Gerçeklerden daha gerçek....
O konuşuyordu ben dinliyordum bir süre sonra ağlamaya başladı ben de gözyaşlarını sildim.Ve yanına uzandım.Kafasını göğsüme koymuş konuşuyordu.Gözyaşları şelale gibi akıyordu.Bir süre sonra sustu.Ama uzun süre ağlamaya devam etti.Bense bişey demiyordum ayrıca son zamanlarda da yaşadıkları normal değildi.Barkın piçinin evde ona ne yaptığını bilmiyorum.Büyük ihtimalle iyi şeyler değildir.Ve bu aralarda yaşadıkları gerçekten yorucuydu.Hepsinin acısını çıkıyordu.Masum bir şekilde.... Ağlayarak....
~Lara'nın dilinden
Sabah uyanıp duvardaki saate baktım.Saat 8 olmuştu.Bu gün zamanında uyanmıştım.Tüm vücudum feci şekilde ağrıyordu.Midem bulanıyor.Nadir hallerde hastalanınca midem bulanır.Başım fena dönüyor gözüm kararıyor.Birden yanımda uzanan Ferite baktım.Yanımda mı uyumuştu? Ama neden ki kendi yatağı varken.Yani büyük ihtimal akşam iyi değilmişim o da yanımda kalmış.Akşam aklıma bile gelmiyor büyük ihtimalle çok ateşim vardı.Birden yerimden hemen kalkıp oturur pozisyona geldim.UMARIM AKŞAM SAÇMALAMAMIŞIMDIR.Off of.Keşke biraz hatırlasaydım.Birden kafamı döndürüp Ferite baktım.Uyurken bile yakışıklı.Kafamı yastığa koydum.Off karın etrafımda aşırı garip bir hiss var yani ağrıyor ama ağrımıyor.Öyle bişey işte.Aklıma dün geldi.Bir daha Barkın bana dokunsa ismimi değiştiririm.Mal herif.Tüm hayatımı bozdu.Yaptıkları normalmiş gibi de beni sevdiğimi söylüyor.Halbuki bilmiyor sadece olmayan güzelliğim ya da karakterimdeki bir özellik hoşuna gidiyor.Aşk bu değil.Ben iyi bilirim aşk ne.Ama aptallar gelmiş "ağşkğ" diyor.Asla aşkı anlamayacak kadar kalpsiz birisi... Yazık...
Birden kafamı çevirdiğimde gözünü yeni açmış bana bakan Ferite baktım.Kızarmış olmalıyım ki bana baktı ve güldü.Ardından saate baktı.
"Hmm çabuk uyanmışsın.Hasta olduğun için uyursun sanmıştım" dedi.Yeni uyandığı için sesi hırıltılı ve daha kalın çıkıyor.Onu daha da havalı yapıyor ki onun nefes alışı bile havalı ama neyse.
"Midem bulandığı için kalktım.Bide vücudum ağrıyor ondan.Bnece sen git sana da bulaşmasın"
"Miden mi bulanıyor?" dedi.Sorgular şekilde.
"Evet ya"
"Hmm anladım" dedi.Neden bir anda böyle ciddileşti ki.
"Ama yani iyiyim bişeyim yok"
"Orada kaldığın sürece Barkın sana dokunmadı... Dimi?" ne alak-. Aaa şimdi anladım fesat.Ne alakasııı.
"Hayır ne alaka ya"
"Hm iyi o zaman" bir süre sessizlik oldu.Biraz utandım yalan yok.Ama belli etmedim tabiki de.Apaçık belli etmeyecektim yani.Kısa süreli sessizliği Ferit bozdu.
"Ağrıyan bir yerin var mı ya da ne bileyim bir ilaca ihtiyacın var mı.Ben anlamıyorum o işlerden"
"Yok sadece karnım biraz ağrıyor o da geçer.Ama yalan diyemem ben de anlamıyorum o işlerden ama bence ilaca gerek yok"
"Anladım ağrı kesici veririm geçer karnının ağrısı"
"Hmhm" dedim yataktan kalktı.Ben uzanıyordum ve tüm gün odamda uzanmayı düşünüyorum.Ayağa kalkacak gücüm yok vücudum çok yorgun.Kendimi bile taşıyamam şuan.Ferit odadan çıktığı gibi telefonumu elime aldım.Mesaj gelmişti gene.Hemen açtım ve arkadaş grupun girdim.Okumaya başladım.
~~Gelen mesajlarr~~
U:Laraa noldu neredesin?
A:Aradım da açmadı bide sen ara bakim.
U:Okay.
U:Yok telefonu kapsama alanı dışında.
A:Allah Allah nereye gitti kız bana bak Barkın bişey yapmış olmasın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece Sana"
RandomAnlamsızlıklar, gariplikler, acılarla dolu bir hikaye +18 ve şiddet gibi şeyler vardır