.
Barış, birçok insanın arzuladığı soyut bir şeydir, ama sadece bazı biçimlerde.
Çünkü bazen o huzur, yalnızlığın ve bir daha asla tekrarlanamayacak şeyleri hatırlamanın acısıyla dolabilir.
Doğumundan bu yana geçen otuz bir yıl boyunca Babe hiç cenazeye katılmamıştı çünkü hiç akrabası yoktu, bu yüzden taziye için kaç kişinin gelmesi gerektiğinden emin değildi. Babe'e göre, kaotik bir atmosfer yaratacak kadar çok olmamalı ve giden kişinin kendini yalnız hissetmesine neden olacak kadar da az olmamalıydı. Ama tabutta yatan kişinin kendi cenazesi hakkında ne hissedeceğini kim bilebilirdi ki?
Charlie'nin cenazesine Babe, Jeff, Alan, North, Sonic, Jay, Dean ve Yoshi'nin de aralarında bulunduğu sekiz kişi katılmıştı. Düzgün siyah takım elbiseli sekiz genç adam, üzerinde "Charlie" yazan beyaz bir mezar taşının etrafında duruyordu, çünkü tek bildikleri buydu. Tanıdıkları Charlie'nin soyadı ya da doğum tarihi yoktu. Sadece 22 yaşında olduğunu biliyorlardı, ancak bunun doğru olup olmadığı teyit edilememişti. Hayatı boyunca onunla birlikte olan Jeff bile Charlie'nin doğum tarihini kimsenin bilmediğini, Charlie'nin kendisinin bile hatırlamadığını söyledi.
Çocuk hiç doğum günü kutlamamıştı ve bu nedenle Jeff her yıl Charlie'nin doğum gününü kendi doğum günüyle aynı zamanda kutlardı ama muhtemelen bu yıldan itibaren böyle bir alışkanlıkları olmayacaktı.
Charlie'nin cenazesine diğer insanların cenazelerinde olduğu gibi bir rahip katılmadı çünkü Charlie dindar değildi, bu yüzden kimse ölüye veda etmek için dokunaklı sözler söylemeye gelmedi. Mezarlık çalışanları onu gömmeye yardım etmek için geldikten sonra mezarın etrafına çiçekler ve küçük hediyeler koyan sadece sekiz adam vardı. Öylece durup sessizce mezara baktılar. Kimsenin aklına bir şey söylemek gelmemişti, özellikle de Babe'in. Charlie gittiğinden beri tek kelime etmemişti. Alfa Charlie'nin cesedini görmeye bile gitmemiş ve tüm cenaze kararlarını Jeff ve Alan'a bırakmıştı ki bunu herkes anlayabilirdi çünkü şu anda ağlamadan Charlie'nin adını bile duyamıyordu.
Babe durmuş mezar taşına bakıyordu. Ünlü yarışçının gözleri o kadar boş bakıyordu ki kimse kalbinde ne olduğunu tahmin edemiyordu ama bu kesinlikle iyi bir his değildi. Daha önce ışıl ışıl parlayan yüzü sanki başka bir insanmış gibi kaybolmuştu. Şimdi sadece solgun ve zayıf görünen, şiş ve kırmızı gözlü, kuru ve çatlamış dudaklarından kan damlayan Babe vardı ama kimse bir şey söylemeye cesaret edemiyordu.
Kendini tutmaya çalışsa da sonunda Jeff bu üzücü atmosfere daha fazla dayanamadı. Küçük Omega yüzünü yanında duran Alan'ın göğsüne gömmeden önce sessizce ağladı. Uzun boylu kaptan 20 yaşındaki adamı çekti ve ona sarıldı. Hiçbir şey söylemeden başını hafifçe ovdu çünkü onu ne kadar teselli ederse etsin, bu acının asla tamamen geçmeyeceğini biliyordu. Bu kırık duyguların iyileşmesine yardımcı olabilecek tek şey zaman gibi görünmez bir şeydi.
Rüzgâr yavaşça esiyordu ve öğleden sonra olmasına rağmen güneş parlak bir şekilde parlamıyordu, bu da başlarının üzerinde süzülen kara bulutların yakında tekrar aşağı inip yağmura dönüşeceğini gösteriyordu. Yağmur aşağıdaki her şeyi ıslattı, ama ıslatsa bile, yağmurun kaybı yaşayanların kalplerindeki hüznü temizlemeye yetecek gücü olup olmadığını bilmiyorlardı.
Alan bir süre yas tuttuktan sonra arkasını döndü ve North ile arkasında duran diğerlerine başıyla işaret ederek buradan ayrılma vaktinin geldiğini belirtti. Uzun boylu genç adam North'a fısıldayarak küçük Jeff'i önce arabada beklemeye davet etti. Diğer taraf bunu duyunca başını salladı ve Jeff'in elini tutarak diğerleriyle birlikte onu takip etti. Şimdi mezarın önünde sadece Alan ve Babe vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİT BABE TÜRKÇE
RomanceCharlie bir yarış arabası sürücüsü olmak istemektedir ama kendine ait bir yarış arabası yoktur. Bulduğu tek çözüm, Pit Babe lakaplı yarış pistinin kralı Babe ile tuhaf bir anlaşma yapmaktır. Daha da tuhafı, Babe Charlie'nin hayalini gerçekleştirmesi...