20. Bölüm Çok ıslandım!

239 21 278
                                    



.....................................................
Clarke'ın ağzından;;

'Clarke' dedi Lexa nefesleri derinleşirken. 'Bak valla biri girse içeriye yanlış anlaşılacak'

'Ee pozisyon o yönde zaten' dedim ben de gülerken. Onu bu yönde kıvrandırıp azdırmak hoşuma gidiyordu. O sırada elim yakasından göğüslerine inince;

'Pekala elin yolun şaşırmış--' dedi. 'İstersen bir yol haritası çıkarayım ben--'

'Hiç gerek yok ben yolu biliyorum zaten' dedikten sonra iyice üzerime çekmiştim onu.

'Çok ıslandım ama yani..' dedi isyan edercesine. 'Bak şuna sırılsıklamım ama--'

'Sadece kıyafetlerin mi?' dedikten sonra tam dudaklarına eğilmiştim Wynonna'nın sesini duymuştum içeriden.

'Bakın Jessica teyze dedim size Clarke iyi Lexa ona yardımcı oluyor'

'Neredeler?'

'Orda burda şurda' diye espiri yapmıştı Wynonna. Ve o an içeriye girmişti. Şokla bize bakarken;

'Hiçbir şey gözüktüğü gibi değil--' dedi Lexa.

'Valla tam da gözüktüğü gibi--'

'Wynonna..'

'Gelmeyin gidin--' diyerek kapıyı kapadı Wynonna anında. 'Şey olmuş--'

'Neden gelmiyim ayol kızımı görücem' dedi Jessica'da Wynonna'ya. 'Ney olmuş?'

'Çişini yapıyor--' dedi Wynonna. Aklına gelen ilk yalanı söylemişti. 'Şarıl şarıl sesler geliyordu-- '

'Ne?'

'Çok sulu şeyler içmiş sanırım kendisi--' dedi Wynonna o an. 'İnşallah sadece çorbadır içtiği aksini düşünemiyorum--'

'Lexa'yla mı yapıyor?'

'Lexa'yla neyi yapıyor?'

'Wynonna!'

'Ha çişini--' dedi Wynonna yorgun bedeniyle. 'Ah  şey doğru evet onla yapıyor..'

'Nasıl yanii-'

'Lexa yardımcı oluyor yani' dedi Wynonna'da o an. 'Oturup kalkmasına--' diyip durdu . 'Tövbe yarabbim ya otursa kalkmaz ki bu kız azgın çünkü'

'Sen kendi kendine mi konuşuyorsun?'

'Delirttiler beni yeminle---' dedikten sonra Wynonna, Clarke içeriden çıkmıştı Lexa ile birlikte.

'Anne' diyerek bornozla içeriden çıkmıştım. Bana gelip sarılmıştı anında. Yüzüme bakmıştı elleriyle kontrol ederken.

'İyi misin güzel kızım?'

'İyim sorun yok' dedim gülümserken. 'Duş almam lazımdı Lexa yardımcı oldu sağ olsun'

'Merhabalar' dedi Lexa'da gülerken.

'Wynonna çiş yapıyor dedi?'

'İşte küvetten çıkıp çişimi yaptım evet öyle oldu'

'Baya yardımcı olmuş Lexa'da--' dedi annem gülerken. 'Sen çıplak, o da kıyafetleri ile duş aldı galiba--'

'Biz soyunmayı sevmeyiz ya' dedi Lexa gülerken. 'Annem de ben de--'

Ateşli Öpücük +18 (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin