Саммер
П'ятниця, полудень, я в бібліотеці, сиджу за своїм звичайним столом. Мій підручник з американської урядової системи відкритий переді мною. Я намагаюся читати, але очі так і заплющуються, глава така нудна. І я втомилася після минулої ночі з Вітом.
Я побігла через кампус назад у свою кімнату, боячись, що хто-небудь мене зловить. Я повернулася до свого гуртожитку майже рівно о десятій. Чергова консультантка суворо подивилася на мене, коли я увійшла, і я була впевнена, що мене спіймали.
— Ти ледь не запізнилася, – сказала вона і вказала на годинник на стіні просто над її головою.
Була рівно десята година.
— Вибачте. Я займалася разом із подругою, – я посміхнулася їй, сподіваючись, що це прозвучало переконливо.
Напевно, так воно й було. Вона дозволила мені повернутися в мою кімнату, не сказавши більше ні слова.
Я так рада, що не увірвалася туди, як розлючений Неймовірний Халк. Уся ця розмова з Вітом так розлютила мене. Його ставлення – повна нісенітниця. І що він знає про те, як я ставлюся до себе? Намагається підірвати мою самооцінку? Більшу частину часу він хвалить моє ставлення, а тепер стверджує, що я недостатньо люблю себе або щось на кшталт цього?
Боже, я його терпіти не можу. Він не мій психотерапевт, це вже точно. Він сексуальний маніяк-психопат, який ставиться до жінок як до об'єктів, а не як до реальних людей. Поговоримо про те, що я облажалася.
Як сильно я хочу побачити його знову. Якщо я думаю, що в нього є проблеми, то я точно знаю, що в мене вони теж є.
Злюсь на себе, на все, я зачиняю книжку, заслуживши шикання міс Тейлор за свої зусилля. Я ігнорую її, розстібаю блискавку на рюкзаку і засовую підручник всередину. Я також засовую туди свій блокнот. У мене ще є сорок хвилин до початку занять, але я нізащо не буду готова до сьогоднішнього тесту. До біса все це. Крім того, хто влаштовує тести в п'ятницю вдень? Придурки-садисти, ось хто.
Схопивши свій рюкзак, я притягую його до себе й обхоплюю руками, кладу голову на нього, як на подушку, заплющуючи очі. Я трохи подрімаю. Ніхто мене не потурбує.
Сподіваюся.
Але надії – для мрійників та ідіотів, бо всього через кілька хвилин після мого спонтанного сну я чую, як хтось шепоче моє прізвище. Хтось чоловічої статі. Я відкриваю очі й помічаю Віта, що стоїть серед стелажів. Він нахиляє голову вправо, показуючи, що хоче, щоб я підійшла до нього.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Речі, які я хотіла сказати, але ніколи не сказала
Разное- Я впевнений, тобі сподобалося б, якби я трахнув тебе, - каже він низьким і глузливим голосом. Я не знаю, як учитель не чує, але чоловік, мабуть, нічого не помічає. - Ти дешева повія, як і твоя мати. Я відступаю від нього в останню секунду і тікаю...