Розділ 4

43 1 0
                                    

Саммер

Перші два тижні у школі проходять майже так само. Я вивчаю свій розклад, намагаюся зрозуміти своїх вчителів та те, чого вони від мене хочуть. Щовечора я роблю домашнє завдання, хоча це не надто складно. Вони завжди полегшують нам програму на початку семестру. У кожній школі завжди так. У мене ще не з'явилися друзі. Ходять чутки, що Віт навмисне підставив мені підніжку в перший день занять, через що у них виникли всілякі питання. Крім того, люди були свідками нашої неприємної маленької дискусії після закінчення занять того понеділка, і повільно, але вірно я стала вигнанцем у школі.

Ніхто зі мною не розмовлятиме. На всіх них намордники від фірми "Ланкастер". Я не бачила Cільві з того першого дня в бібліотеці, тож я навіть не можу розраховувати на її дружбу. Як ніби я стала примарою, і ніхто мене не бачить.

Я мала знати, що це станеться. У той момент, коли я дізналася, що Віт навчається тут, я зрозуміла, що мій шанс провести напівнормальний випускний рік був втрачений. На другий день занять він зрозумів, що я вчуся з ним у класі поглибленої англійської, але я відмовилася озиратися на нього. Він люто подивився в мій бік, як тільки увійшов до класу, як завжди запізнюючись, з цим безтурботним виразом мені-срати-на-Фіґероа.

Я впевнена, що весь персонал цієї школи ненавидить його до глибини душі.

Його отруйні слова про мене повільно, але вірно руйнували мою репутацію. Потроху. Такою мірою, що люди буквально глумилися, проходячи повз мене коридорами. Ті самі дівчата, з якими я тусувалася за обідом у свій перший день, тепер прикидаються, що мене не бачать. Або вони штовхають мене плечем у гуртожитку, як це зробила Kейтлін декілька днів тому.

Він ніби намагається вигнати мене звідси, але я відмовляюся йти. 3а обідом він сидить в обідньому залі або на вулиці, завжди в оточенні дівчат. Завжди у супроводі тих самих трьох хлопців: Чед, Елліот та Cпенсер, такі ж старшокласники, як і ми, з відомих сімей, але не таких відомих, як родина Віта. Я здивована, що у диявола є друзі, але я вважаю, що ви стаєте дияволом лише коли маєте переконливу особистість і чарівність.

3вучить так, як сказала б моя мама.

Я не розповідаю їй, що відбувається і напевно не кажу їй про Віта і про те, що він робить. Вона думає, що в школі все йде добре, і я впораюся. Якби я сказала їй, що в мене була сварка з Вітом, вона б зв'язалася з його батьком. І тоді довелося б страшенно дорого заплатити.

Речі, які я хотіла сказати, але ніколи не сказалаWhere stories live. Discover now