Саммер
Я пробуджуюсь від того, що хтосі шепоче моє ім'я в темряві. Спочатку я подумала, що мені це сниться. Голос був глибоким. Знайомим. Нагадав мені Віта.
Я знову чую своє ім'я і соваюся під ковдрою, щосили намагаючись заснути. Сон буде хорошим, якщо в ньому замішаний Віт. Я не хочу нічого пропустити.
Тверді пальці стискають моє плече.
— Севідж.
Мої очі розплющуються, і я бачу темну постать, що нависає наді мною. Я відкриваю губи, крик піднімається до мого горла, і рука в рукавичці опускається на нижню частину мого обличчя, змушуючи мене замовкнути. Моє серце шалено калатає, мій крик приглушений рукавичкою, і я вириваюся з його хватки.
Він утикається своїм обличчям у моє. Гострі вилиці. Акуратне підборіддя. М'який рот і крижані очі.
Віт Ланкастер. У плоті.
— Помовчи, – шепоче він із загрозою в голосі. Смертоносний.
Я метушуся, дивуючись тому, яка сильна в нього рука, що притискає мою голову до ліжка. Запах дорогої шкіри наповнює мій ніс, і я відчуваю спокусу вкусити його пальці в рукавичках. Він тягнеться до мене, використовуючи іншу руку, щоб утримати мене, його тіло накриває моє, щоб я не рухалася.
— Якого біса, Севідж?
Моє серце калатає так сильно, що здається, воно ось-ось вирветься з грудей. Він має це відчути. Повинен знати, як я налякана.
— Це всього лише я, – шепоче він. – Заспокойся.
Його тон стає м'якшим, ніж зазвичай, і я негайно роблю, як він просить, моє тіло завмирає, як і мої думки. Я переривчасто зітхаю, і, немов відчувши мою раптову поступливість, він прибирає руку з мого рота.
Я голосно видихаю, спостерігаючи, як він піднімається на ноги і починає ходити кімнатою. Він одягнений у все чорне. Чорна толстовка з капюшоном і спортивні штани. На ногах чорні кросівки, а волосся прикриває чорна шапка.
— Чому ти так одягнений? – запитую я, мій голос хрипкий від сну.
— Я не хотів, щоб хто-небудь мене бачив, – каже він, стоячи до мене спиною, підходить до вікна і розсовує фіранки, щоб виглянути назовні.
— Нехай твоя сестра зламає систему безпеки, – кажу я йому.
Він озирається через плече.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Речі, які я хотіла сказати, але ніколи не сказала
Разное- Я впевнений, тобі сподобалося б, якби я трахнув тебе, - каже він низьким і глузливим голосом. Я не знаю, як учитель не чує, але чоловік, мабуть, нічого не помічає. - Ти дешева повія, як і твоя мати. Я відступаю від нього в останню секунду і тікаю...