15. Bölüm Sorun çözüldü!

183 20 173
                                    



........................................

'Ay ben acıktım ya' dedi David dudak büzerken. 'Pizza,burger mi gömsek?'

'David kes şunu..' dedi Victoria o an. 'Bak ortalık zaten 56!'

'Sevgilim ne derse haklı' dedi Bill'de David'i desteklerken. 'Gömelim sevgilim!'

'Senin ben götünü yerim ya!'

'Bill dursana olum sen de' demişti Wynonna onu dürterken. 'Anneler burada göt möt ayıp aa'

'Ayy tamam--'

'Wynonna seni severim ama bize katıl yolunu bul kanka' dedi David Wynonna'ya bakarken. Wynonna ona orta parmak çekmişti.

'Yolumu Allah bilir nerede bulurum evet!'

'David sus--' dedi Victoria tekrar.

'Tamam son kez konuşup susuyorum!' dedi gülerken. 'Acıktığım için espiri yapacağım'

'David!' dedi Lexa'da. 'Kanka lütfen..'

'Pişmemiş burgere ne denir Lexa?'

'Ne denir David?'

'Ham-burger--'

'Senin ağzını yüzünü sikeyim cidden--' tam o an Lexa Jessica ile göz göze gelmişti. Ve susmuştu.

'Küfür ederken bile cool'sun Lexa Woods!' demişti Jessica gülerken. 'Tanrı neler yaratıyor maşallah'

'Evet kızınıza yaratmış ama.. o bir ikramiye işte size değil kızınıza..' dedi David o an. 'Bakın altını çiziyorum kızınıza...'

'David hös hös' demişti Mira'da. 'Yeter da!'

Elizabeth merdivenlerden düştükten yaklaşık on dakika sonra hiçbir şey olmamış gibi geri ayağa kalkmıştı. Jessica'da onunla bir şeyler konuştuktan sonra değişen mimikleri ile anında bu ortamı terk etmişti. Sorun çözülmüştü kısaca.

'Hadi biz artık gidelim' diyerek Clarke içeriden gelmişti. 'Yeteri kadar yorucu bir gündü'

'Zaten biz de dağılmayı düşünüyoruz' demişti Bill'de. 'Bu geceye bu kadar aksiyon yeter de artar bile'

O an Clarke'ın yanına yaklaşıp yanağından öptüm. 'Kendine dikkat et seni tekrar görene kadar'

'Sen de kendine dikkat et sevgilim' o da beni öpmüştü.

'Lexa bu gece siz de kalabilir miyim?' demişti David bizi bölerken. 'Söz veriyorum espiri yok'

'Hayatta olmaz' dedim ben de gülerken. 'Başıma neler gelir sabaha nasıl uyanırım Allah bilir'

'Ne gelebilir ki en fazla--'

'Uzayda çıplak bir şekilde uçarken bile bulabilirim kendimi' dedim tekrar gülerken. 'Senle takılınca olan bu üzgünüm...'

'Mahmut Tuncer gibi--' dedi David'de gülerken. 'Ayem soriy ne soriy güzelim siye ne oli--'

'Allah aşkına benden uzak dur kalk git şu taraftan'

'Ama ya--'

Ve hızla evden çıkmak için ayağa kalkmıştım. 'Hala mı gelmeyeyim?'

'Hala gelme evet'


Yaklaşık yarım sonra(Lexa'nın ağzından)

'David oynamasana olum şunlarla!' dedim ona doğru. Evet doğru duydunuz kıyamayıp bize gelmesine onay vermiştim. Kararlılık seviyem ektedir.. Çok güzel hayır derim bakınız örnek bir şekil a..

Ateşli Öpücük +18 (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin