Канада і Фінляндія увійшли до приміщення. Один з них пішов обирати фільм і купляти білети, а Кан пішов купляти попкорн та солодку воду.
Обидва чекали в черзі перш ніж дійти до своїх цілей.💭 Хм... Думаю, я йому покажу наскільки вампіри неперевершені! Сподіваюся, що знайду потрібний фільм...– обмірковування Фінляндії.
💭 А з яким смаком йому купляти? Навіть не сказав перш ніж відправляти мене, бісить! Гаразд! Виберу сам, якщо вже так. Хай тільки спробує поскаржиться на щось...
Зустрілися вони в кімнаті очікування для всіх людей.
Стіл білий, круглої форми, але не високий. А стільки, більше схожі на крісло, а також м'який диван.
На столі вже була їжа та напої.
– Ну, скільки нам чекати?– невдоволено сидів в кріслі, дивлячись кусаючим поглядом.
– Через 20 хв. Тож не так вже й довго. Добре, що цей фільм ще не зник із прокату! Бо я так хотів подивитися його!– уникаючи погляду радів.
– Ти не змусиш мене змінити думку. Я ж вгадав, про те, що обрав?– схрестив руки.
– Так... Але я більш впертий за тебе!!!
– Не кричи! Дратує! Ти хочеш мене спалити? Ти цим лише зіпсуєш цей день. Мені нема чим займатися, як слухи потім розгрібати в новинах.
– Арх, так. Забув... вибач...– тихо сів.
Тим часом Україна непомітно приземлилася на тверду поверхню та непомітно увійшла в звичайне життя людей. Прохолодний вітер дув в обличчя, але це не було проблемою.
Вона оглядала все навколо, наче в музеї. Вийти в реальний світ після багатьох років життя а будинку було дещо шокуюче і можливо травмуючи. Використовуючи телефон вирішує зробити всілякі фото, біля різних будівель.💭 Виглядає все так по новому! Треба частіше виходити гуляти! Тут не так вже й погано або лячно, як батьки попереджали!– щасливо посміхнулася собі.
Її прогулянки затяглися на цілих дві годин, в той час, як два друга виходили із кінотеатру. Один з яких голосно патякав про те який гарний фільм він обрав для двох. А другий лише мовчки терпів його розмови тримаючи себе в руках, щоб не крикнути на всю живу вулицю.
Вампіра помітила двох осіб із здалеку, оскільки вони в її очах найбільше виділялися серед інших. Але погляд України перебив бурчання живота, тому спокійно діставши їжу, не квапливо пила із трубочки, яка стирчала із пакетика червоної, свіжої, прохолодної крови./ А ось і нова частина! Поки що ідеї йдуть в мою голову добре. Було б добре і наділі так, але мені чомусь так не здається. Напевно це через те, що я легко вигараю. 🤷🏻♀️ \
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Гроші - це не кохання"
FanfictionПривіт всім! Малюнок не мій! Давненько я не писала романтичне. Вирішила написати ще більше подібних шипів, як із Німеччиною та Рейхом. Але цього разу буде англомовець, але оскільки я давно не писала, то можуть бути труднощі із натхненням та ідеями...