Білорусь з самого дитинства жадала стати вченою, щоб зробити більше відкриттів і щось надзвичайно неймовірна. Вона вважала, що вчені занадто довго роблять відкриття, а вона може швидше. І коли в більш старшому віці почули про Зілля Довголіття, то неодмінно хотіла його дослідити, і відкрити для звичайних людей. Але вони зникли, так ніби їх не було.
Зараз її стан ставав все більш складеним від того, щоб отримати бажане.
Одна з її помічників, на ім'я Молдова — одна з головних, хто допомагає Білорусі. Дівчина випадково потрапила до неї на роботу. І бачачи другу сторону лідера, Молдова не показуючи страх робила всі завдання так ніби все добре. Шансів піти нема, оскільки Білорусь сильно полюбила свою помічницю лише через її добре виконані завдання, тому дозволити той звільнитися, не дасть.
Молдова на даний момент спостерігає за станом дівчину в камері.💭 Як вона так тримається? Навіть для Зілля Довголіття не дає такого ефект...– міркувала поки записувала показання.
Україна спокійно встала з ліжка, щоб взяти їжу, яку їй дають. Їсти тварину кров замість московської, огидно на смак. Але без зовнішніх претензій сідала і пила, але в середині лише огида, злоба і бажання помсти.
Майже через кожні п'ять годин перевіряли стан України. Ззовні вона часто виглядала спокійною, що дуже здивувало інших менш відомих, або менш виділяючих осіб.
Тим часом дві сім'ї раптово зіткнулися, коли обидва хотіли потрапити до захищеного приміщення.
– Ти, хочеш разом із своїм сином отримати Зілля Довголіття!?– сердито крикнув УНР, як тільки побачив тих двох.
– Ні. Я тут через свою помилку. Я усвідомив лише зараз свою помилку і до яких наслідки це може привести.– винно опустив очі Британія.
– Так, і ми збираємося витягнути її звідти.– сказав його син.
– Хах... Справді? А які докази, що це не буде пасткою для нас, або ще щось гірше, але вже із дівчиною?– сказав Русі-Україна.
– Так. Гарантій у вас нема, а також доказів для цього. Тож вірити вам чи ні дуже складне та може бути вирішальним рішенням.– розсудливо проговорив УПА.
Лише троє із родини вампірів вирішили піти на порятунок. Оскільки всі вони мають гарні можливості, щоб проникнути. Це була одна частина від цілого плану.
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Гроші - це не кохання"
FanficПривіт всім! Малюнок не мій! Давненько я не писала романтичне. Вирішила написати ще більше подібних шипів, як із Німеччиною та Рейхом. Але цього разу буде англомовець, але оскільки я давно не писала, то можуть бути труднощі із натхненням та ідеями...