5

8K 1.1K 174
                                    

Haiiii ben geldiim!

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

Taehyung beni ortak kullandığımız odamıza çıkartmıştı ve bir süre uzanıp dinlenmiştim. Taehyung beni odaya kadar kucağında taşıyıp getirdikten sonra çıkmıştı. Sonrasında bir öğrenci kapıyı tıklatıp içeri girerek Dekan Min Yoongi'nin beni odasına çağırdığını söyleyip gitmişti.

Charmin Force çok büyük bir okuldu. Etrafı doğru düzgün gezme fırsatım olmamıştı henüz. 

Yeni geldiğim için burada görünmez biri olacağımı düşünsem de, seçilmiş bir omega olduğum gerçeği fakülteye yayılmıştı ve beni gören herkes bunun nasıl gerçekleşebileceğini sorguluyor, beni yeriyor, aşağı görüyordu.

İnsanların konuştuklarına kulak kabartmak yerine duymazdan gelmeyi seçerek dekanın odasına ilerledim. Belli ki, henüz diriltme gücüne sahip olduğum yayılmamıştı.

Buradaki öğrenciler biraz garipti. Hepsi bana üstten bakıyordu. Taehyung gibi, herkesin gözünde çaylaktım sanırım. Bir tek Jin ve Jimin bana karşı egoist davranmamış, sıcak yaklaşmışlardı.

Dekanın kapısı önünde soluğu aldığımda kapıyı tıklattım. İçeriden gir sesi duymayı beklerken, önümdeki kapı yavaşça açıldı.

"Bay Min, girebilir miyim?" diye kapının eşiğinden içeriye doğru seslendim. "Girebilirsin diye kapıyı açıyorum zaten, geç Jungkook." İçeriden gelen komutuyla birlikte odasına giriş yapmamla kapıyı kapatmak için uzanacağım sırada kapı kendiliğinden çarparak kapandı.

Yanağımın içini kemirerek kaşlarımı havalandırıp başımı bakışlarım beraberinde önüme çevirdim ve bulunduğum noktada dikilmeye son verip odanın merkezine doğru ilerledim.

Dekan Min Yoongi, çalışma masasına dirseklerini yaslamış bir şekilde deri sandalyesinde oturuyordu. Çalışma masasının önüne gelip ellerimi önümde birleştirdim. "Beni çağırmışsınız Bay Min."

Başını ağır ağır olumlu anlamda salladı. "Duyduğuma göre, Taehyung ile bariyeri bir süreliğine bozmuş ve bariyerden kafanıza göre dışarıya çıkmışsınız." Yüzü ifadesizliğini korurken, ses tınısındaki ciddiyet nedeniyle seslice yutkundum.

"Normalde bunun için ceza verirdim, bariyeri Hoseok düzeltti. Ama bu seferlik bir istisna sağlayacağım çünkü yaptığın şeyden haberim var." dedi sabit sesi.

"Duyduklarım doğru mu? Gerçekten bir kargayı diriltip özgürlüğüne saldın mı?" Sorusuyla birlikte bir an bile tereddüt yaşamadan başımı onu onaylarcasına salladım. "Nasıl yaptın bunu? Seçilmiş bir omeganın diriltme gücü var yani, yanılıyor muyum?"

"İnanın ben de nasıl yapabildiğimi anlayabilmiş değilim. Sadece bir anda oluverdi." diye mırıldandım.

"Bu çok büyük bir şey Jungkook ve bir o kadar da tehlikeli. Sen iyi misin?" 

Ufak bir baş dönmesi ve dizlerimde zayıflama olmuştu. Biraz da sersemleşmiştim ve burnum kanamıştı. Gücümü ilk kez bu şekilde kullandığım için Taehyung'un da söylediği gibi yıpranmış olmalıydım, lakin uzanıp dinlenmek iyi gelmişti. "İyiyim Bay Min."

"Diriltme gücü farklı bir boyut, Charmin Force'un seçilmişlerden gelen ilk öğrencisi olarak, daha eğitimlerine başlamamışken gücünü teyit edebilmiş olman gerçekten mucize gibi." 

-

Taehyung, güçlerimin sınırlarını ve güçlerim hakkında bir bilgiye ulaşabilmek adına kitabı aramaya devam etmemiz gerektiğini söyleyince soluğu Namjoonsshi'nin ofisinde almıştık. Daha öncesinde Taehyung, dekan Yoongi ve dekan yardımcısı Hoseok'un odalarına baktığını söylemişti.

STUCK WITH U • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin