10

6.7K 1K 345
                                    

Haiii ben geldiim!

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

Taehyung, yanıma çömelmiş bir şekilde beni omuzlarımdan sarsarken başımı yavaşça kaldırıp gözlerimi kırpıştırarak yüzüne baktım. "Geliyorlar..." diye fısıldadım. "Ne?" dedi anlamadığını bildiren boş bakışlarıyla, kaşlarını çattı.

"Sebastian ve ordusu geliyor!"

Telaşla dudaklarımdan dökülen kelimeleri duyduğu anda kaşları mümkünmüş gibi daha çok çatılırken dudakları aralandı. "Onları gördüm. Gözlerimi kapatıp odaklanmaya çalışırken bir imge düştü zihnime." dedim neredeyse tek bir solukta.

"Kılıçlarıyla birlikte savaşmaya hazır bir şekilde ilerlediklerini gördüm..." Sesim neredeyse sona doğru iyice fısıltıya karışacak şekilde kısılmıştı.

Taehyung yüzümü avuçlayarak önüme düşürdüğüm başımı kaldırmamı ve doğrudan ona bakmamı sağladı. "Emin misin? Buraya geldiklerine ve onu gördüğüne emin misin?"

İçimi saran kaygı nefesimi bir yumruk misali soluk borumda tıkanıp kalacak şekilde keserken, seslice yutkundum. "Yüzünü tam göremesem de et beni aynı noktadaydı. Et beninden ve çene yapısından onun olduğunu anlayabildim. Oydu, kesinlikle oydu ama buraya kesin geliyor olduklarına dair bir şey görmedim, etrafı çok karanlık ve sisliydi."

"Tamam o zaman sakin ol öncelikle, bir yaprak misali titriyorsun." dediğinde dudaklarımı birbirine bastırmaya son verdim. Ellerini yüzümden indirince, "Korkuyorum..." diye fısıldadım. "Dünya için çok büyük felaketlere yol açan ve açmaya da son sürat devam edebilecek kadar tehdit oluşturan birini dirilttim..."

Taehyung beni kendine çekerek sıkıca sarıldı. Ellerimi iki yanında boş bir şekilde tutmaya son verip sarılışına kısa bir süre sonrasında karşılık verirken buldum kendimi. "Kendini bu konuda suçlama, yapmasaydın seni öldürecekti." dedi yatıştırıcı sesiyle ve sırtıma pat pat vurdu.

"Hadi şimdi gidip dekana haber verelim ve bariyeri geçişlerini önleyebilmek adına güçlendirmek için önlem alalım." diyerek kollarımdan tutup geri çekildi ve ayağa kalkarken beni de kendisiyle birlikte çekerek kaldırdı.

-

Kırmızı alarm verilmişti ve Yoongi'nin emriyle tüm öğrenciler güvenli kalabileceğimiz gizli geçit olan mahzende toplanmıştı. Namjoon, Hoseok ve Yoongi birlik olup güçlerini birleştirerek ön ve arka bahçeyi komple çevreleyecek şekilde çember altına alarak bariyeri sağlamlaştırmışlardı.

"Jungkook ve Taehyung, derhal sığınağa geçin!" Namjoonsshi'nin bağırışı gecede derin bir yankı bıraktı. "Seni bırakıp hiçbir yere gitmiyorum." diyerek bana döndü. "Sen sığınağa geç."

"Taehyung bu bir emirdir, sığınağa gitmeni emrediyorum!" Namjoon, Taehyung'u göğsünden dürtükleyerek itti. "Cesedimi çiğnemen lazım. Seni yalnız bırakmam hyung!" diye çıkıştı Taehyung.

"Seni tehlikeye atamam tamam mı? Güvende kalmanız-"

"Yoongi savaşmamız gerektiğinde hazır olmamızı söylemişti, hazırım ben kapışmaya ve seni de yalnız bırakmıyorum. Bitti." dedi keskin ve net bir dilde.

Jimin ve Jin'de peşimizden gelmiş, onların arkasından kılıçlarını kaparak Charmin Force'un güçlü öğrencileri bahçeye dizilmişti.

"Tanrı aşkına, sizi koruyabilmemiz için sığınağa geçip bir arada kalmanız gerekiyor, neden buradasınız!"

STUCK WITH U • TAEKOOK ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin