Part 3:Evlilik

1.3K 32 4
                                    

Bu bölüm hikayenin son partı arkadaşlar bir sonraki bölüm başka bir konuda olucak şimdiden hepinize iyi okumalar ...

🌼

Gece goncanın sayıklamalarına uyandı alaeddin kız kabus görürdü belliki uyandırmaya çalıştı hemen.Kız uyanınca alaeddini görüp hemen ona sarıldı.

"Tamam kabustu sakin ol geçti buradayım"

"Alaeddin"

Kızın ağlaması alaeddinin içine dokunmuştu bir yandan hala ona sarılmış olan kızın saçını okşarken bir yandan sakinleşmesi için onunla konuşuyordu.

"Sakın ol Gonca ben yanındayım korkmayasın"

Ayrıldıklarında kızın gözyaşlarını sildi şehzade.

"Ağlamayasın gayrı ne gördün anlatmak istermisin?"

"Yok istemem hatırlamak dahi istemem"

"Tamam o vakit imdi üstünü değiştirmemiz lazım terlemişsin hasta olursun böyle"

Alaeddin odanın yanan birkaç kandile rağmen Karanlık olduğunu görünce birkaç tane daha yaktı Gonca için ise yeni bir gecelik alıp döndü.
Gonca ise alaeddinin üstünü değiştirmesine izin vermişti hem hali yoktu hemde kendisiyle ilgilenmesi hoşuna gitmişti.

Aradaki buzlar eriyor diye düşündü.

Alaeddin en son çekilirken kızın saçlarını derince koklayıp elleriyle düzeltmişti.

Alaeddin yerine geçip yatanda goncada geri uzanmıştı alaeddinin elini tutanda kendini açıklamak istemişti.

"Alaeddin ben uyuyana kadar tutsam olur mu?"

"Olur Gonca sen uyuyasım imdi"

🌼

Ertesi gün alaeddin sögüte gidecekti orda kontrol etmesi gereken işler vardı Gonca ise onunla gitmek isterdi.

"Alaeddin bugün bende seninle gelmek isterim"

"Ne edecen sen benimle söğütte Gonca işlerimi halledip dönecem ben"

"Bende aşeviyle ilgilenirim Bala hatun ne vakittir uğrayamam diye üzülürdü"
Hemde alaeddini görürsün demi Gonca.

Gonca iş sesini susturmaya çalışarak cevabını bekledi.

"Eyi gelesin sende"

Hazırlıkları tamamladıktan sonra Gonca ve alaeddin yola çıkmışlardı.

Söğüte vardıklarında çoğu kişi onları tebrik etmişti hepsine teşekkür etmişlerdi ilk başta alaeddinle birlikte kalacakları odaya gittiler.

"Bu odada kalabilirsin Gonca ben vazifeleri halledecem"

"Tamam bende aşevine geçerim"

Alaeddin goncayı onaylayıp çıkmıştı.

Gonca ise odayı inceledikten sonra aşevine doğru yol aldı orda bir süre kalıp yemek dağıtmış ve eksikleriyle ilgilenmişti daha sonra çarşıyı gezmeye başladı.

Dolanırken alaeddini bir hatunla konuşurken gördü ilk başta uzaktan izlesene gülümseyerek konuşmalarına dayanamayıp yanlarına gitti.

"Alaeddin hayrolsun işlerin var sanırdım"

"He ya var işlerim"

Daha sonra yanındaki hatuna dönüp teşekkür etti hatun gittikten sonra Gonca hesap sormaya başladı.

"Alaeddin bu hatun kimdir?"

"Dur hele bağırmayasın herkesi başımıza toplayacan"

"Gel o vakit"

Gonca önde alaeddin ardında odaya gitmişlerdi.
Gonca sinirden dört dönüyordu.

"İmdi diyesin o hatun kimdir?"

"Ne o pek kıskanmış gibisin"

"Alaeddin oynamayasın benimle kimdir derim"

"Kimsedir Gonca anamı tanıyan bi hatun anamın hastalığını sordu onun hakkında konuşurduk"

"Sadece Bala hatunla ilgili yani o vakit o çıyan ne diye gülüp dururdu?"

Alaeddin goncanın tabirine gülüp cevabını verdi.

"He ya sadece anam hakkında konuştuk"

"Eyi başka ne konuşacan zaten"

Gonca sinirini atmıştı artık alaeddinin konuşmasıyla ona döndü.

"Gonca benim işlerim bugünlük bitti lakin yarında burda olmam lazım bu gece burada kalacam yani eğer istersen alplarla dönesin saraya"

"Gerek yoktur burda kalırız birlikte"

Gonca birlikte kısmına özellikle vurgu yapmıştı.

Alaeddinin sessiz kalmasına iyice sinirlenmişti.

"Gayrı sessiz kalmayasın alaeddin günlerdir benden kaçarsın ben seni severim inanman için daha ne edeyim söyle hazırım"

"Gonca ben sana inanmak isterim lakin zordur beceremem"

"O zaman bana izin ver yaklaşım sana senden uzakta yapamam bunu"

"Eyi inandır beni herşeyden çok isterim sana inanmayı seninle mutlu olmayı "

Gonca alaeddine sarılmıştı.

"Gayrı her şey daha güzel olcak söz veriyorum"

Alaeddinde sarılmıştı bu sefer.
Sonrasında kızın başlığına gitmişti eli Gonca şaşırsada günler sonra böyle bir duruma sevinmişti.

Başlığı çıkarınca elini kızın tokasına götürmüştü onuda çıkardıktan sonra tek eliyle örükleri açmaya başlamıştı bir yandanda kızın belini okşuyordu.

Saçları tamamen açıldığında ise alnından öpmüştü sonrasında yanağına giden dudaklar en sonunda kızın dudaklarıyla bukuşmuştu.

Algon/Gümüşservi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin