Віт
Я входжу в будинок, одразу ж вирушаючи на пошуки Саммер. Я шукаю її внизу, в її улюблених схованках. У бібліотеці, де я знайшов її, коли вона згорнулася калачиком у м'якому кріслі й читала книжку з колекції моєї родини. Або нашій улюбленій кімнаті для гостей нагорі, тій, з величезним ліжком, де я трахав її вже нескінченну кількість разів.
Але її немає в жодному з цих місць.
Я блукаю гостьовим крилом, заглядаючи в кожні відчинені двері, готовий виявити її в засідці. З посмішкою на її прекрасному обличчі, коли вона підійде до мене, шепочучи:
— Попався, – перш ніж я занурююся в її пристрасний поцілунок.
Її ніде не знайти.
Двері її спальні зачинені, і я відчуваю, що вона пішла ще до того, як це підтвердилося. Я раптом відчуваю себе спустошеним. Моє серце ніби перестає битися, коли я стискаю пальцями дверну ручку, рахуючи до трьох, перш ніж увійти в кімнату.
Її речі зникли. У центрі брудного, неприбраного ліжка лежить купа одягу. Те саме ліжко, в якому я трахав її минулої ночі. На столику біля ліжка лежить акуратно складений аркуш паперу, на лицьовому боці якого друкованими літерами написано моє ім'я.
Віт
Насупившись, я відкриваю лист і виявляю, що його надруковано на машинці. До біса дивно:
"Я повинна виїхати. Сьогодні вранці я зрозуміла, що врешті-решт не хочу бути з тобою. Я знаю, що твоє життя повністю розписане, і в ньому немає місця для мене. І хоча мені подобалося проводити час разом, я знаю, що це ненадовго. Тож я йду зараз, поки ми не заподіяли одне одному занадто багато болю. Ти все одно належиш Летиції. Вона - твоя доля.
Мені шкода, що я надрукувала цей лист, але мої руки занадто сильно тремтіли, щоб написати його. Я знайшла принтер у кабінеті твого батька і написала цей лист у своєму додатку для нотаток.
Бережи себе, Севідж"
Я зминаю записку в грудку і стискаю її в кулаці, коли виходжу з кімнати. Я не зупиняюся, поки не добираюся до кабінету моєї матері, де я відчуваю її запах ще до того, як входжу. Як я дізнався, що вона буде там, я не впевнений. Але я, звісно, знав, що вона не буде на кухні готувати сьогоднішню сімейну трапезу.
Вона навіть готувати не вміє. Я не обтяжую себе стуком у прочинені подвійні двері. Я просто вриваюся всередину, жбурляючи зім'ятий папір прямо їй в обличчя. Вона піднімає погляд в останню секунду, її рот відкривається, перш ніж ніж паперова кулька потрапляє їй прямо в ніс, перш ніж впасти на стіл.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Речі, які я хотіла сказати, але ніколи не сказала
عشوائي- Я впевнений, тобі сподобалося б, якби я трахнув тебе, - каже він низьким і глузливим голосом. Я не знаю, як учитель не чує, але чоловік, мабуть, нічого не помічає. - Ти дешева повія, як і твоя мати. Я відступаю від нього в останню секунду і тікаю...