Part 1:Tutsak

897 37 15
                                    

Hepinize merhabaa bir süredir yeni bölüm atmıyordum özel sebeplerden dolayı uzun bir süre müsait olamadım.

Bu bölümün devamıda gelicek şimdiden iyi okumalar umarım beğenirsiniz...

🌼

"Osman bey herkes buradadır amma oğlun alaeddin beyi göremedim kötü bir hal yoktur ihşallah"

Gonca içini kemiren soruyu babasının sormasıyla hemen osman beye döndü.

"Yoktur yakup bey bir vazife için söğüte gider"

Gonca rahatlamıştı herkes yemeğe devam ediyordu birkaç saat sonra bahçe kapısı açıldı ve içeri yaralı bir alp getirildi.

Önce Osman bey sonrasında herkes ayaklandı.

"Ahmet bu ne vaziyettir diyesin hele ne oldu ?"

"Beyim beyim affedesin koruyamadım beyim"

Bala içine düşen korkuyla elini yüreğine götürdü.

"Oğlum"

Osman bey söze girdi.

"Anlatasın hele ne oldu alaeddin nerededir alpların vaziyeti nedir ?"

Goncanın içine bir ateş düşmüştü ne ölmüştü medreseliye yoksa diye düşündü şehitmi olmuştu ama hemen attı bu düşünceyi kafasından yaşıyor olmalıydı öteki türlü yapamazdı.

"Beyim söğüte giderken baskın yedik çok şehidimiz var alaeddin bey ise"

"Ne oldu oğluma diyesin"

Herkes şaşkınlıkla olanları izliyordu orhanla Fatma gardaşlarını merak ederken malhun ise balaya destek oluyorsu içinden birşey olmadın diye dua ediyordu.

"Alaeddin beyi götürdüler beyim engel olamadım"

Gonca ağlamaya başlamıştı herkes şok uçundeydi.

"Yiğidim de hele kim etti kim ?"

"Bilmeyiz beyim kefere kisveleriyle gizlemişlerdi kendilerini"

"Baba ne edecez nasıl bukacaz gardaşımı kim etmiştir bunu kim cüret eder"

"Bulacaz oğul bulacaz benim oğluma bunu edenin yüreğini sökecem"

Bala Yaralı alpe doğru ilerledi.

"Diyesin hele oğlumun ahvali nasıldır yaşarmı ?"

"Onunda yaraları vardır Bala hatun savaştı lakin çok kalabalıklardı hedefleri alaeddin beydi onu götürdüler"

"Alaeddin"

Goncanın dudakları arasında fısıltı gibi çıkmıştı adamın ismi.
Kafasının içinde binbir türlü düşünce geçiyordu en son onu gördüğü gün alaeddin ona sevdasını itiraf etmişti o an onu reddettiğini çok pişman oldu.

"Beyim gera etmiş olmasın bu işi en son elimizden kaçmıştı intikam için etmiş olabilir"

Bala malhunun dediklerine katılıyordu.

"He ya malhun doğru der o itten herşey beklenir"

"Baba ne dersin peşlerinden düşecez hemi ?"

"Elbet gidecez Orhan evladımı o itlerin elinden alacam alplar hazırlanın aramadık yer bırakmayacak her taşın altına bakılacak her taşın !"

"Bizde gelelim osman bey ne kadar çok alp o kadar iyi hem alaeddine çok can borcumuz vardır çok iyiliği dokundu"

"Sağolasın yakup bey"

Algon/Gümüşservi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin