............................................'Yok siz hepiniz kafayı yemişsiniz!' diye bağırmıştı Lexa. 'Size ne yedirdiler ne içirdiler olum?' hala sinirle köpürüyordu. 'Zombiler!'
'Aha delirdi sonunda!' dedi Victoria şokla. 'Delirttik kızı'
'Kız istemede de deliren birini ilk defa görüyorum' dedi Bill gülerken. 'Bir ilke denk geldim'
'Bak hala kız isteme diyor' dedi Lexa tekrar sinirle. 'Seni de öldürürüm bak!'
'Lexa'cım canım hayatım lütfen' dedi Wynonna elini tutarken. 'Sakin olur musun?'
'Sen benim elimi niye tutuyorsun bacım?'
'Ne bacısı ya bak bakıyorlar yapma!'
'Bacı bacıya, koyun koyuna he?'
'Ben bunu ilk defa duydum'
'Ehh yeter bu kadar maymunluk!' Lexa sinirle tüm kahveleri fırlatmıştı. 'Bak şimdi ben size napıyorum!' tam o an eline aldığı büyük biblo ile David ve Bill'i kovalamaya başlamıştı. 'Kafanızı kırmazsam şerefsizim!'
'Aaa delirdi delirdi kaçın' David hızla mutfağa doğru kaçtı. Bill'de arkasından tabii...
Tüm bu olanlar olmadan önce kafede;;;;
Lexa, Clarke'ın yanından ayrılmıştı. Çünkü annesi 'sana holding de ihtiyacım var' diye mesaj atmıştı Lexa'ya. Lexa'da gitmek zorunda kalmıştı. Clarke ise içeriye tek geçmişti bu yüzden. Wynonna gelmişti az önce. Şimdi de içeriye Amy ve Victoria girmişti. Hepsi sırayla masaya oturmuşlardı.
'Siz oturun ben bize bir kahve yapayım' dedi Bill. 'Ortalık karışık biraz..'
'Gene ne oluyor bu lanet yerde?' dedi Clarke şokla. 'Kim ne yaptı?'
'David neden bu işin de altından sen çıkacakmışsın gibi hissediyorum?' demişti Victoria.
'Çünkü bence tam da öyle' demişti Amy'de.
'Bill sen de de var bir bokluklar' demişti Wynonna'da onu süzerken. 'Ne karıştırıyorsunuz siz?'
'Durun lütfen karıştırmayın şimdi!' dedi David ve o an CLarke'a döndü. 'Clarke benimlen çıkar mısın?'
Clarke: 'Ne?'
Amy: 'Oha!'
Victoria: 'Yuh!'
Wynonna: 'Siktir!'
'David doğru söyle Lexa seni sabah sıkıştırıp dövdü mü?' dedi Clarke şokla. 'Beynine mi vurdu noldu?'
'Hayır hayır--' dedi David. Ve o an derin bir nefes alıp verdi. 'Annem o gün partideki videoyu görmüş. İçki ve hap olanları. Tüm parayı kesti-- Ve bana dedi ki' dedi dudak büzerken. 'Düzgün biri hayatına girmeden ne para ne gece hayatı yok sana dedi'
'Bunun benimle ne alakası var ya? Allah aşkına--'
'Ben partisiz içkisiz yapamam tamam mı?' dedi David yükselirken. 'Bunlar içinde para lazım'
'Ya şaka mı başkasını deseydin ya?'
'Annem sorunca telaş yaptım ben ve ondan sebep ağzımdan da Griffinle çıkıyorum lafı çıktı işte' Clarke şokla David'e bakarken David devam etmişti konuşmaya. 'Hangi Griffin diyince bence Jessica'nın kızı dedim--'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşli Öpücük +18 (gxg)
HumorPartiler.. Eğlenceler.. Alkoller.. Davetler.. Çılgın ve Zengin hayatları ile ünlü gençler.. Karadağ-Montenegro'da geçen bol komedili, bol kaoslu ve bol aşklı bir kurgu.. +18 sahneler içerir...