Mıdıtenyo arkadaslar beklenen bölüm geldii bizim bebenin ağızından yazmaya devam edicem arada bir Barkından okuruz...
Yorum atın la-
Barkın önümden çekilip tekrar karşı koltuğa oturdu. Biraz sonra yapacağım şey için asla pişman olmayacaktım. Barkının bana nasıl tepki vereceğini kestiremiyordum ama ikimizin arasındaki çekim inkar edilemeyecek kadar fazlaydı. Bence o da benim gibi hissediyordu, eğer bana karşılık vermezse hayatımın en büyük utancını yaşayacağım kesindi. Derin bir nefes aldım ve ayağa kalktım. Barkın sigarasını içerken dikkatle hareketlerimi izliyor bir yandan da yüzündeki alaycı ifadeyle sırıtıyordu. Sanki ne yapacağımı anlamış gibiydi...
Önüne geldim ve açık olan bacaklarının arasında durdum. Şuan inanılmaz gergindim ve kekeliyordum, ne yapacağımı bilemez bir halde Barkına bakmaya başladım. Karşısında ezilip büzülmem piçin hoşuna gidiyordu. Bana olumlu bir işaret verdiği an utancımı ve gerginliğimi sikip atıcaktım. Barkın ellerimi tuttu ve kocaman sırıttı. Ardından son bir nefes çektiği sigarasının dumanını usulca yüzüme üfledi. "Gel bakalım kucağıma."
Barkın arsızca sırıtarak kalçamı avuçladı ve beni kendine çekti. Kucağına oturmamla birlikte kalçalarımın arasında hissettiğim büyük sertlik sesli bir şekilde inlememe sebep olmuştu. İnlememi duyan Barkın kahkaha atıp beni belimden tutarak kendine doğru bastırmaya başladı ve dudaklarıma yumuldu. Altındaki havlu açılmıştı, artık onu bütün çıplaklığıyla görebiliyordum. Aleti dimdik olmuştu ve fazlasıyla büyüktü bunu nasıl içime alacaktım ben...
Önce üst dudağımı yaladı heyecandan kalbim tekliyordu. Ona karşılık verip alt dudağını dişlerimle çekiştirdiğimde mırıldandı ve hoyratça dudaklarımı ısırıp öpmeye başladı. Hareketleri çok sertti, görünüşüne göre soft olacağını düşünmüyordum zaten. Dili bütün ağızımı talan ediyordu. Öpüşürken çıkan ıslak seslerimiz bütün odada yankılanıyordu. İleri geri hareketler yaparak onun aletine sürtünürken o da belimden tutup hareketlerimi hızlandırmamı sağlıyordu.
İkimizin de nefesi nefese kalmıştık, geri çekildiğimizde aralık ve ıslak ağızım, kontrolünden feci şekilde çıkmış nefeslerim ve kapanmanın eşiğine gelen kısık gözlerimle Barkına baktım onunda benden farkı yoktu. Kalçama şaplak atıp aceleyle ilk önce tişörtümü, daha sonra pantolonumla birlikte boxerımı çıkarmıştı. Şimdi ikimiz de çırılçıplaktık...
" 1 mi, 2 mi ?"
"Ne?"
"Çabuk söyle 1 mi, 2 mi hadi bebeğim." Dedi kalçamı avuçlarken...
"2" dememle gülümsedi ve kalçama bir kere daha vurdu. Ayağa kalktı ve arkama geçip beni koltuğa doğru domalttı. Ne yapacağını anladığımda utançla yüzümü koltuğa gömdüm. Barkın dizlerinin üzerine çöktü ve ağızını deliğimin hizasına getirdi nefesini deliğimde hissederken bütün tüylerim diken diken oldu...
"Nasıl buran bile tatlı olabiliyo amına koyayım ?"
diyerek mırıldanmaya başladı. Kendi kendine konuşup deliğim hakkında yorum yapıyordu psikopat. Şuan inanılmaz utanıyordum, yalayacak olması yetmiyormuş gibi bir de bu şekilde konuşması bütün vücudumu titretiyordu...
Damarlı elleriyle kalçamı ayırıp deliğimi yalamaya başlamıştı. Dilini deliğimin etrafında gezdiriyor ve dişleriyle çekiştirip emiyordu. Şuan zevkten gözlerim kayıyordu ve bütün vücudum tir tir titriyordu. Kalçamı onun yüzüne doğru bastırıp deli gibi inlemeye başlamıştım. Bu çok farklı bişeydi daha önce hiç böyle hissetmemiştim ve bunun Barkınla olmasından oldukça mutluydum. Her inleyişimde daha sert yaladığı için deliğim kasılıyordu ve patlayacak hale gelmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIĞINAK(GAY)+18
Mystery / ThrillerGenç çocuk yatağında masum bir şekilde uyurken her gece evin altındaki tünelden gelip onu dikizleyip tüm hayatına sahip olacak olan takıntılı adamdan habersizdi...