12-✮

37 6 1
                                    

Şuan müdür yardımcısının odasında hyunjin, yeji, ryujin ve ben müdür yardımcısını bekliyorduk. Hyunjin yeji'yi azarlıyordu.

Hwang hyunjin-Neden sürekli birilerine bulaşıyorsun, annemin siniri hoşunamı gidiyor!?

Yeji suçlu bir çocuk gibi yere bakıyordu, o da hyunjin'in haklı olduğunu biliyordu herhalde.

Ryujin patavatsızca konuşmaya daldı.

Shin ryujin-Onun bir suçu yok hem jisung seninde kuzenin burada empati kurmak gerek. Bu konuda yeji de gayet haklı.

Hyunjin ona gözlerinden ateş saçarak baktı.

Hwang hyunjin-Sen hiç konuşma! O günkü olayı biliyorum.

Son cümlesini imalı ve kısık bir sesle söylemişti. Ne günü ya? Kiminle ilgili?

Lee minho-Ne günü?

Hyunjin bana bakmadan yere odaklanarak konuştu.

Hwang hyunjin-Boşver, önemli birşey değil zaten.

Aptal gibi hissettim şimdi. Niye söylemiyor ki hem önemli olmasaydı ryujin bu kadar ağlamaklı ve endişeli olmazdı. Lan cidden ryujin ağladı ağlayacak.

Ryujin camdan dışarı bakmaya başladı, dışarıyı izlemiyordu dışarıyı izliyordu...

Oda da derin bir sessizlik oldu. Müdür daha gelmemişti ama birazdan gelirdi herhalde.

Lee minho-Bu adam nerde kaldı?

Hyunjin bu kez direkt olarak bana baktı.

Hwang hyunjin-Birazdan gel-

Ryujin hemen araya girdi.

Shin ryujin-Hayır gidiyor.

Nereye? Ne.

Hwang hyunjin-Ne diyorsun ryujin?

Ryujin ayağa kalkıp cama biraz daha yaklaştı. Herkes ryujin'e odaklanmıştı. Eliyle bir noktayı gösterdi.

Shin ryujin-Müdür yardımcısı diyorum. Arabasına binip gidicek.

Hemen ayağa kalkıp ryujin'in yanına gittim. Camdan baktığımda harbi gidiyordu müdür yardımcısı. Arabasına biniyordu.

Lee minho-E biz?

Odaya girdiğimizden beri adam akıllı konuşmamış olan yeji konuştu.

Hwang yeji-Gidebiliriz. Sonuçta bize emir veren kişi burada değil ve durmamız için hiçbir gerekçe yok.

Haklı gidebiliriz artık.

Shin ryujin-Hadi çıkalım.

Hepimiz kapıya yöneldik. İlk yeji kapıyı açtı yada açmaya çalıltı.
Tekrar denedi, açılmadı. Tekrar ve tekrar denedi.

Hwang yeji-Açılmıyo bu!

Hyunjin öne atıldı. Ama o da açamadı.

Hwang hyunjin-Hay sikicem şimdi. Kim bilir hangi orospu çocuğu yaptı.

Shin ryujin-Senji olabilir mi?

Lee minho-O haliyle bok yapar.

Hwang hyunjin-İllaki onunla bağlantısı vardır.

Yeji tekrar aynı koltuğa geçip oturdu. Elleriyle yüzünü kapatmıştı, sanki sakinleşmeye çalışıyordu.

Ryujin'i dürttüm. Bana döndü.

Shin ryujin-Noldu?

Yeji'yi işaret ettim o da anlamış olacakki yeji'nin yanına gitdip oturdu. Rahatlatmak amacıyla sırtını ovaladı ve yeji'nin kafasını göğsüne koydu.

Gözünde yağmuru gördüm  / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin