6

7.7K 1.1K 305
                                    

Haiii ben geldiiim!

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

Taehyung ile geçitte sessizliği dinlerken, gelen her kimse gittiğine emin olduğunda dudaklarımın neminin bulaştığı elini ağzımdan çekerek geri çekildi.

Ardından parmağını şıklatarak avcu içinde bir alev parçasının yükselmesini sağladığında, "Woah..." diye mırıldandım. 

Taehyung avcu arasında yönettiği yürürken havayla teması sonucunda dalgalanan ateş sayesinde karanlığı bir nebze aydınlatmayı başardı. En azından yolumuzu görebilecek kadar.

Gizli geçitte emin adımlarla ilerleyen Taehyung'un yanından adımladığımda engebeli olan yolun sonunda basamaklar görüş alanıma girdi.

Basamakları yan yana inip yolu devam ederek sola döndüğümüzde köşede duvarın içine gömülürcesine yerleştirilmiş kitabı gördüm. Kitaptaki lotus çiçeği işlemesinden dışarıya mavi ışık yansıyordu.

"Bu kitap!" dediğimde Taehyung hızla elindeki ateşi yok ederek kitaba uzandığı anda, bir hava dalgası ona çarpmış gibi geriye püskürürcesine sıçrayıp yere düştü.

Kitabın ışığı daha da yoğunlaşırken, karanlığı iyice bölerek aydınlattı. Telaşla Taehyung'un yanına gidip kolundan tuttum. "İyi misin?"

"Kitap sadece sahibini istiyor herhalde, o değil de Namjoon hyung bunu buraya nasıl getirdi onu anlayabilmiş değilim." diye homurdandı ve ayağa kalkıp üstünü silkeledi.

Taehyung gibi geri püskürtebileceği ihtimalini göz ardı ederek çekinceyle mavi ışıklar çıkan kitaba uzanıp dokundum. "Kitap seni tanıdı."

Başımı olumlu anlamda sallayıp kitabı çekerek duvara gömülen noktadan çıkarttığımda, Taehyung yanımda belirdi.

Kitabı açmak için hamle yapmamla kitap sayfaları kendiliğinden çevrilmeye başlandı. "Sayfalar boş?" 

Çevrilen yaprakların hepsinin gerçek anlamda boş olduğunu gördüm. "Biri kitaptaki tüm yazıları silmiş mi? Neden yaparlar ki bunu?" diye şaşkınlıkla soludum.

"Gücün tehlike arz ettiği için, kitabın peşine düşebilecek olanlara ulaşamamaları adına önlem alınmış olabilir. Ama bunu ne Namjoon hyung yapabilir, ne Hoseok ne de Yoongi." dediğinde kaşlarımı çatarak ona döndüm.

Mavi ışık yüzüne vuruyor ve aydınlatıyordu. "O zaman kim kitaptaki yazıları yok etti?"

"Charmin Force'un kurucusu, Wonhyuk dallaması yapmış olabilir. Bu yetki ancak onda var, başkası bunu yapmaya kalkışamaz."

"Peki ya ne yapacağız şimdi?" diye sordum. "Hiç bir bok yapamayız. Wonhyuk ile bu durumu konuşursak güçlerimizi geçici olarak alarak bizi cezalandırır. Ve kusura bakma, benden bu kadar. Güçlerimin alınmasına hevesli değilim." diyerek bana göz kırptı.

"Kitabı alıp odada saklasak? Yazıları bir şekilde geri getirmeyi başarabilirim belki olamaz mı?" diye sorduğumda arkasını dönmüşken duraksadı ve bana baktı.

"Onu aldığımızı anlayıp hissederler, yazıları sildilerse zaten silen kişi ancak geri getirebilir, tabii bu da zayıf bir ihtimal, sonsuza dek silinmişte olabilir. O  yüzden şansına küs Jungkook, kitabı bırak ve çıkalım şuradan bir an önce."

"Neden seçilmiş olduğumu ve güçlerimin bir sınırı olup olmadığını asla öğrenemeyeceğim yani..." diye mırıldanarak kitabı yerine bıraktığımda Taehyung ilerlemeye başladı.

STUCK WITH U • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin