13

7.2K 1.1K 1.4K
                                    

Haiii ben geldiim!

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

Sancımı bir nebze azaltsa da, tam anlamıyla dindirmedi. Kazağından yayılan feromonları nedeniyle terlemelerim biraz daha kontrol altına alındı.

Avcumla sıkıca tuttuğum kazağı yüzüme gömercesine bastırdım. Yattığım yerde titrerken, kısa bir süre sonra Taehyung'un sesini işittim. "Eşyam yeterli gelmiyorsa, yatağıma yanıma gel. Yakınımda olursan sancı çekmezsin."

Bunu gerçekten duyup duymadığımı idrak etmek ister gibi şaşkınca burnumdaki kazağını uzaklaştırıp omzumun üstünden ona bakmaya yeltensem de bulunduğum açıyla yüzünü göremeyeceğimi fark edince bedenimi yatakta ona doğru çevirdim. Sol kolumun üstünden sağ kolumun üstüne döndüğümde bakışlarımız orta noktada buluştu.

"Gerçekten mi?" diye mırıldandım gözlerinin içine baka baka. Tam o sırada derimin altına elektrik akın etmiş gibi sağlam bir sancı vurup beni sarsacak şekilde titrettiğinde dişlerimi sıkıp gözlerimi yumarak inledim. "Çok sancın var, gel dindireyim."

Ayağa kalkmaya çalışsam da yatağa gerisin geri yığıldım. Direncim gittikçe düşüyordu. "Kalkamıyorum..."

Dudaklarını şişirerek ofladı ve üstüne bir şey giyme ihtiyacı duymadan, çıplak göğsünü sergilercesine yataktan çıkıp yanıma geldi. "Gel buraya." diyerek bana uzandığında ellerimi boynuna doladım.

Eğilerek belimden ve bacaklarımdan yakalayarak beni yatağımdan ayırıp kendi yatağına taşıdı ve beni duvar kenarına yatırdıktan sonra yanıma yığıldı.

Yatağına sinen, kazağındaki feromonları beni rahatlatırken, en çokta yanıbaşımda uzanıyor olan bedeninden yayılan feromonları sayesinde sancılarımın azaldığını fark ettim. Gerçekten işe yarıyordu.

Her kızgınlığımı inanılmaz derecede sancılı ve ağrı dolu geçirirken, şimdi Taehyung'un sayesinde hafif atlatabilme şansım vardı.

"Duvara yapışarak yanımda yatman etkili olmaz yalnız." dedi hırıltılı sesi, gecenin sessizliğine uyum içerisinde kısık bir şekilde.

Ellerimin altında sarılırcasına sıkıca sıkıştırdığım kazağını sabit tutarken, yanıma uzandığında benden rahatsız olmasın diye kalçamı iyice duvar kenarına doğru kaydırmıştım. Duvarın soğukluğu şu an tenime işliyorken, başımı çevirip Taehyung'a baktım.

"Yanımda yatmak istemiyorsan yatağına dönebilirsin çaylak, bana öyle uzaylı görmüş gibi bakmayı kes." dedi sıktığı dişleri arasından. "Özür dilerim. İstiyorum. Çok istiyorum, yani yanında yatmak..." diye toparlamaya çalıştığımda tek kaşı havalandı ve dudağının kenarı aheste bir şekilde kıvrıldı.

Bana yan yan bakmaya devam ederken kolunu kaldırdı. "Madem istiyorsun, yaklaş biraz." dediğinde yanaklarım ısınsa bile dudaklarımı kemirerek utana utana kalçamı ona doğru kaydırıp yaklaştım.

Kolunu başımın altından geçirip bedenlerimizi tamamen birbirine temas edecek şekilde birleştirdiğinde nefesim tekledi. 

Başımı kaldırdığımda burun buruna gelince heyecan dalgaları üstüme çullanırcasına saldırdı. Dudaklarımızın arasındaki o ufacık mesafe kalbimi pır pır ettirirken, kısık gözleriyle sağa sola çevirip durduğum gözlerimi takip etti. "Öpeyim mi seni?" 

Yüzüm şokla çarpılırken, kalbim sıkıştı. Nefes alamadığımı hissettim o an. "Yani kızgınlığını geçirmek için, bilirsin. Yakın temas kızgınlığını dindirir." dediğinde sersemleşmiş bir şekilde gözlerimi kırpıştırarak ona baktım. "Öp... Yani olur..." diye mırıldanırken yüzümü buruşturma isteğimi güçlükle bastırdım. Çok hevesli gibi atılmıştım, kahretsin...

STUCK WITH U • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin