30

5.3K 828 285
                                    

Haiii ben geldiim!

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

Hoseok ile gözlerimiz irileşti. "Baba mı? Baban şeytan mı?" diye şaşkınlık içinde fısıldadım.

"Ejderha ateşi gücünün kökeni nereden geliyor zannetmiştin? Senin atalarından gelen güçte nasıl melek kanı varsa Taehyung'un damarlarından da şeytan kanı akıyor. Oswald'ı şeytani içgüdüleriyle tetiklenen ejderha ateşi gücü olmadan öldürebilir miydi sence?"

Ejderha ateşi gücünün sırrı şimdi çözülmüştü. Oswald'ı tek başına alt edebilmesini şimdi daha iyi anlayabiliyordum. 

"Eğer ki Jungkook'un gücünü almak için buradaysan defol git buradan!" diye kükredi Taehyung. "Bir anlaşma yapmak için buradayım." dedi Taehyung'un babası. Hoseok yerden kalkıp yanımıza geçmişti.

"Yerinde olsam buradan toz olurdum çünkü üçe karşı teksin." dedi Hoseok öfkeli bir sesle. "Sakin ol Hoseok, seninle bir derdim yok. Bir anlaşma teklifinde bulunacağım yalnızca."

"Oswald'ı diriltmek için yardımcı olan aracı şeytan sendin değil mi?!" diye bağırdı Taehyung. "Tam üstüne bastın, evlat." dediğinde ellerimi iki yanımda yumruk haline getirdim.

"Oswald'a yardım etmek için annemi kaçırdın!" diye öfkeyle bağırdığımda bir fırtına çıkmış gibi güçlü rüzgar esmeye ve toprağa solmuş yaprakları katarak uçuşmaya başladı.

"Teknik olarak annen şu an elinin arasında." diyerek kaşlarıyla göğsüme yasladığım kitabı işaret etti. Bakışlarım güç kitabıma kaydığında ağzım kocaman açıldı. "Yoksa... Annemi güç kitabımın içine mi hapsettin?!"

"Bingo ve hapseden kişi ben olduğum için benden başkası da özgürlüğüne salamaz." 

"Baba derdin ne senin Tanrı aşkına, defol git cehennem çukuruna!" Taehyung öfke püskürtecek şekilde gürledi. "Şeytanın inine böyle çukur demen ne üzücü evlat. Ne kadar reddedersen reddet, damarlarından şeytan kanı akıyor."

"Abim ve ben asla senin gibi olmayacağız!" Taehyung avuçlarına ateşler yüklerken bileğinden tuttum. "Anlaşma sunacağını söylemiştin, anlaşman nedir?" diye soludum.

"Bana güçlerini verirsen, anneni kitaptan sağsalim çıkartırım ve bir daha da karşınıza yolunuza asla çıkmam. Bir taşla iki kuş, teklifimi iyi düşün derim." dedi gözlerimin içine bakarak.

"Güçlerini asla sana vermeyecek ama sen annesini bu kitaptan çıkartacak ve bize Oswald'ın sürüsüyle savaşmamız konusunda yardımcı olacaksın." Taehyung ateşler püskürttüğü parmağını salladığında babası histerik bir şekilde güldü.

"Bu pazarlık boyutunu da epeyce geçti, enayi gibi mi görünüyorum?" Babasının sesi biraz daha ciddileşti. 

"Enayi değilsin belki, ama babasın? Ne abime ne de bana babalık yaptın. Namjoon babalık yaptı bana ve sen yoktun. Şimdi, bir kez gerçek anlamda babalık yap ve bize yardım et. Karşımızda değil, yanımızda ol."

"Onu uzaklaştırabilirim." Hoseok bitkin olmasına rağmen toparlanıp bir portal oluşturmaya başladığında babası elini kaldırdı. "Boşa kendini yorma." dedi dalgacı bir sesle.

"Ya defolup gidersin, ya da bize yardım edersin baba! Asla senin istediğin olmayacak!" 

Babası ıslık çalarak etrafına bakınıp gözlerini kısarak bakışlarını yeniden bize çevirdi. "Gidersem annesi sonsuza dek o elinde tuttuğu güç kitabının içinde kalacak. Kitap zarar görürse, hem annesi hem de kendi zarar görecek, kitap yok olursa ikisi de ölecek."

STUCK WITH U • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin