Şuan çok saçma bir olayın içindeydim. Hasta yatağında yatıyor, karşımda minho'nun özür ve yalvarışlarına karşı sert tavırla cevap veriyordum ve minho sarhoştu. Bu olay cidden saçmaydı nereye baksam bi mantık hatası var yav.
Birden minho kafasını benim elimin üstüne koydu ve elimi tuttu. Hüngür hüngür ağlıyordu. Neden bu kadar tepki gösteriyordu ki?
Ağzım açık minho'yu seyrediyordum.
Lee minho-Jisung lütfen tek bir şans ver.
Neden bu kadar yalvarıyorduki, hayır yani normalce bir daha yapmıyacağım dese daha mantıklı değilmi. Normal desede asla affetmeyeceğim o başka da...
Han jisung-Minho yüzüme bak!
Sertçe emir verdiğim anda bana baktı. Gözleri kıpkırmızı olmuştu şimdiden.
Han jisung-Neden kendini bu kadar harap ettiğini yada neden bu kadar yalvardığını bilinç dışı yapmana bağlayacağım. Ve bilinç dışı yaptığın şeyler hiçbir zaman gerçekçi değildir bu yüzden affetme işini unut.
Yine gözleri dolmaya başlamıştı. Derin bi nefes alıp sabır diledim.
Han jisung-Şöyle bakma. Eğer bu yalvarışlarını kendine geldiğinde ve sağlam kafayla yaparsan belki affedebilirim.
Yo. Affetmiyecektim sadece gitsin diye yapıyordum.
Lee minho-Gerçekten mi!?
Gözleri ışıldayarak sormuştu, küçük çocuk gibi gözüküyordu ve ben küçük çocukları kandırmayı sevmem. İçimde bi burukluk oluşmuştu.
Han jisung-Evet gerçekten.
Birden kollarını boynuma sardı, sıkıca sarıldı. Geriye çekilip benimle göz teması kurdu.
Lee minho-Yaptıklarımın hep bir amacı vardı...
Ne
Han jisung-Nasıl? Minho, zorbalığın hiçbir zaman bir amacı olamaz!
Sinirlerim bir anda gerilmişti. Çünkü cidden öyleydi, zorbalığın ne bir amacı olur nede bir nedeni olabilir. Heleki şiddetin.
Lee minho-Var jisung bir amacı var.
Kaltı ve kapıya doğru salak salak adımlar attı. Bu halleri bende tuhaf bir his oluşturmuştu. Öff boş yapma sik kafalı.
Yatağa uzandım gözlerimi kapadım.
✪
Bir bodrum katındaydım yanımda 3 çocuk daha vardı birde adam.
? -Evet çocuklar burda. Eee şimdi ne yapmak istersiniz?
Elinde pala olan adam, 4 çocuğun önünde durmuş iğrenç şekilde sırıtıyordu.
Çocuklar çok korkmuştu ve bu çocuklardan biri bendim. Çocuklardan biri öne atıldı, yüzünde çilleri olan sarı saçlı bir çocuktu.
? -Git burdan iğrenç pislik!
Adam birden durdu, yüzü kitlenmişti çok korkunç bakıyordu. Çocuğa doğru ilerledi. Tabii önüne başka bir çocuk geçene kadar.
? -Ona bir adım bile yaklaşayım deme!
Diğer çocuğa göre daha büyük duruyordu siyah saçları mavi gözlerini ortaya çıkarıyordu. Adam önünde duran çocuğun kolunu kavradı.
? -Kesin sesinizi piçler!
Bağırışıyla beraber elindeki palayı siyah saçlı çocuğun boynuna geçirmesi bir olmuştu. Palayı öyle bir hızla vurmuştu ki çocuğun kafası tamamen kopmuş ve yere düşmüştü. Heryer kan içindeydi çocuğun kafasız bedeni yerde yatıyordu ve boynun koptuğu kısımdan kanlar fışkırıyordu, kopan kafası ise masmavi gözleri açık ama cansızdı iğrenç bir görüntüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözünde yağmuru gördüm / Minsung
FanficHan jisung'un hayattaki tek eksiği hayattı, evet hayattı... Lee minho'nun hayattaki tek eksiği Han jisung'du, evet bu da hayattı... . !! SMUT, KÜFÜR/ARGO, TACİZ, TECAVÜZ vb. var!! . İyi okumalar dilerimm.