İş

12.6K 382 118
                                    

Baslıyoruzkee

Evde geçen ilk gecem ne kadar korkutucu olsa da yavaş yavaş alışmaya başlamıştım. Dükkana gitmek için hazırladım. Evinde kaldığım adamın tekel bayisi vardı. Düşünmeye başladım, mühendislik mezunu birinin tekel bayide ne işi olurdu ama. Seçim yapma şansım olmadığı için kıçımı kaldırıp yola koyuldum.

"Merhaba oğlum hoşgeldin. Sen Bahri Beyin yeni kiracısı olmalısın. Dün giderken kapıda karşılaştık. Senden bahsetti, ben karşı evde yaşıyorum ismim Aysel.." Demek Bahri amca beni kiracı diye tanıtmıştı. Herkes bana siktiri çekti ben de ortada bir çöp gibi kaldım diyemeyeceğim için" Merhaba teyze evet yeni kiracıyım Araf ben.."dedim.

Bir şeye ihtiyacın olursa gelebilirsin sakın çekinme Araf oğlum hadi iyi günler.." dedi ve uzaklaştı. Kadın çok kibar ve samimiydi, gerçekten ilk kez hayatım sıkıntısız bir şekilde ilerliyordu. Hem rahat olabileceğim bir işim, hem de amcamsız başımı sokabileceğim bir evim vardı...

Tekel bildiğimiz tekel gibiydi işte. Sabahtan beri burada oturup maç izliyordum. Gelen müşteriler bir elin parmağını geçmiyordu. Bahri amca bu dükkanı nasıl döndürüyodu böyle..

Saat gece 1.30 vardığında hala dükkandaydım. O evde olmak özellikle hava karanlıkken orda olmak beni çok geriyordu. Uykum gelene kadar tekelde kalmaya karar verdim, etraf çok sessizdi...

Tam gözlerim kapanırken önümde beliren siyah gölge uykumu kaçırdı. Kafamı kaldırdığımda geçen gece bana kedicik diyen herif şuan tam karşımda duruyordu. Bu sefer yüzünde maske yoktu ve masmavi gözleriyle bana bakıyordu. Adam inanılmaz yakışıklıydı, kemikli ve düz bir burnu vardı. Yunan tanrısı gibiydi adeta, gözleri hafif çekikti ve dudakları dolgundu. Biraz daha incelediğimde kaşının üzerinde piercing takılı olduğunu gördüm.

Lise çağlarında ben de kaşımı deldirmek için gittiğim dövmeciden arkadaşlarımın gazına gelip nipple piercing deldirmiştim. Hoş bir görüntüsü vardı ve hala takmaya devam ediyordum. Önüme baktığımda onun da bana bakıyor olduğunu gördüm. Gözünü bile kırpmadan çok detaylı bir şekilde yüzüme bakıyordu. Allah var yakışıklı adamdı boylu poslu, bir ilişkisi var mıydı acaba ?Merak etmiştim. Sanki beni ne ilgilendiriyosa daha ismini bile bilmiyordum.

"İyi geceler kedicik.." gene başlamıştı sabır testim. Sinirlendiğimi anladığı için piç gibi sırıtıyordu bide, resmen taşak geçiyordu benimle

"Beyefendi ne alıyosanız alın ve dükkandan çıkın lütfen. Bir daha da bana böyle seslenmeyin.." Bunu demem sanki onu daha da keyiflendirmiş gibi birden bağıra bağıra kahkaka atmaya başladı. Komik bişey mi söylemiştim amına koyayım ne diye gülüyodu bu yavşak...

" Komik bişey söylemedim niye gülüyosun sen ruh hastası.." bunu dedikten sonra birden gülmeyi kesti ardından mavileri git gide koyulaştı. Yüzüme yaklaşıp bana korkunç bir şekilde bakmaya başladı. Nefesini yüzümde hissediyordum. Korkudan altıma sıçacaktım...

"Ben hasta DEĞİLİM.." diye bağırmasıyla az önceki gülen yakışıklı yüzü gitmiş yerine korkunç bir canavar gelmişti resmen. Yaşadığı anlık değişim beni çok şaşırttı. Amına kodumun psikopatı birden titremeye başladı. Boynundaki damarlar bile belirginleşmişti ve dakikalar önce önüme koyduğu viskinin parasını sertçe önüme koyup dükkandan hızlıca çıktı.."

Rahatsız piçin hareketleri beni çok gerdiği için dükkanda da rahat edemedim ve eve doğru yürümeye başladım. İçimi güvensizlik kapladı, eve geçip örtünün altına girmek istiyordum.

Gerçekten çok tenha bir sokaktı, tam ilerlerken" Şşşşt yavru bir vuruş kaç kuruş.." diyen sakallı adamla yanındaki üç kişi anıra anıra gülmeye başladı. Tam her şey normal gidiyor derken sürekli bir şeyler oluyordu.

Adamları kışkırtmamak için tüm sakinliğimle cevap verdim. "Bak sik kafalı orospu çocuğu bi ton derdim var bir de sen dert olma. Sadece evime gitmek istiyorum gece gece belanı benden bulma sal beni."  Dememle adam ayağa kalktı ve topallayarak önüme geldi.

"Aynı küçük bir kediciğe benziyosun. Ne dersin tırnaklarını sırtımda kırmak ister misin hmmm.."demesiyle adamın önümden uçması bir oldu. Her şey iki saniyede gelişmişti. O gavatı üstümden alan ise tekeldeki ruh hastasıydı. Dayak yiyen pisliğin arkadaşları da ayaklandı ve saldırmaya başladılar.

Tekeldeki adam onları fena bi şekilde dövüyordu her yer kan içindeydi. Onu hayretle izlerken yerimden kıpırdayamıyordum. Hem bişey yapmama gerek yoktu mavi gözlü adam iki dakikada hepsini haşat etmişti. Herşey çok ani gelişti, adamların sesi kesildiğinde kendime gelip ona doğru yaklaştım. Yerde yatan adamlardan hiçbiri kıpırdamıyordu, ama o hala adamı yumruklamaya devam ediyordu...

Bunu yaparken inanılmaz çekici gözükü- ne düşünüyodum lan ben böyle... Adamların yaşadığından bile emin değildim. Ona biraz daha yaklaştığımda bişeyler fısıldadığını duydum...

"Ona kimse kedicik diyemez.." "Ona kimse kedicik diyemez..."... Manyak gibi bunu tekrar ediyordu. Bu adam normal değildi, ona yaklaştım ve sakince kolunu tutup.."Dur artık lütfen bırak onları.."dedim. Bana döndü ve kolunda olan elime baktı. Gözlerindeki koyuluk gitti ve tökezleyerek ayağa kalktı.

Hala kolunda olan elimi çekeceğim sırada birden ensemden tutup sertçe dudaklarıma yapıştı. O kadar sert hareket ediyordu ki yere çivilenmiştim. Dili ağızımı talan ediyordu, ıslak öpücük sesleri kulağımı çınlatıyordu. Elleri hala ensemdeydi. Ciddi ciddi şuan beni öpüyordu. Karşılık vermemi ister gibi dudağımı ısırdığında anca kendime gelip onu uzaklaştırmak istedim ama ensemden o kadar sıkı tutuyordu ki nefes bile alamıyordum.

Elim ayağım boşalmıştı resmen. Nefessiz kaldığımı anlamış olacak ki ensemi bıraktı hızla çekildim ve dudaklarımız ıslak bir şekilde ayrıldık, yanağına sert bir tokat attım..

"Ulan orospu çocuğu nasıl böyle bişey yapabilirsin ya. Kim olduğunu sanıyosun sen.."diye bağırmamla..

"Yakında görürsün kim olduğumu kedicik. Bunun devamı gelicek başka şeylerin de tadına bakacaksın..."dedi. Yüzüme dik dik bakarken titirediğimi görünce kısa bir kahkaka atarak hızlıca uzaklaştı. Hala kıpırdamadan onun gidişini izliyordum bir süre sonra karanlığa karıştı.

Kendime gelip eve doğru adımlamaya başladığımda adamlar hala yerde yatıyordu. Umursamadan hızlıca giderken düşünmeye başladım, ulan resmen beni öptü, beni öptü, beni öptü elimi dudaklarıma götürdüm ne kadar inkar etmek istesem bile etkilenmiştim. Yürümeye devam ettim. Bir erkek beni öpmüştü daha önce birkaç ilişkim olmasına rağmen kimseyle öpüşmemiştim. İlk öpücüğümün gerçekten sevdiğim biriyle olması, benim için çok önemliydi ama ilkimin bu adama gittiği gerçeği nedense beni sinirlendirmemişti...

SIĞINAK(GAY)+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin