35. Bölüm Ne diyorsun sen amuca?

65 14 273
                                    

'Ahh ahh ahh! Amuca deme lazım olur.. Kim bilir belki de amuca seversin..'

Ambiente Club - Karadağ;;

'Sen ne kadar güzel bir kızsın öyle' dedi bıyıklı adamlardan birisi. O sırada bıyığını ovuşturuyordu. 'Öl de ölelim güzelim'

'Tövbe tövbe ay ne diyor bu?'

'Hoşuna mı gitti kız?'

'Ay bırak sapık!'

'He de bankada ki 98765434567 milyon dolarımı yoluna gül diye sereyim'

'nE diyorsun sen amıcak?'

'Amıcak ne?'

'Amca?'

'Ha amuca yani?'

'Ay mal'

'He dicen mi kız?'

'Ne he'si ya ne diyorsun sen?'

'Aşırı seksisin var ya bir içim su gibisin'

'Eh yeter be erkeğim ben erkek orusbular' diye bağırdı David. 'Anandan babandan çocuk çıkartma bana'

'Olsun erkek de olur fark etmez'

'Vay şerro vay' David adama yumruk atmıştı. Ardından yakasından tutup kafa atmıştı. 'Bu da bana fark etmez o zaman'

'Allah cezanı vermesin David' dedi Wynonna o an. 'Koş dışarıya çıkalım hemen ortalık karıştı..'

'Clarke'a mesaj at arka kapıya gelsin hemen'

'Attım zaten koşsana sülalesini siktiğim! Bu ne yavaşlık?' dedi Wynonna sinirle. 'Kaplumbağa mı sikti?'

'Bu topuklular ile koşulmuyor ki!'

'Çıkarmayı denesene!'

'Ah doğru!'

David, Wynonna ve Clarke bir plan ile kılık değişip içeriye sızmışlardı. David kadın, Wynonna erkek, Clarke ise şoför kılığındaydı. Nedenini ise şu an için kimse bilmiyordu...


Tüm bu olanlardan hemen öncesi;;

'Lexa?' diyerek annem yanıma gelmişti telaşla. Gene ne oluyordu acaba burada? 'Lexa?'

'Tamam adım Lexa adımı ben de biliyorum' dedim ben de o an. 'Noluyor ne bu telaş?'

'Baban..' diyince derin bir nefes almıştım. Asla şaşırmamıştım zaten. Rahat durmaz asla çünkü götünde kurt vardı. 'Bir haltlar karıştırıyor!'

'Gene yaptı Allah aşkına?' dedim oflarken. 'Ayrıca o gitmemiş miydi?'

'Gitmemiş bir de üzerine genç sevgilisini buraya aldırmış!'

'Ne?' şokla anneme bakmıştım. Genç sevgilisi de mi buradaymış bir de? Yok artık oha artık yüzsüzlüğe bak! 'O sürtük burada mı?'

'Aynen burada' dedi annem. Şimdi sürtük dedim diye kızacaksınız belki. Kızın ne suçu var babanın halt yemesi felan. Ama kızın bizden haberi vardı oldukca. Ve sırf para için de bu durumu görmezden geliyordu. Birkaç defa sosyal medya üzerinden hesabımı bulup yürümüştü bana. Yakın davranmaya çalışmıştı. Sonradan ise bu  durum kendiliğinden son bulmuştu tabii. 'Rica ediyorum ben bu durumu halledene kadar ikisinden de uzak dur sakın olay çıkarma olur mu?'

Ateşli Öpücük +18 (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin