Yeni bölümle geldim hepinize iyi okumalar...
🌼
Gece heyecandan bir türlü uyuyamamıştı alaeddin gün doğanda hazırlanıp uç pazara gidecekti.
İçinde kendi gururu ve öfkesiylede savaşıyordu ama sabah hatunuda dinleyip yüzleşmek isterdi olayın hararetiyle fevri çıkıştığını oda bilirdi yoksa herşeyi tek seferde silmek kolay değildi elbet.
Sabah olanda hemen hazırlanıp pazara indi gitmeden buraylada biraz ilgilenmesi gerekirdi babasının verdiği vazifeyi layığıyla yerine getirmek istiyordu.
Uç pazara gittiği vakit herkesin hummalı bir hazırlık içerisinde olduğunu gördü bu telaş ne içindi diye düşündü ister istemez.
Yakup beyin otağına yeni kilimler taşıyan alpları durdurup sordu.
"Alplar bu koşuşturma ne içindir ?"
"Akşam vakti Mustafa bey hayırlı bir iş için gelecektir ona hazırlık yapılır"
Alaeddin duyduklarıyla dumura uğradı ne demek hayırlı bir iş için geleceklerdi.
Alpe cevap dahi vermeden sinirle pazarda tenha bir köşeye geçti ne edeceğini düşünürdü lakin bu sefer evvelki gibi dinlemeden karar vermeyecekti goncayla konuşması gerekirdi.
Goncaya onu ormanda konuştukları yerde bekleyeceğini yazmıştı bir kağıda şimdi ona bir şekilde bunu yollaması lazımdı.
Pazarda dolaşırken gözü gülce hatunu arardı ne kadar güvenilirdi bilmezdi lakin tek yolda o hatun gibiydi onu görende yanına gitti onu gören gülcede adamın diyeceklerine odaklanmıştı.
"Gülce hatun kusura kalmayasın rahatsız ederim senden birşey isteyecem"
"Buyurasın alaeddin bey"
"Senden bu notu goncaya vermeni isterim ama dikkat edesin gören olmasın"
Gülce ilk başta tereddüt etsede notu aldı bundan sonra goncanın güvenini boşa çıkarmayacaktı.
"Verecem merak etmeyesiniz birde belki haddim değildir lakin Gonca hatun pek üzgündür anası onu ne çok zorladı bende bilirim hatta"
"Ne hatta Gülce hatun diyesin hele"
"Hatta ona tokat atmıştı sana ihanet etmeyeceğini dediği için"
Alaeddin sinirden ellerini yumruk yapmıştı onun dokunmaya kıyamadığı hatuna kendi anası nasıl tokat atmıştı. Canını acıtmışmıydı acaba ?
Gülce hatun alaeddinin halini görende başıyla kısa bi selam verip hızla goncanın otağına gitmişti.
Hızlıca ve heyecanla girişiyle ona dönen meraklı ve yaş dolu gözlere baktı Gülce.
"Ne olur Gülce ne bu telaş ?"
"Alaeddin bey buradadır hatunum size bu kağıdı vermemi istedi"
Gonca kalbinde bir an umut yeşerdiğini hissetti.
"Veresin Gülce"
Gülceden kağıdı alıp hemen okudu onu ormana çağırdığını görende ayaklandı elbet gidecekti onu dinleyecekmiydi yoksa yarım kalan öfkesinimi kusacaktı bilmezdi lakin her halükarda alaeddini son olucaksada görmek isterdi.
"Gülce beni idare edebilirmisin ?"
"Tabi hatunum merak etmeyesin"
Gonca otağdan çıkacakken anasının ona bu akşam için diktirdiği yeşil elbiseye bakardı asla giymeyecekti bu elbiseyi.
🌼
Gonca ormanda alaeddini görende hemen atından inip bir ağaca bağladı sonra hemen alaeddine doğru yürümeye başladı.
"Alaeddin"
"Gonca geldin, anan görür gelemene mani olur diye korktum"
"Sakin olasın anam bilmez geldiğimi Gülce oyalar onu"
Alaeddin birkaç adımda kızın tam önünde durdu iki eliyle kızım yüzünü avuçlarının arasına aldı kız neden böyle birşey yaptığını anlayamasada yanağını okşayan parmaklardan hiç ayrılmak istemiyordu.
"Alaeddin nolur diyesin bana"
"Anan çok yaktımı canını ?"
Gonca o an tekrar aklına gelende derince yutkundu.
"O an yüreğimin acısı daha çoktu alaeddin"
Yanaklarından ayrılan elleri önce kollarını sonrasında ellerine inmişti.
"Gayrı bana herşeyi en başından anlatasın Gonca"
Gonca onaylarcasına başını salladıktan sonra herşeyi en başından anlattı alaeddine ne kadar yine aynı öfkeyle karşılık vereceğini düşünsede alaeddin herşeyi etraflıca dinleyince ve düşününce goncaya hak vermişti ikiside masumdu.
"Bana inanmazsın diye çok korkardım"
"İnanırım elbet keşke en başından dinleseydim seni"
"Gayrı geçti üzülmeyesin sende"
Alaeddin artık bu isteme mevzusunu içinde tutamıyordu şimdi sıra ondaydı.
"Goncam Ben birşey işittim"
Gonca ne olduğunu yüz ifadesinden anlamıştı pazara gelince duymuştu demek.
"Mustafa beyi öğrendin değilmi ?"
"Evet öğrendim nedir bu mesele ?"
"Anam zorla evlendirmek ister beni beyliğimiz için der durur lakin ben istemem"
"Bilirim amma birşey yapmamız lazım bu akşam oraya dönemene izin veremem"
"Eyide ne edecez alaeddin anam beni dinlemez ağabeyim de senden hiç hazetmez babam desen anam onuda bir şekilde ikna etmiş"
"Goncam benimle yenişehire gelesin başka çaresi yoktur bu işin"
Gonca da bilirdi bunu lakin bu işin sonuçları çok ağır olabilirdi.
"Alaeddin kan çıkar atamla anam rahat vermez"
"Gonca biz birlikte olalım herşeyin üstesinden geliriz sen bana güvenmezmisin ?"
"Elbet güvenirim alaeddin o nasıl sorudur öyle lakin bu dönüşü olmayan bir iştir"
"Eğer biz bunu etmezsek belkide ananlar seni bu akşam dönüşü olmayan bir yola sokacaklar"
Gonca kendi kafasında iyice düşünüyordu.
"Ne dersin goncam gelecenmi benimle ?"
Gonca bu sefer kendinden emin konuştu.
"Gelecem alaeddin gayrı anamın sevdamıza karşı gelmesine izin vermeyecem"
"Vermeyecez Gonca bundan sonra seni hiç tek bırakmayacam"
Gonca gülümseyerek sarıldı karşısındaki adama önlerindeki yol zordu hatta karanlık dehlizlerden farksızdı belki ama orada kaybolucaksada yanında alaeddin olacaktı kendini her zaman güvende hissedecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Algon/Gümüşservi
FanfictionBu hikayede alaeddin ve Gonca çifti için yazılmış hikayeler olacak şimdiden keyifli okumalar ...