Hemen karakterleri tanıtayım:
Lara-20 yaşında kıyafet tasarımcısı kendi çapında tanınmış
Barkın-23 yaşında Mafya camiasında tanınan birisi(zamanında bu işlere babasının zoruyla katılmış ama sonralar kendisi de kabullenmiş)
~Lara'nın dilinden
Aynanın önünde durup yeni tasarladığım elbiseye bakıyordum.Gururlu bir bakış attım ve kendi kendime söyledim
"Çok güzel oldu"Elbiseye bakmaya devam ederken eteğinde bir eğrilik olduğunu farkettim ama dikkatli baktığımda birşey olmadığını gördüm.Tanrım bu elbise çok iyiydi.
Ardından kendi küçük ofisimde çıkmak için montumu ve çantamı almak amacıyla masaya yakınlaştım.Hafif eğilip çantamı alacaktım ki boynumda hissettiğim nefesle birinin elini belime sardığın hissettim.Tüm vücudumuz temas ediyordu.
Bir anlık tüm vücudum esti çünki haklı olarak yani birisi arkadan bana okunuyordu ve ben olduğumuz pozisyondan dolayı başımı çevirip bakamıyordum bile.
~40 dakika önce Barkın'ın dilinden.
Karşı binanın ilk katından pencereden ona bakıyordum.Elbiseyler meşguldü.Elbiseyi giyinmek için içeriye gitti.Bense hemen oradan çıkıp ofise geldim.Geldiğimden haberi yoktu ve ben onu izliyordum.Keşke giydiği odanın kapısı açık olsaydı;(. Elbiseyi giyinip içeri geldi.Tanrım galiba delirecem.Bu nasıl bir fizik ve güzellik anlam veremiyorum.2 yıldır onun peşindeyim beni biliyor ama reddediyor.Benim gibi mükemmel birisini.
Elbiseye bakıyordu ve masaya yaklaştı.Masaya yaklaştığında arkasında ona sarıldım.Goddamn bu kız beni deli edecek galiba ona dokunmadan yaşayamıyorum.
Ona sarıldığım an tüm vücudu titredi.Çok utangaç.Yıllardır onu takip ediyorum ve kimseye el sürdürtmedi.Ama bana dayanamaz diye düşünüyordum.Dayandı.Bravo.
~Lara'nın dilinden
Boynumda hissettiğim nefes hafif kulağıma yakınlaştı.
"Beni delirtiyorsun" *piç smile*
Yerimden kıpırdamaya çalışdım ama haraket etmeye çalıştığımda beni daha da kendine doğru çekti.Bu kimdi?
Sesi bana çok tanıdık gelse de bunu Barkın olacağı asla akılma gelmezdi.Ardında çekildi ve yüzüne baktığımda içimden bir hasssiktir dedim ve yüzüne baktım.Elbisemin biraz açık olduğu aklıma gelince yutkundum.
Üzerime doğru gelmeye başladı bense geri geri adım atmaya başladım.En sonunda duvara dediğimde artık iyice sıçtım diye düşündüm.Bir kolunu benim yanımdan duvara dayamış duruyordu ve bu adam kocamandı maşallah.İçimden bildiğim tüm duaları okurken bir anda bana daha da yakınlaştı o anda gözlerimi kapattım.Bana o kadar yaklaşmıştı ki nefesini dibimde hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece Sana"
RandomAnlamsızlıklar, gariplikler, acılarla dolu bir hikaye +18 ve şiddet gibi şeyler vardır