Саммер
Остання п'ятниця перед канікулами, і школа Ланкастер відкидає всі претензії на те, щоб бути місцем навчання. Половина студентів уже виїхала, багато хто з них полетів літаком у дивовижну подорож, і всі вони хочуть "почати раніше". Я прокинулася о сьомій і втупилася у вікно на всі машини на прилеглій стоянці, коли вони приїжджали й від'їжджали, батьки забирали своїх дітей з посмішками на обличчях. Деякі з них похмурі. Деякі з них посилають слуг замість себе, деякі з них супроводжують похмурих дівчаток і роздратованих хлопчиків у блискучі чорні мерседеси. Я притискаю руку до скла, гадаючи, куди вони всі прямують. Шкода, що я теж не можу виїхати.
Потім я згадую, що їду, і це запаморочливе, блаженне почуття, змішане зі страхом, який паморочиться. Втеча з цього кампусу на тиждень звучить як справжня відпустка.
Провести весь тиждень із Вітом і його сім'єю? Абсолютно жахливо.
Це найдурніша річ, яку, по-моєму, я коли-небудь робила у своєму житті, а я накоїла багато дурниць. Я намагалася сказати Сільві, що це погана ідея, але вона була наполеглива. Вона не хотіла їхати додому одна і запевнила мене, що Віт не буде часто бувати поруч. Я впевнена, щойно він зрозуміє, що я там, він повірить, що я супроводжувала Сільві, щоб бути поруч із ним, хоча це неправда.
Я краще зустрінуся віч-на-віч із гнівом Віта, ніж проведу святковий тиждень на самоті в школі Ланкастер, пригнічена і почуватимуся покинутою.
Усе буде добре. Я можу впоратися з тим, щоб провести тиждень із Ланкастерами. Я буду з Сільві. Вона каже, що їхній будинок такий величезний, що я, імовірно, навіть не зіштовхнуся з Вітом.
Ідеально.
Лунає стукіт у мої двері, і я хмурюся, перевіряючи час на своєму телефоні. Ще тільки пів на восьму. Я підходжу до дверей і відмикаю їх, потім повільно відчиняю.
Це Сільві, ідеально вдягнена у свою уніформу, жодна волосина не вибилася із зачіски, і на її обличчі усмішка.
- З Днем народження! - каже вона, тримаючи перед собою білий пакет.
- Дякую, - кажу я зі слабкою посмішкою, відчиняючи двері ширше, щоб вона могла увійти. - Що в тебе там?
- Відкрий і подивися, - схвильовано каже вона, передаючи сумку, перш ніж увійти в мою кімнату в гуртожитку. Вона різко зупиняється, озираючись на всі боки. - Тут усе ще нічого немає.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Речі, які я хотіла сказати, але ніколи не сказала
De Todo- Я впевнений, тобі сподобалося б, якби я трахнув тебе, - каже він низьким і глузливим голосом. Я не знаю, як учитель не чує, але чоловік, мабуть, нічого не помічає. - Ти дешева повія, як і твоя мати. Я відступаю від нього в останню секунду і тікаю...