28. Bölüm Peşimde portakallı birisi var!

97 17 322
                                    

.................................................
Gece yarısı saat 12:12

'Allah belanı versin kadın gibi senin!' diye bağırdı David. Aynı zamanda da kaçıyordu arkasına bakarak. 'Gelme git gelme gelme!'

'Kaçarsan yakalarım--' dedi kadın tiz sesiyle bağırırken. 'Kaçmağğğ--'

'Ananı sikim-- Götü kolla David--'

'Anamı değil beni--'

'Sapık' dedi David koşmaya devam ederken. 'İmdat! Peşimde portakallı birisi var!'

'Portakallarım feda olsun sana aslan parçası'

'Allah'ım sen bana sabır ver yolum için de aydınlık ver' dedi David karanlıkta kaçarken. 'Amına koduğumun şatosunda bir tane lamba yok' dedi söylenirken. 'Sanırsın ampul icat edilmemiş--'

'Çok yakışıklısın keşke bana gelsen--'

'Çok çirkinsin keşke ölsen--'

Tam o an David merdivenlerden aşağıya bakmıştı. Etraf karanlıktı. Sessizdi. Burası şatonun başka bölmesiydi. Evin salonunda ki arka merdivenlerden geçiliyordu. David'de geçmişti işte..

'Yaparsın David! Atlarsın uçarsın kaçarsın' dedi David söylenirken. 'Sokarsın hem de arı gibi sokarsın!' dedikten sonra arkasındaki el ile şokla durmuştu. Ele doğru hafifce döndü yandan baktı David. 'İnşallah götüme inmez--'


Bu olaylardan birkaç saat önce;;

Herkes yemeğini yedikten sonra büyük salona geçmişti. Ekip toplanmış çay veya kahve eşliğinde salonda şömine etrafında keyif yapıyorlardı. Hava güzeldi ama geceleri buz gibi oluyordu bu şato. O yüzden şömineyi yakmıştı Wynonna.

'Ay niye bu kadar soğuk oldu birden ya' demişti Clarke sweatine gömerken kafasını. Lexa gülmüştü o an ona ve ceketini çıkarıp sırtına doğru götürmüştü. 'Aşkım sen üşüyeceksin--'

'Sen üşüme de ben üşürüm sevgilim' diyip elini tutmuştu Lexa Clarke'ın. 'Hem ellerinle ısınırım ben yeter bana--'

'Ellerim senin--' dedi Clarke Lexa'nın dudaklarına bakarken. 'Başka yerlerimde--'

'Yükseltme insanların içinde' dedikten sonra Clarke'ın yanağını öpüp gülmüştü Lexa.

'Off tamam--' diyen Clarke'ın bir de burnunda öpüp kızlara dönmüştü.. Kızlar şatoyla alakalı konuşuyordu..

'Burası cinayet evi diye geçiyor' dedi Dani bakarken. 'Bildiğin cinayet evi! Tur bile yapıyorlarmış şaka mı?'

'Nasıl cinayet?' dedi Amy'de bakarken.

'Kalabalık çiftlik halkının esrarengiz ölümleri diyor bak' dedi Dani haberi gösterirken. 'Samara'ya benzeyen kız palyaço adam, garip sesler ve saçı örgülü kız'

'Oha' dedi Natasha'da o an. 'Hepsi öldürülmüş ama katil asla bulunamamış'

'Wynonna?' dedi Lexa ona bakarken. 'Haberin var mıydı lan?'

'Vallah billah tillah bilmiyem' dedi ellerini kaldırırken. 'Haberim yoktur agam'

'Sadece hayır desen de yeterdi..'

'ben de ilk defa duydum--' dedi şokla tekrar.. 'Ama hatırlıyorum da annem burayı satın alana kadar her şeyi denemişti demek sebebi buymuş--'

Ateşli Öpücük +18 (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin