İtiraf

863 27 2
                                    

İyi akşamlar! Birden içimden geldi bu bölüm bende hemen yazdım umarım seversiniz hepinize iyi okumalar...

🌼

Alaeddin uç pazara gelmişti tezgahta analarına ve kardeşine baktıktan sonra alpların yanına gidecekken yanına gelen gazi alpla ona döndü.

"Alaeddin beyim alaeddin beyim!"

"Hele bir dur sakin olasın gazi"

Gazi nefesinin düzelmesini bekledikten sonra alaeddine döndü.

"Ormanda seni bekleyen vardır şehzadem"

Alaeddine fırsat vermeden anasının yanına gitti gazi.

Alaeddin goncanın çağırdığını anlamıştı elbet daha geçende söylediklerini zar zor hazmetmişken yine ne anlatacaktı şimdi.

Ormana varıp ilerleyende goncayı gördü arkası dönük olduğu için seslenmek zorunda hissetti kendini gayrı tek birşey isterdi duymak istemeyeceği şeyleri söylememesi.

"Gonca hatun"

Gonca alaeddinin sesini duyanda irkildi arkasına dönende adamın yüzünü görüp gülümsedi çağırmıştı lakin geleceğini beklemezdi geçen gün buluşup ona tüm gerçekleri anlatmıştı ama alaeddin hiçbirşey demeden gitmişti.

Geldiğine sevinmişti ama obadaki hatunlardan duydukları aklına gelendeyine sinirlendi.

"Alaeddin bey"

"Beni ne diye çağırdın anlatasın imdi"

"Hayırlı olsun evlenirmişsin medreseli"

"Ne dersin sen"

"Ananlar dört bi yana haber salmış gelin ararlar herkes işitti bi senmi bilmezsin"

Alaeddin imdi anlardı anası beklememiş dediğini yapmıştı demek.
Eh biraz oyun oynamaktan zarar gelmezdi herhal.

"Bilirim de seni ne ilgilendirir onu bilmem"

Gonca bi an ne diyeceğini bilemedi.

"Diyesin hele"

"Sen"

"Ne ben"

"Sen hani bana sevdalıydın ne çabuk unutursun"

"Bana ihanet eden bi hatunlamı evlenecektim"

"Sana anlattım alaeddin keyfe keder etmedimya"

"Artık olan oldu Gonca hatun sende duymuşsun zaten evlenirim"

"Sevmediğin bi hatunlamı evlenecen"

"Sevmeyeceğime o kadar eminsin yani"

Alaeddin konuşurken bi yandanda goncaya yaklaşırdı.
Gonca gergince konuştu.

"Öyle bi anda nasıl sevecen ben ondan derim"

"Sen dert etmeyesin Gonca hatun hem bi anda kalbe sevda düşmezmi dersin sen"

Gonca bi an hissettiği cesaretle konuştu.

"Düşer alaeddin düşer elbet ben seni gördüğüm ilk an kalbime düştü sevdan"

Alaeddin bi anda duyduklarıyla afalladı böyle birşey demesini beklemezdi.

"Alaeddin evlenme"

"Evlenecem lakin ben seninle evlenmek isterim"

Gonca heyecanla konuştu.

"Sen beni affettinmi inanırmısın bana"

"İnanırım anan zorladı diye ettiğini de anlarım meraklanmayasın"

"Az evvel dedikledin neydi o vakit pek memnundun ananların hatun bakmasından"

Alaeddin güldü.

"Eh biraz oyundan ne zarar gelir demi hem benim gözüm senden başkasını görmez anlamazmısı halen"

Gonca başını hafif eğerek konuştu.

"Öylemi dersin medreseli"

"Öyledir ben seni gördüğüm an gönlümd bi ateş düşürdün son nefesimi verene kadarda sönmeyecek gonca"

Gonca alaeddinin söyledikleriyle içi içine sığmadı sanki nası baktığını bilirmiydi acaba şehzade.

"Alaeddin önümüzde çok engel vardır anam,atam,ağabeyim ne edecez nasılsın olacak"

"Biz birbirimizi severiz ya herşeyin üstesinden geliriz bugün anamla atamla konuşacam en kısa vakitte isteyecez seni"

Gonca yüzünde gülümsemeyle konuştu bilirdi yanımda alaeddin varken her zorluğu aşarlardı.

"O vakit bende atamla konuşacam gayrı kimse mutluluğumuzun önünde duramayacak"

"Eski Gonca geri döner demek kök söktürürsün sen herkese"

"Öyle ya sende ona göre vaziyet al artık"

"Hele biz bi kavuşalım o vakit istediğini edersin"

O gün iki gençte kendi ailesinin yanına dönmüştü yakında ikiside tüm engelleri aşıp birlikte bi aile kurucaklardı.

Algon/Gümüşservi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin