Han jisung
Minho'nun bana sarılışıyla küçük bir şok yaşadım. Sonra sarılışına kariılık verdim.
Lee minho-Beni bir an hiç affetmeyeceksin sandım.
Minho'nun kafasını koyduğu tarafta, ensem de bir ıslaklık hissettim. Ağlıyormuydu?
Jisung-Minho?
Ondan ayrılıp yüzüne baktım. Gözlerimiz buluştuğunda onun gözlerinden yaşların yağmur gibi akıp gitmesini izledim.
Tekrar sarıldım; daha sıkı, daha sevgi dolu...
Lee minho-O an yaşamım boyunca hissettiğim en kötü hisleri yaşadım.
Bu sözleri içimde kendimi kötü hissettiren bencillik duygusunu hatırlattı...
Ama ben de haklıydım. O kadar şeyden sonra hemen affetmek...
Bu dramatik anı hyunjin'in sesi böldü.
Hwang hyunjin-Şu aptalca anı bozup bize atıştırmalık hazırlayın köleler.
İrkilerek minho dan ayrılmaya çalışsam da minho buna izin vermedi ve konuştu.
Lee minho-Sen git. Hazırlayıp geliriz birazdan.
Hyunjin göz devirip minho'nun taklidini yaptı. Minho'nun iyiki arkası dönüktü... Hyunjin salano doğru ilerledi.
Minho kafasını kaldırıp bana baktı. Şuan birşey yapmak istiyor da yapamıyor gibiydi. Benden ayrılıp geriye çekildi.
Han jisung- Hadi şu yiyecekleri hazırlayalım yoksa bizi yerler falan.
Minho kahkaha atıp işe koyuldu.
.
Elimizdeki tepsi lerdeki tabaklar ve içlerindeki abur cuburları ile salona girdik.
Jay park-Efendi hazretleri sonunda buyur etti.
Changbin, Jay ve soyeon alkışlamaya başladı.
Lee minho- Çok boş yapma da ye.
Minho bunu söylerken küçük masaya koyduğumuz tepsiden bir parça jelibon alıp jay'in ağzına tıktı. Herkes güldü ikisinin hallerine.
Han jisung- Ee o kadar laf yapıyorsunuz adam akıllı film seçtiniz mi?
Miyeon kafa sallayıp konuştu.
Cho miyeon-Tabiki de! Bu zevksiz ler bi halt beceremedi ben de olaya el attım ve 7. Koğuşta ki mucizeyi izlicez.
(AUUUU🤘🏿🤘🏿🤘🏿🤘🏿🤘🏿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🐺🐺🐺)
Lee minho-O ne? Hiç duymadım.
Cho miyeon-Ne demek duymadım!? Türk yapımı dramatik bir film, konusunu izleyince anlarsınız.
Herkes yerlerine kurulurken minho biraz dipte ve mesafeli bir konuma geçti. Ben yeji'nin yanına gitmek için minho'nun önünden geçerken kolumdan çekilmem ile minho'nun yanında oturmam bir oldu.
Lee minho-Bırak çift olarak otursunlar. Sen yanım da kal.
Şaşkınlıkla ona bakarken yüzüme bir sırıtış geldi. Yerim de rahatça oturmak için kımıldandım ve kafamı minho'nun omzuna koydum.
Filmi başlattık.
.
Film bitmişti ama ben ağlamaktan duramıyordum, benimle birlikte seungmin yeji ve miyeon da aynı haldeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözünde yağmuru gördüm / Minsung
FanficHan jisung'un hayattaki tek eksiği hayattı, evet hayattı... Lee minho'nun hayattaki tek eksiği Han jisung'du, evet bu da hayattı... . !! SMUT, KÜFÜR/ARGO, TACİZ, TECAVÜZ vb. var!! . İyi okumalar dilerimm.