9. bölüm

107 6 0
                                    

Uyumakta biraz zorlandım. Tamam fiziksel temas yok ama varlığı yeterli. Sağa da dönemiyorum. Kolum uğuştu yene de dönemedim. Okudum üfledim olmadı sonra bi daha okudum uyuya kalmışım.

Sabah uyandığımda Miran odada yoktu. Bir oh çektim. En azından kucağında falan uyanmadım. Sonuçta uyuyorum hersey olabilir. Geçen sefer rezil olmuştum tekrarına gerek yok.

Kalkıp banyoya girdim. İşlerimi hallettikten sonra üstümü değiştirdim. Odaya girdim Miran halan yoktu. Yatağı düzeltip telefonu elime aldım Miranı arayacaktım mesajını gördüm.

İş görüşmesine gitmiş öğleye anca gelirim demiş. Oh oh mis mis mis

Aşağıya lobiye indim. Taksiyle konağa geçtim. Mis gibi kahvaltı söyledim ama iştahla yiyemedim öküz Miran iştahımı kaçırdı. Kilolu muyum ben ya? İçime dert oldu pislik.

Yarım yamalak boyoz yedim azcık da gevrek biraz peynir yarım yumurta off ya. Sıkıntı girdi içime. Kalktım kemeraltına gittim. Gezdim dolaştım alışveriş yaptım sonra kızlarağası kahve falı baktırdım.

Kadın bir fal baktı çok fena. Daha oturmadan sen yeni mi evlendin dedi. Evet dedim. Sonrası kafa karışıklığı

" Ruh ikizin hemen yanında ona sıkı sıkı sarıl.  çok yakın zamanda çok üzülecek olacağın bir olay olacak. Ama bu olayda suçlu sen veya partnerin değil dışarıdan birileri var.

Bir yıla kadar hanen büyüyecek. Çok mutlu olacak olduğun zamanlar çok yakın sabret ve sevdiğin insanlara odaklan.

Bir yıl sonra uzun bir yola gideceksin. Ama çok kalmayacaksın"

Da Vinci'nin şifresi gibi kadın. Daha bir sürü şey söyledi de yarısı kafamdan uçtu gitti.

Kızlarağasından çıktığımda saat ikiydi. Telefonu çıkarıp Miranı arayıp aramama konusunda kararsız kaldım. İşi bitseydi o beni arardı.

Bende İzmir de kalan arkadaşlarımı aradım. Müsait olan varsa görüşürüm. Eski günleri yad eder eğlenirim azcık.

Telefonu çıkarıp Seleni aradım.

" Dünyanın en güzel çocuk doktoru ne yapıyor acaba" sesimi duyunca bi afalladı.
" Duru! Ay Duru çok özledim kız seni. Hangi zamandır nerdesin. Kaç kere aradım bi geri dönüş yapmadın. Kızım çok mu çalıştıyorlar seni. Söyle valla burdan oraya çıkartma yaparım." Hafif güldüm deli arkadaşım benim.

" Yok kız evlendim ondan dönüş yapamadım. Abimde evlendi. "

" Ne diyon kızım sen ne zaman evlendin. Hangi ara hayatına biri girdi de sevdin evlendin ve bunlardan benim niye haberim yok!!"
" Birden oldu görüşünce anlatırım. Netdesin şimdi. Hastanede mi?"
" Yok tatlım iki gün önce düştüm kolum çatladı. 5 gün raporluyum. Şimdi de evdeyim"
" Ay geçmiş olsun. Konum at geleyim"
" Neee burda mısın sen?"
" Evet tatlım dün geldim. Hadi konum at bekliyorum"

Selen konum atınca taksiyle hemen ona gittim. Arkadaşım çok özlemişim. Sıkı sıkı sarıldım. Birlikte salona geçtik.

" ooo Duru hanım bu ne güzellik" Etrafimda bir tur döndüm.
" Teşekkür ederim canım. Evlenince o iç bedeni attım. Artık hayatımda yok" gülüştük
" Anlat bakalım şu beni çağırmadığın evlilik olayını"

Baştan sona kadar yaşadıklarımı anlattım. Bazı yerlerde de ağladım. Dışarıya güçlü gözükebilirim ama Selene gerek yok. O beni her halimle kabul edenlerden.

" Vay anasını arkadaş nasıl bir belaya bulaştın se?"
" Bulaştım işte. Bıktım o bedenden ve sürekli aşağılanmaktan" kolumu okşadı.
" Boş ver düşünme geride kaldı. Anlat bakalım kocan yakışıklı mı? Var mı bi hissiyat ?"

BU NASIL TÖRE?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin