Part 1:İzdivaç

1.2K 48 30
                                    

Hepinize merhabalar bölüm gecikti biliyorum çoğu kişi tutsak hikayesinin devamını bekliyordu onuda biliyorum ama bir türlü devam bölümünü yazıp bitiremedim hep biryerde takıldım bu hikayede yarım şekilde duruyordu bölüm gelmemesindense bu hikayeyi tamamlayıp atmak istedim bu ilk bölümü devamı gelicek.

İyi okumalar...

🌼

"Anaa ben istemezim derim bilmezmisin sen ?"

"Evlat bilirim seni anlarımda lakin bu evliliğe mecbursun"

"Anlamazım ben nedir bu zorunluluk ya"

"Evlat öyle olması gerekir gönül meselesi değildir bu devlet meselesidir"

Alaeddin kendini anlatamamanın verdiği yorgunlukla başını eğdi.

"Ana hatunun gönlü doluymuş siz iki aile bizi niye böyle birşeye zorlarsınız ?"

"Alaeddin alim yavrum ben senin üzülmeni istermiyim hele istemdiğin bi evlilik yapmanı istemem lakin anla imdi bu evlilik olmalı o kızın yaşadığıda zordur bilirim amma gayrı ikinizin yolu bir şekilde kesişti birbirinizin gönlünü hoş etmeye bakın"

"Ana yarın öteki gün o kız gelse bana dese benim sevdiğim bi adam vardı senin hiçmi gururun yoktu ki evlenmeyi kabul ettin ?"

"Oğlum gayrı o kız diyip durmayasın hatunun olacak o senin daha adını bile demezsin"

"Ya ne farkeder ha o kız ha Gonca hatun ben tanımam etmem nasıl hayatımı birleştirecem"

"Oğul sen ne deyu böyle oldun aklıyla düşünüp karar veren oğlum nerededir benim ?"

"Ana anlamazsın ana ben kalbinde başkasının sevdasını taşıyan biriyle nasıl olayım ?"

"Ağabeyim haklıdır ana"

Bala çoktan odaya girmiş kızına baktı.

"Ha birdiler iki oldular"

"Öyledir ana ağabeyimi siz, Gonca hatunuda onun ailesi zorlar bu evliliğe"

"Hay benim akıllı gardaşım ne güzel konuşursun sen öyle"

Alaeddin yanına gelmiş kız kardeşinin omzuna kolunu atmıştı.

"Sakın sırnaşmayasın ağabey istediğim kumaşları hala göremem ben"

"Gardaşım ben o pazara vazifeye gittim aklımdan çıkmış hem imdi mesele bu mudur ?"

"Doğru dersin seninle sonrada uğraşabilirim imdiki mesele daha mühim"

"Gayrı ben giderim evlatlar bu mesele için karar verildi ve değişmeyecek kabul ederseniz iyi olur"

Bala odadan çıkanda iki kardeş karşılıklı oturmuştu.

"Ah ağabey sen bu günleridemi görecektin ?"

"Halime bide sen gelmeyesin üstüme zaten binbir türlü şey geçer aklımdan"

"Gonca hatunu hiç gördünmü ağabey ?"

"Yok bacım tanış olma fırsatım olmadı heç sen bilirmisin yoksa ?"

"Yok bilmem lakin gayrı evleneceğinizi herkes bilir tanıyanlardan bilgi almış olabilirim"

Halime ağabeyinin devam et dercesine başını sallamasıyla gülümseyerek devam etti.

"Pek güzelmiş germiyanda herkes tanırmış onu ahalisiylede iyi anlaşırmış hoşgörülü alçakgönüllüymüş amma yeri geldimi ağırlığını koyarmış kılıcınıda iyi kullanır derler düşmana aman vermezmiş"

Algon/Gümüşservi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin