже зручний, тому гарною ідеєю було переміститися на диван у вітальні. Бо він найбільш м'який і зручний.
Гортаючи сторінки раптом помітив свого старшого брата на фотографії із двом доволі популярними жінками.

💭 Він знову за своє. Коли ж йому набридне така надмірна хвиля жінок?– подумки зловив себе на цьому.

Не те, щоб це були ревнощі до популярності США, а скоріше дратуючи настрій.
Скільки Канада пам'ятає з останньої їхній зустрічі, США надмірно наполягав розважитися разом із гарними молодими жінками. Але Канала одразу відмовився, він не дуже дозволяє собі таке. Може у них в США є щось спільне, але не сильна любов до любої гарної жінки на полі зору. Старшому брату аби розважитися, а молодший хоче справжнього кохання, стосунків і т.д. Тому вони часто сваряться через це, або рідко зустрічаються після довгих спорів, що на кожного своя думка правильніша нічим добрим це не бувало.

/ Ну, ось. 😅
Я от думаю, робити цю історію більш фентезі чи ні...🤔\

"Гроші - це не кохання"Where stories live. Discover now