Канада нестерпно хвилювався за дівчину. Він точно впевнений, що її спіймали. Тому вирішує не звертати увагу на реакції сім'ї і вмикає телевізор на канал новин. І це справдилося. Вампіра справді забрали про ти її волі.
– Тепер ти, батько, розумієш, що наробив!– сердито крикнув на Британію.
– Це погано.– прокоментувала Франція.
– А якщо б замість неї був наприклад я!? Ви щоб робили, а?– гніву нема меж.
– Я би витягнув тебе звідти навіть, якщо б це було типу не законно вторгнення на територію!– вигукнув старший брат.
– Якщо ніхто не захоче мені допомогти, тоді я сам піду розбиратися з цим!– попрямував до своєї кімнати, щоб зібратися.Вампіра тим часом вже вклали в камеру і витягнули голку для того, щоб прокинулася. Речей звісно, що ніяких не було, все позабирали крім їди. Бо добути потрібну кров, вченим складно, тому вони залишили.
Спочатку були обстеження вампіра та його стану організму. Вчені виявили багато що цікавого і відмінного порівняно із звичайним людським тілом.
Поки Україна не прокинулася і не оглянула місце куди потрапила. На превеликий жаль, її наврядчи хтось врятує. Оскільки для родини це теж небезпечно, раптом і їх теж затягнуть до подібного місця. Звідки виходу із середини нема.💭 Я в пастці... Треба намагатися вибратися з цього місця! Якщо б не Великобританія, то у мене були б всі шанси! Покидьок! Я б змусила його на місце мене побувати!
Ненависті немає меж.
– Дорога, Україна.– раптом почувся голос із прихованого мікрофону.
– Що вам, сволоти!?– крикнула зла Україна.
– Ми б хотіли дізнатися про місце перебування вашої родини, питаємо по-доброму.– сказав один з них.
– Не скажу я нічого вам! Моя сім'я буде в безпеці не залежно від того, що буде зі мною!– крикнула жінка.
Вчені заздалегідь зрозуміли подібний результат, тому підготували жахливі тортури — биття батогом.
– Тоді ми змусимо тебе сказати про це.– тон одного з головних дослідників точно не це очікував від розумного дівчиська почути.
Україна вже готувалася до будь-якого покарання, що вони готують. Вона дуже любить свою сім'ю і хоче захистити та не вплутувати в свої помилки./Далі можливо буде жесть.\
ВИ ЧИТАЄТЕ
"Гроші - це не кохання"
FanficПривіт всім! Малюнок не мій! Давненько я не писала романтичне. Вирішила написати ще більше подібних шипів, як із Німеччиною та Рейхом. Але цього разу буде англомовець, але оскільки я давно не писала, то можуть бути труднощі із натхненням та ідеями...