Саммер
Це схоже на обман – знову бути з Вітом, ніби він ніколи не йшов. Навіть більше того, насправді бути щасливою з ним, серед інших людей, на публіці. Він тримає мене за руку, поки ми йдемо вулицями Парижа, ніби боїться втратити мене назавжди, якщо відпустить.
І, можливо, він дійсно так думає, я не знаю. Щойно ми були разом, а наступної хвилини мене вже не було.
Монті надсилає мені нескінченні повідомлення протягом усього дня, але я ігнорую їх усі. Я злюся на нього. Він знав, що робив увесь цей час, складаючи план із Вітом за моєю спиною, і хоча я не можу скаржитися на те, що знаходжусь у компанії Віта, мені може бути боляче від одного друга з мого старого світу, який обдурив мене.
Доводить, що він такий самий, як усі інші. Легко піддається впливу грошей і влади – двох речей, які Віт використовує як свій арсенал.
Протягом усього дня Віт веде мене в темні кути або ховає за стінами. Густий гай дерев. Де б він не був, він тягне мене в темряву, його рот знаходить мій, його руки шукають мої ниючі частини тіла. Між моїх ніг. Мої груди. Погладжуючи мою спину, мою дупу. Він трахає мене біля цегляної стіни глибоко в серці Парижа, сховавшись у маленькій ніші, яка здається відокремленою, але безумовно такою не є. Він змушує мене стати перед ним на коліна в темному, забороненому кутку Лувру. Це здавалося неправильним, ніби ми оскверняли священне місце, але йому було все одно.
Він був наполегливим.
Він змушував мене кінчати щоразу.
Ближче до вечора ми опиняємося в прекрасному кафе прямо на березі Сени, випиваємо і закушуємо в променях сонця, що заходить. Стає прохолодніше, і я вдячна Віту за чорний кардиган і сукню, які він приніс у номер із готельного бутика, поки я приймала душ, а також за ніжний мереживний і шовковий бюстгальтер і трусики. Мені нічого було вдягнути, крім скандальної сукні, навіть пари трусиків, і я вражена, що Віт усе продумав. Навіть светр. Телефон Віта дзижчить, і він усміхається, читаючи повідомлення, перш ніж відправити відповідь.
— Ти ігноруєш Монтгомері, і йому це не подобається. Він стверджує, що заздрить моєму члену, – каже Віт. – Оскільки ти приділяєш цьому всю свою увагу замість нього.
— Він, імовірно, хоче цього для себе, – бурмочу я собі під ніс, почуваючись дріб'язковою. Одразу ж відчувши жаль про свої слова, я зітхаю. Мені не слід було цього говорити. Я не це мала на увазі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Речі, які я хотіла сказати, але ніколи не сказала
Losowe- Я впевнений, тобі сподобалося б, якби я трахнув тебе, - каже він низьким і глузливим голосом. Я не знаю, як учитель не чує, але чоловік, мабуть, нічого не помічає. - Ти дешева повія, як і твоя мати. Я відступаю від нього в останню секунду і тікаю...