Ortam çok gergindi. Herkes ryujin'in cevabını bekliyordu, ryujin ise dönüp kalmıştı. Sessizliği soyeon böldü.
Jeon soyeon-Cevap vericek misin?
Ryujin kafasını öne eğdi.
Shin ryujin-Hayır. Seni aldatmadım.
Sesi titremişti. Yalan söylediği çok açıktı.
Hwang yeji-Ryujin.
Ryujin yeji'ye baktı. Yeji çok durgun bakıyordu ve ciddiydi.
Hwang yeji-Telefonunu getir.
Neden böyle birşey istemişti ki?
Bence yeji zaten birşeylerden emindi. Ryujin ayağa kalktı.
Shin ryujin-Ben lavaboya gidicem.
Hızlı adımlarla lavaboya girdi ryujin, yeji hemen ayaklanıp arkasından giderken ryujin lavaboya girip kapıyı kitledi.
Hwang yeji-Merak etme ne yaptığını gayet biliyorum. Korkak gibi kaçma! Bilmiyormuş gibi yapmaktan sıkıldım!
Yeji bunları bağırarak söylemişti. Söylerken sonlara doğru sesi kısılıp titredi. Ayağa kalkıp yanına gittim, gözleri doluydu. Yanına gidip sarıldım. Geriye çekilip eşyalarını toplamaya başladı.
Hwang yeji-Yediğin haltları artık göz ardı etmeyeceğim!
Han jisung-Yeji! Bunu yapmana gerek yok, konuşup halledersiniz-
Yeji hızla bana döndü.
Hwang yeji-Halledemeyiz jisung! Hall edemeyiz. Benim neler çektiğimi, nelere tahammül ettiğimi bilmiyorsunuz.
Dolu gözleri sel olup gitmişti...
Miyeon ayağa kalkıp yeji'nin elindeki eşyaları tuttu.
Cho miyeon-Gel biraz balkona çıkalım. Bi sakinleş, konuşalım. Sonra gitmek istersen git. Tamam mı?
Miyeon rahatlatlatıcı bir ses tonuyla konuştu. Yeji ve miyeon'un ilişkisi de yeji ve ben gibiydi. Onlar da kuzen sayılırdı. Birbirlerini severlerdi, yeji hemcinsi olduğu dertlerini benden çok miyeon'a anlatırdı.
Yeji elindeki eşyaları bırakıp miyeon ile birlikte balkona çıktı. Ben tekrar salona girdiğim de herkes ciddi şekil de oturmuş bekliyorlardı.
Chan sessizliği bozup konuştu.
Bang c. Chan-Hadi herkes uyusun. Zaten geç oldu, minho ve jisung'da yorgun zaten.
Herkes onaylayan mırıltılar çıkartıp yerlerine geçmeye başladı. Minho oturduğu koltuktan kalkıp yanıma doğru yürüdü.
Lee minho-Gel hadi.
Kolumdan tutup beni kendiyle götürürken konuştu.
Lee minho-Ryujin adına özür dilerim.
Odaya geçip kapıyı kapattı minho. Yatağa oturdum.
Han jisung-Sizin haberiniz var mıydı? Yakınsınız ryujin ile.
Minho gözlerini benden kaçırıp yatağa doğru ilerledi. Sakın biliyorduk ama sustuk demesin, sakın.
Han jisung- Cevap verir misin?
Minho yatağa oturdu ve zorlukla konuştu.
Lee minho-Özür dilerim...
Ellerimi yüzüme götürüp öne doğru eğildim.
Han jisung-Ciddi olamazsınız...
Lee minho-Bak jisung. Evet susmakla hata yaptık ama yeji üzülür diye sustuk-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözünde yağmuru gördüm / Minsung
FanfictionHan jisung'un hayattaki tek eksiği hayattı, evet hayattı... Lee minho'nun hayattaki tek eksiği Han jisung'du, evet bu da hayattı... . !! SMUT, KÜFÜR/ARGO, TACİZ, TECAVÜZ vb. var!! . İyi okumalar dilerimm.