Part 1:Evlilik

2.1K 39 8
                                    

Herkese merhaba severek izlediğim bu çift için bende bir hikaye yazmak istedim umarım severek okursunuz hepinize şimdiden iyi okumalar.
Bölümlere yorum yapar ve oy verirseniz çok mutlu olurum.

🌼

Alaeddin ve goncanın nikahı kıyılmış ardından toyları olmuştu şimdi ise odalarına doğru gidiyorlardı.Gonca mutluydu lakin alaeddinde bi gariplik olduğunu seziyordu.Kapının önüne geldiklerini alaeddinin kapıyı açıp onun geçmesini beklediğini görünce farketti.

İçeri geçtiler alaeddin kapıyı kapatıp goncaya doğru döndü.Gonca artık içinde tutamayıp konuşmaya başladı.

"Alaeddin neyin vardır"

"Sen eyi bilirsin ne olduğunu"

Bu soğuk tavırları  sebebini merak etmeye başlamıştı.

"Bilmezim birşeymi ettim seni kıracak"

"Bana sade anan istedi diye yanaştığını bilmezmiyim sanırsın"

Gonca duyduklarının şokunu atlatmaya çalışıyordu alaeddin bunları nereden öğrenmişti?
Alaeddine kendini açıklaması lazımdı.

"Alaeddin bildiğin gibi değildir dinleyesin hele"

Gonca alaeddinin eline uzanıp tutmaya çalışır ama alaeddin izin vermez.

"Ne bilmediğim gibidir Gonca?"

"Ben istemedim anam zorladı beni arada kaldım hem ben zaten seni severdim"

"Sevmezdin Gonca sevsen gelir anlatırdın ardımdan iş çevirmezdin"

"Alaeddin ben anlatacaktım ama bana inanmazsın diye korktum"

"Ne vakit anlatacaktın Gonca ben  Ülgen hatundan Öğrenmesem ne vakit söyleyecektin?"

"Sen ne vakit öğrendin?"

Gonca üzülürdü yalanını sürdürmesi adamın ona inamasını zorlaştırmıştı.

"Nikahtan evvel öğrendim"

"Madem inanmazsın niye rıza gösterdin benimle evlenmeye?"

"Ne demişler dostunu yakın tut düşmanını daha yakın"

"Sen beni düşmandanmı sayarsın medreseli?"

"Gonca çok önemsermiş gibi yapmayasın bari benden öğrendiklerini anana demezsin sanki"

"Elbet önemserim alaeddin severim ben seni"

"Sana nasıl inanayım Gonca de bana"

"Gözlerime bak alaeddin onlardamı yalan söyler"

"Ben imdiye kadar senin gözlerine kandım zaten Gonca"

"Alaeddin yapmayasın böyle"

Goncanın ağlaması artmaya başlamıştı.

"Ne yapayım Gonca de bana beni kandırdın ihanet ettin hiçbirşey olmamış gibimi davranacaz?"

"Neden evlendin benimle o vakit acı çekmemimi istersin?"

"He ya gül gibi geçinip gitmek varken bu odayı kendine zindan edecen imdi.iki yabancı olarak yaşayıp gidicez"

Gonca duyduklarına inanamadı.

"Alaeddin etme affedesin beni ben çok pişmanım görmezmisin?"

"Gayrı uzatmanın manası yoktur Gonca"

Alaeddin içeriye geçmişti üstünü değiştirmeye gittiğini farketti Gonca.alaeddin döndüğünde ise yatağa yatmıştı Gonca ise bugün hayatının değiştiğinin farkındaydı oda mecbur üstünü değiştirip yatağa gitti alaeddin sırtı dönük yattığı için adamın sırtına bakarken buldu kendini.Bir süre sonra sessizce akıttığı gözyaşlarıyla birlikte uykuya çekilmeye başlamıştı ama o sırada alaeddininde aynı durumda olduğundan habersizdi.

Algon/Gümüşservi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin