51. Bölüm Kahveli don!

73 16 241
                                    

Günün sözü: 'Portakalı pazardan, el sözünü anandan, kırmızı donunu kaftan, beni de senden alma yarim'

Bölüm şarkısı: 'Çöktü beyin dağıldı kasa, format atsın turgut sana..'


Clarke'gilin evi(Clarke'ın ağzından:)

Hepimiz içeriye geçmiştik. Profesörü de içeri taşımıştık kimse görmeden. Peki Lexa ne mi yapıyordu? Hemen anlatayım..

'Ayem seksi leydi .. ay baban öleydi .. donumun rengi çok seksi .. tatmak istersen eğer .. eğilmen yeterli .. dım tıs dım tıs .. '

Ay bu nasıl şarkı...

'Lexa sen napıyorsun Allah aşkına?' dedim ona bakarken.

'Kahve içiyorum aşkım bir fırt ister misin?' Koltukta oturmuş ciddi ciddi kahve içiyordu. Sanki az önce taşla kafa kıran bendim ay.. O an şarkısına devam ediyordu.. Değiştirerek tabii.. 'Sana ne olum milletin tivitinden feysinden.. dırıdırım dırırımm.. girmiş sana girmiş sana vallahi virüs girmiş sana... çöktü beyin dağıldı kasa.. format atsın turgut sana..'

'Sen ciddi misin?'

'Ne yapim Clarke?' dedi birden. 'Adamla beraber bende mi yatayım yavrum?'

'Tamam haklısın ben gerildim ondan hep..'

'Teselli edebilirim biliyorsun..' dedi göz kırparken. 'Üst katta çok iyi tedavi odaları varmış diye duydum'

'Ben sana göstericem tedavisi odalarını' dedim ben de gülerken. 'Şu durumu bir halledelim de'

'Korkmalı mıyım?'

'Hem de fazlası ile'

O an annem ve Alice Woods'da içeriye girmişti. 'Ayıktırma suyunu yaptık' dedi annem. 'Koklatmamız yeter'

'Ayıktırma suyu mu?' dedim şokla. 'Niye her şeyin bir suyu var sadece soru'

'Clarke onu geç' dedi Lexa'da o an. 'Bu adam k9 köpkesi mi koklayınca kendine gelecek?'

'Lexa terbiyeli olur musun?' dedi annesi ona bakarken. Keşke yatakta da böyle terbiyesiz olsan ya..

'Ne dedim ben şimdi'

'Ben seni böyle yetiştirmedim aa!' dedi gülerken. 'Sen gayet seksi ve muhteşem bir varlıksın ona göre davran'

'Doğru Rihhanna'yım ya ben'

'Sevgilim sen ondan da güzelsin..' dedim ona bakarken. Derin bir nefes alıp verdi.

'Bence sen sus yoksa hiç iyi şeyler olmayacak evet..' dedi gülümserken. Olmasın anam! Yanalım sabahlara kadar! İç içe geçelim sevişelim saatlerce..

O an profesöre koklatmışlardı suyu. Ve anında gözlerini açmıştı.

Vay kör olmayasıca!

'Pekala kim vurdu bana' dedi kafasını tutarken.

'Ben' dedi Lexa'da diklenirken. 'Yine olsa yine vururum ve de'

'Güzel geçirdin evet'

Ateşli Öpücük +18 (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin