Evett yeni bir hikayeye başlıyoruz oy verip yorum yaparsanız çok iyi olur.
Umarım beğenirsiniz hepinize iyi okumalar...🌼
Alaeddin goncanın ettiklerini öğrendikten sonra pek yüzgöz olmamaya çalışmıştı Gonca konuşmaya çalışsada alaeddin dinlemek istemezdi yeterince kırgındı.
Aradan aylar geçmişti.Osman bey onu yanına çağırmıştı alaeddinde fazla bekletmeden yanına vardı.
"Babam beni çağırmışsın kötü bir ahval yoktur inşallah"
"Oğul bak imdi seninle önemli bir vaziyeti konuşucam Gonca hatunla aylar önce yaşanan durumu bilirim lakin imdi siyaseten bir evlilik söz konusudur"
"Baba sen ne dersin"
"Dur hele oğul eğer sende istersen seni bunun için elbet zorlayamam"
Alaeddin babasıyla iyice hasbihal etmişti.
"Oğul imdi sen düşünesin kolay birşey değildir elbet bilirim bana akşam kararını dersin"
"Tamam babam"
Alaeddin olanları ağabeyini anlatmıştı.
"İşte böyledir ağabey"
"Ee gardaşım sen ne düşünürsün?"
"Siyaset gereği der devlet için der ne diyeyim gayrı hepimiz bu düş için fedakarlık edecez hemi?"
"Öyledir lakin evlilikdir bu gardaşım eyice düşünüp taşınasın"
Alaeddin kendi odasında varanda bir o yana bir bu yana giderdi aylar önce olsa havalara uçacağı durum imdi yüreğini sıkardı kuracakları devlet düşü için bu gerekliydi yine eskisi gibi davaranacaktı neticede siyasi bir evlilik olacaktı Gonca hatunda elbet bunu bilirdi yine aklıyla hareket etmeye karar verdi akşam olanda babasına evlenmeyi kabul ettiğini söyledi.
"Sağolasın evlat bu fedakarlığın asla unutulmayacak sende inşallah mutlu olursun"
Osman bey yakuo beye haber etmişti imdi oda Gonca hatunla konuşacaktı.
"Babam beni çağırmışsın bir isteğinmi vardır"
"Gel kızım otur hele seninle bir meseleyi konuşacam"
"Osman beyin oğlu alaeddin beyi bilirsin hemi?"
Gonca alaeddinin adını duymasıyla sevdiği adam yine aklına düşmüştü.
"Tanırım baba"
"İmdi biz osman bey ile konuştuk bir karar verdik sizin siyaseten bir evlilik yapmanızı isteriz"
Gonca çok şaşırmıştı hayalini kurduğu şey imdi gerçekmi olacaktı lakin siyaseten.
"Kızım bunu elbet zorla edecek halim yoktur sende istersen olacak Osman bey alaeddin bey ile konuşmuş"
Gonca merakla sordu.
"Ne demiş alaeddin bey?"
"O kabul etmiş eğer sende ister isen yarın istemeye geleceklerdir"
Gonca düşündü bu evlilik vesilesiyle sevdiği adama kavuşacaktı aylardır kendini affettiremediği adama kendini açıklayıp aralarını düzeltecekti.
"Bende kabul ederim baba"
Yakup bey de onaylamış Osman beye haber göndermişti.
🌼
Hep birlikte herkes yemek yerdi gelen ulakla birlikte herkesin odağı oraya toplandı.
Bala
"Hayırdır beyim kötü bir haber değil ya""Yakup beyden beklediğimiz cevap gelmiştir"
Fatma hemen lafa atlamıştı.
"Ne demişler baba"
Alaeddin kardeşine garip garip baksada cevabı tahmin ederdi hileci hatun hayır demişti elbet ya ne edecekti sevmediği birileri varacaktı.
Malhun fatmayı uyanmakla meşguldü kızının bu çenesiyle ne edeceğini bilmezdi.
"Kızım hele durasın"
"Gayrı hayırlı olsun Gonca hatun kabul etmiştir"
Osman beyin söyledikleriyle alaeddinin lokması boğazında kalmıştı ne demek kabul etmişti.
Orhan gardaşının sırtına vururdu.
"Helal gardaş az sakin"
Alaeddin kendine sinirlenmişti elbet oda atası istedi diye kabul ederdi ne diye kendini kabul etmeyeceğine inandırmıştıki.
Artık bildiği gerçeği daha güçlü hissederdi siyaseten dahi olsa evlenirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Algon/Gümüşservi
FanfictionBu hikayede alaeddin ve Gonca çifti için yazılmış hikayeler olacak şimdiden keyifli okumalar ...