'Bir güzel bekler bur'da, o dudaklar, bal yanaklar gir de bir bak, daha neleri var90-60-90 vücudum var.. Bak, doya doya bitmez tadım var (hm)'
.............................................
Elizabeth merdivenlerden düşer;;;'Ay kız düştü!!' diye telaşla bağırdı kızlardan birisi. O an David ve diğerleri koşarak içeriye gelmişlerdi.
'Sıçtık!' dedi Wynonna şokla.
'Kız bunu kim attı?' dedi şaşkınca Amy'de.
'Karpuz gibi gümledi resmen' demişti Dani'de gülerken. 'Aşırı iyi--'
'Ya kızım gülmesene--' diyip dürtmüştü onu Natasha'da. 'Ortalık zaten karışık'
'Oww' demişti Mira gülerken. 'Karı iyi düştü yalnız-- Filmlerde göremezsin'
'Clarke'ı düşürmeyi çok yanlış anlamış bu ya--' demişti Amy'de gülerken.
'Arkadaşlar susun Allah aşkına' demişti Victoria'da.
'David baksana yaşıyor mu?' demişti Bill'de.
'Ben olay yeri inceleme ekibi miyim be?' dedi David sinirle. 'Ben neden bakıyorum ya! Başkası baksın!'
'Lexa ve Clarke nerede?' demişti Bill tekrar. Tam o an ikisi de merdivenlerden aşağıya iniyorlardı. Herkes onlara bakınca;
İkisi birden 'Ne?' demişti. Daha sonra Clarke Lexa'ya dönüp; 'Sana dedim sessizce halledelim diye bak anlamışlar!'
'Sessiz ol Clarke!' demişti Lexada mırıldanırken. Tam o an içeriye Alice ve Jessica girmişti.
'Gençler--' diyemeden Jessica şokla kalmıştı.
'Pekala bunu kim yaptı?' diyen Alice ile de gözler Lexa ve Clarke'a dönmüştü...
Tüm bu olanlardan yarım saat öncesi;;;;
'Clarke durmalıyız' demişti Lexa gülerken. O an da kendini de çekmişti geriye.
'Tamam gel beraber durmayalım' dedi Clarke'da o an. Gülüyordu.. 'Hem belki açım?'
'Sen hiç doymuyorsun ki?'
'Burger King, ben de Vezir--'
'Clarke Allah aşkına...'
'Ne ya--'
'Sana güncelleme yapmışlar' dedi Lexa gülerken. 'iOS'in en son sürümü 17.2.1 gibisin..'
'Belki de sadece sana gelmiştir o güncelleme--'
'Yok ben baktım herkeste var ya o--'
'Lexağğ--'
'Neğğ-'
'Lexa buraya gel--'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşli Öpücük +18 (gxg)
HumorPartiler.. Eğlenceler.. Alkoller.. Davetler.. Çılgın ve Zengin hayatları ile ünlü gençler.. Karadağ-Montenegro'da geçen bol komedili, bol kaoslu ve bol aşklı bir kurgu.. +18 sahneler içerir...