Part 1:Yeni Yaşantı

1.1K 30 2
                                    

Yeni bölüm geldii! Hepinize iyi okumalar...

🌼

Alaeddin ve Gonca evlenmişti alaeddin odanın önüne gelende hatuna kapıyı açtı.

"Buyurasın goncam"

Gonca sessizce içeri geçti.

Onun odayı incelediğini gören alaeddin gülüp lafa girdi.

"Ne o evvelden gizlice gelirdin detaylı inceleyemedinmi"

"Alaeddin! Aynı şeymidir o vakit evli değildik imdi evliyiz"

"Doğru dersin evliyiz kavuştuk sonunda"

Alaeddin goncaya sarıldı.

"Öyle oldu herşeye rağmen kavuştuk beni istemeye geldiğinizde ağabeyimle anamın yüzünü unutamam"

İkisi birlikte gülmeye başlamıştı.

"Bende unutamam Gonca hele ağabeyin atan olmasa kendimi tutamaz gülerdim"

"Ama ağabeyimde kabullendi sonunda seni ne kadar sevdiğimi gördü"

"Çokmu seversin"

"Çok severim elbet"

Alaeddin artık eşi olan kadının alnından öpmüştü sonrasında eli başlığına gidende onu çıkarmıştı goncanın açığa çıkan saçlarına bakanda Gonca bu sessizliği sevmemişti.

"Ne olur birşeymi vardır saçlarımda?"

Goncanın eli hareketlenecekken tuttu şehzade zaten çok yakınındaydı bu temaslar ona hiç masum şeyler hissettirmiyordu.

"Yoktur saçların çok güzeldir ona bakarım"

Gonca gülümseyerek baktı adama her anında dahada emin okuyordu doğru adamı bulduğuna.

🌼

"Alaeddin bu vazife ne kadar sürecek bellimidir?"

"Değildir goncam ama tezinden halledip dönecem inşallah"

"İnşallah"

Goncanın durgunlaştığını gören alaeddin söze girdi.

"Duyesin hele nedir gözlerindeki hüznün sebebi ben bilmeden birşeymi ettim?"

"Hayır hayır sen birşey etmedin lakin"

"Başka birşeymi vardır?"

"Ben seni özlerim evvelden kolay gelir sanırdım atamı ağabeyimi beklerdim amma seni vazifeye yollarken içimi başka bir korku sarar hemen gidip dönesin isterim

Alaeddin hatunu bu huzursuzluktan kurtarmak için onu telkin etmek istedi.

"Amma ben her seferinde dönecem Allahın izniyle"

"Sen beni özlemezmisin?"

"Özlerim elbet hemde çok özlerim senin kokunla uyumaya alışmışken başka yerler yaban gelir lakin sabrederim"

Gonca alaeddine sarılmıştı.

"Bende sabredip seni bekleyecem medreseli"

🌼

Alaeddinle evleneli zaman geçeli çok olmuştu bu saraya odalarına alışmıştı kendi hanesi gibi benimsemişti en güzel yanıda sevdiği adam yanıbaşındaydı her istediğinde yanına giderdi.

Saraydan çıkmış Yenişehir pazarında dolanırdı bi tezgahın önünden geçerken arka taraftan gelen kendi adını işitti yanaşıp dinlemeye başladı.

"Gonca hatununda bebesi olmaz derler sence alaeddin beyle bir şansımız varmıdır sacide yeni hatun alırmı"

"Nefise bir durasın hele evlendiler diye hemen bebemi olacak hem sen öyle hayallere kapılma alaeddin bey çok sever Gonca hatunu bilmezmisin?"

"Sevse ne sevmese ne marifet evlat verebilmekte hem o hatunluk edebilirmi acaba şehzadeye"

"Sen eyice kendinden geçtin gayrı unut alaeddin beyi adam evli"

"Sen ne anlarsın aşktan sacide"

Gonca artık duyduklarına dayanamayıp tezgahın arkasına geçti Nefise denen hatunun boğazına yapıştı gözünü karartmıştı.

"Bana bak densiz yılan yerini bil ona göre konuş sen kimsinki erime bana haneme laf edersin!"

Sacidede Gonca hatunun haklı olduğunu bilirdi ama arkadaşını o halde görmekte istemedi.

"Gonca hatun sen onun kusuruna bakmayasın"

"Sacide hatun sen gidesin konunun senle ilgilisine yoktur amma beni sinirlendirme sanada bulaşmayayım"

Sacide goncanın gözlerinde gördüğü hırsla ve öfkeyle daha fazla orada durmak istemedi ve gitti.

Gonca nefisenin boğazını bırakıp bir tokatla yere serdi.

"Bana bak bir daha o dilinden fitne fesat sözler duyar isem seni bulurum o dilini keserim haberin ola birdaha karşıma çıkmayasın"

Gürültüye tezgahın önüne toplanan birkaç hatun malhun,Bala ve fatmada gelmişti.

Bala gelininin sinirli yüzünü görende sordu hemen.

"Kızım ne oldu bu hatunun vaziyeti nedir sen eyimisin?"

"İyiyim Bala ana bu hatun haddi olmayan şeylere karışıp laf söylerdi lakin ben hallettim merak buyurmayasınız"

Nefise hatuna tehditkar bir şekilde bakıp tekrar balaya döndü.

"Hem ben birdaha diyeceğini sanmam öyle değilmi Nefise hatun?"

Hatun korkuyla başını salladı.

"Öyledir birdaha olmayacak"

Fatma şaşkınlıkla hatunun haline bakardı.

"Yenge hatunu bu hale nasıl getirdin?"

Anasının konuşmasıyla ona döndü fatma.

"Demekki haketmiş kızım herkesede ibret olmuş olur artık"

Balada malhuna hak vermişti.

"Öyledir malhun"

"Sağolun hepiniz sağolun ben imdi saraya gideyim az dinlenecem"

"Tamam kızım bende gelirim yanına"

Gonca başını olumlu anlamda salladıktan sonra saraya doğdu gitmeye başladı.

Algon/Gümüşservi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin