Саммер
Я зустрічаюся з Сільві в її кімнаті, щоб підготуватися до вечірки на честь Гелловіна вдень, після занять. Передчуття гуляло по всьому кампусу протягом усього дня, досягнувши гарячкового напруження до останнього уроку, і ніхто не міг зосередитися. Вчителі вдають, що не знають про вечірку, але вони мають знати. Це все, про що можна говорити. Хотілося б мені бути більш схвильованою, але тепер, коли ми з Вітом розлучилися, мені нема на що розраховувати.
Замість цього я прикидаюся схвильованою заради Сільві.
Спочатку ми робимо макіяж, сидячи на пуфі біля її туалетного столика, ми обидві наносимо густі тіні для повік і червону помаду. Її хвилювання відчутне. Воно заповнює всю її кімнату, надаючи мені нервової енергії, і я кидаю погляд на свою спортивну сумку, що стоїть на підлозі, майже боячись вдягнути костюм, який, я знаю, викличе скандал серед усіх, хто відвідує цю бісову школу.
Можливо, вони ніколи по-справжньому не помічали мене раніше, але вони побачать мене сьогодні ввечері.
— Сьогодні ввечері назріє скандал, – оголошує Сільві, закінчивши наносити помаду. Вона вивчає мене, потираючи свої рубіново-червоні губи, її очі виблискують. – Це буде вечірка, яка змінить твоє життя.
— Якщо ти так кажеш, – я неохоче погоджуюся, бо просто зараз мені не потрібні події, що змінюють життя. У мене вже була одна, завдяки тому, що ми з Вітом погодилися, що нам більше не слід проводити час разом.
Мені неприємно зізнаватися в цьому навіть самій собі, але я сумую за ним. Це нерозумно, коли я та, хто наполягав на цьому.
Мої почуття до нього змушують мене почуватися нерозумно.
— Сьогодні вночі дещо станеться, Саммер. Я просто знаю це, – продовжує вона. – Якщо Спенс зробить крок, я дозволю йому.
— Дозволиш йому що? – обережно запитую я.
— Дозволю йому доторкнутися до мене. Поцілувати мене. Трахнути мене. Що завгодно. Я готова. Я втомилася оберігати себе, – вона починає прибирати всю косметику, запихаючи її назад у шухляду одним рухом руки. – Я зберігала свою цноту все своє життя, і мені це набридло. Можливо, у мене залишилося не так багато часу. Я хочу знати, як це – кінчати з хлопцем усередині мене.
— Коли це твій перший раз, то ти можеш і не кінчити, коли він усередині тебе, – жартівливо кажу я їй.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Речі, які я хотіла сказати, але ніколи не сказала
Random- Я впевнений, тобі сподобалося б, якби я трахнув тебе, - каже він низьким і глузливим голосом. Я не знаю, як учитель не чує, але чоловік, мабуть, нічого не помічає. - Ти дешева повія, як і твоя мати. Я відступаю від нього в останню секунду і тікаю...