Розділ 32

22 1 0
                                    

Віт

Побачивши Саммер, яка сиділа за сімейним столом, коли я увійшов до кімнати з Летицією поруч зі мною, я був шокований. Вона була останньою людиною, яку я очікував там побачити. Хоча я повинен був здогадатися. Я люблю свою сестру, але вона таємна інтриганка. Вона знала, що, запросивши Саммер Севідж на канікули на честь Дня подяки, вся сім'я перевернеться навколо своєї осі.

Мама певно лютує через те, що їй доводиться цілий тиждень приймати у себе дочку коханки свого колишнього чоловіка. Батько, найімовірніше, зацікавлений у тому, щоб влізти в штани Саммер. Він уже підкорив матір, чому б не підкорити й доньку? Я знаю, про що він думає. Ми схожі, він і я.

Я не дозволю цьому статися.

Моє попереднє спілкування із Саммер у школі змусило мене нервувати. Це розлютило мене. Я повністю планував, щоб Летиція зробила мені мінет сьогодні ввечері. Я хотів, щоб вона довела, що хоче бути зі мною. Вона приємна, але ми мало що зробили, крім випадкового поцілунку, і це було давно.

Я б не став її трахати. Ще ні. Але я б, напевно, уявив, як губи Саммер міцно стискають мій член весь той час, поки я був із Летицією.

Господи, у мене проблеми. Всі вони випливають з моєї потреби в Саммер.

Хоча сьогодні ввечері мені не потрібно було вимагати від Летиції мінету. Зустріч із Саммер щось зробила зі мною. Це теж щось зробило і з нею. Вона вилетіла з кімнати, і я почекав лише хвилину, перш ніж кинутися за нею в погоню. Наче я не міг встояти.

Гадаю, я не можу.

Трахнути її у ванній було необхідно. Щойно я увійшов у неї, я заспокоївся. Я міг би пережити болісну вечерю. Змиритися з підлесливістю Летиції і шепотом слів підбадьорення. Дівчина помирає від бажання, щоб я зробив це офіційно. Її батьки хочуть, щоб ми одружилися якомога швидше, як і моя мати. Батько – це той, хто сказав мені натиснути на гальма і насолоджуватися життям, перш ніж мене зв'яжуть. Перш ніж ми вийшли з ресторану, він сказав, що якщо я справді розумний, то маю спробувати одружитися через кохання.

До біса веселий, цей хлопець.

Я ходжу гостьовою спальнею і підходжу до величезного вікна, розсуваючи щільні шовкові штори. Зовні ллє сильний дощ, звук дощу, що б'є по будинку, голосно звучить у тиші. Смуга блискавки перетинає небо, за нею слідує гуркіт грому, нагадуючи мені про ту ніч, коли я захищав Саммер у садах, побитий до напівсмерті Еліотом і його другом-ідіотом.

Речі, які я хотіла сказати, але ніколи не сказалаWhere stories live. Discover now