Віт
Що ж.
Це було неочікувано.
Як тільки я розумію, що Саммер повністю заснула, я вислизаю з її ліжка, не знаючи, куди дивитися в першу чергу. Вона збиває мене з пантелику. Я зовсім її не розумію, крім одного. Те, що тільки-но сталося між нами, не було схоже на жодний сексуальний досвід, який у мене колись був, а їх у мене було чимало. Я не ангел. Ніхто не очікує, що я буду таким. Я егоїстичний мудак, який бере те, що хоче коли захоче.
Я ніколи повністю не очікував, що візьму Cаммер Севідж, і точно не сьогодні ввечері, хоча спокуса завжди була.
Бути з нею, говорити все це жахливе лайно, це здавалося... природним. Їй це також подобалося. Я бачив спалах у її очах, те, як вона з такою готовністю погоджувалась на все, що я їй казав. Вона хоче, щоб її контролювали. І мені подобається контролювати її.
Якимось чином, незважаючи на те, що ми ненавидимо один одного, здається, що ми ідеально підходимо один до одного.
Мабуть, вона закарбувалася в моєму мозку, коли нам було чотирнадцять, тієї першої ночі, коли я поцілував її. Коли вона навчила мене цілуватися. Тепер я знаю, що гадки не мав, що робив, і копіював тільки те, що бачив у фільмах. Порно. Якого біса взагалі. Я так цілувався з іншими дівчатами, і вони ніколи не намагалися мене виправити. Можливо, вони не знали нічого кращого.
І все-таки вона пом'якшила мене. Навчила мене, що поцілунок – це не груба сила, а м'яке переконання. Я повинен дати їй цей урок.
Вона повинна мені за те, що я врятував її дупу від цього тупого виродка Еліота. І вона теж урятувала мене. Я міг би надрати дупу Еліоту, а також його тупому другу, але вони отримали кілька ударів, залишивши мене в крові. Те, що вона привела мене до своєї кімнати, щоб подбати про мене, було дивно.
Я ненавиджу бути у боргу перед людьми. Це найгірше, що можливо – показувати свої слабкості. І немає нічого, що я ненавиджу більше, ніж слабкість.
Так що мені потрібно щось, все, що я зможу знайти в її крихітній кімнатці. Щось, що належить їй.
Щось, що я можу використати проти неї.
Я не проти шантажу. Ми обидва це знаємо. І тепер, коли вона спить, блаженствуючи після того епічного оргазму, який я щойно їй подарував, має бути легко поритися в її речах і знайти щось особисте. Я знаю, що вона має десь тут секрет. Дівчина сповнена ними.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Речі, які я хотіла сказати, але ніколи не сказала
Aléatoire- Я впевнений, тобі сподобалося б, якби я трахнув тебе, - каже він низьким і глузливим голосом. Я не знаю, як учитель не чує, але чоловік, мабуть, нічого не помічає. - Ти дешева повія, як і твоя мати. Я відступаю від нього в останню секунду і тікаю...