Jisung
Minho'nun dediklerine anlam veremiyerek ona baktım.
Han jisung-Bizim hakkımızda derken, ve ne dedikodusu?
Minho sanki kendini zorluyarak bir itiraf açıklıyacakmış gibiydi. Neden bu kadar stres içinde ve kaygılıydıki?
Lee minho-Şu senji...
Öff yine mi o kız, yeter sal be insanları artık. Minho'yu dinlemeye devam ettim.
Lee minho-İşte son olaylardan sonra, intikam amaçlı sanırım, okula aramızda ilişki olduğunu yaymış.
Aralarında?
Han jisung-Senji ile aranızda ilişki mi var?
Minho bana baktı. Sanki bir aptala bakıyormuş gibi baktı, sanırım bişeyleri yanlış anlamıştım.
Lee minho-Hayır jisung, anlamıyor musun? Bizim aramızda.
Han jisung-Sen ve benim?
Lee minho-Yok annenle benim- Jisung ağzımı açtırma!
Haa anladımm. Annemi niye katıyon orospu!?
Han jisung-İnanan olmamıştırki.
Minho bi etrafa bir de bana baktı.
Lee minho-Çoğu inanmış. Hem, niye inanmasınlarki?
Gözlerini kaçırarak ve çekinerek söylemişti son cümleyi. Yani mantıken zorbamsın nasıl bir ilişkimiz olabilirki?
Han jisung-Eee napıcaz?
Lee minho-Bilmiyorum. Benlik sıkıntı yok sorun sende.
Ney? Sorun bende derken hem nasıl şenlik sıkıntı yok ya? Anlamayarak Minho ya baktım, kendini açıkladı.
Lee ninho-Yani benim için pekte anormal bir olay değil hem birşey babam öğrensede olmaz başka biriside aynı şekilde ama senin başın derde girebilir. Okulda bana ciddi anlamda takıntılı olan insanlar var.
Demek homodobik değil... Okulda ona takıntılı olan insanlar var evet bunlardan biri eski yakın arkadaşımdı. Bana zarar vermeleri bişeyi ifade etmez, Minho için mantıken bişey ifade etmemeli zaten. Ediyorsa değişir, ne mi değişir? Bir çok şey...
Lee minho-Sana zarar gelsin istemem.
Ha? La ibne sen değil misin sabah akşam beni döven pezevenk!
Han jisung-Merak etme kimse bana senden daha çok zarar veremez zaten.
Çok mu ağır konuştum, yo.
Lee minho-Jisung saçmalama.
Neyin saçmalamadı ulan!? Gerçekler saçmamıymış güleyim bari!
Han jisung-Gerçekler çok mu zoruna gidiyor!?
Zaten aramızda adamakıllı mesafe yokken biraz daha yaklaşıp omzumdan ittirdi.
Lee minho-Jisung şansını zorlama, senin için günlerdir düzelmeye çalışıyorum, ayağına kadar gelip yalvarıyorum. Sakın beni eski halime döndürecek hareketler yapma!
Son cümlesinde daha hızlı ittirmişti ve duvarla buluştum. O da dibine girmişti yine. Söylediklerinde haklımıydı? Aslında haklılık payı vardı son zamanlarda beni hiç incitmemişti...
İçim burkuldu, o çabalıyordu bense ona karşı tavırlarımı bir gram bile değiştirmemiştim. Ama hakediyordu da bana çok çektirmişti... Kafamı biraz eğip yüzümü yere odakladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözünde yağmuru gördüm / Minsung
FanficHan jisung'un hayattaki tek eksiği hayattı, evet hayattı... Lee minho'nun hayattaki tek eksiği Han jisung'du, evet bu da hayattı... . !! SMUT, KÜFÜR/ARGO, TACİZ, TECAVÜZ vb. var!! . İyi okumalar dilerimm.