4cü bölüm

154 13 45
                                    

Kaşı ve dudakları yara içindeydi.Şok olmuştum.

Bu kadar mı sinirlendi? Ferit ne demiş ki.Bu kadar sinirlenmişse her halde sülalesinde sövmedik delik bırakmamıştır.Peki her şey bir yana önemli soru:Ferit ne alaka?? Ferit bu işlerde ne yapıyordu.Mafya işlerinde.Ayrıca böyle büyük ve tanınan bir mafya ile ne alıp veremediği vardı?? Off tüm beynim allak bullak oldu.Ayrıca Barkın kolumu nasıl tutmuştuysa kolum morarmıştı.Vahşi öküz.Bu kadar sıkılır mı kol insanım la ben.Her neyse.Dedim ve ona baktım.O da bana bakıyordu.Nefes nefeseydi.Bu odada pencere de olmadığı için dışarıya da bakamadım.Bodrum katı olduğundan vücudum soğuktu.Aslında üşümüyorum ama vücudum soğuktu işte.

Bir süredir bakışıyoruz ve hala tık yok.Hiçbir ses yoktu.Bilmiyorum bana bakma şeklinde bir ima var ama ne ima etmeye çalıştığını anlayamıyorum.Garip.Uzun süreden sonra konuştu.

"O piçle nereden tanışıyorsun"

"N-ne"

"Fer- o herifle ne alakan var? Seni nereden tanıyor seni?!?"

"B-ben onu tanımıyorum"

"Bana yalan söyleme!!!" diyerek elini kapıya vurdu ama aşşırı sert.Kapı kırılmış ola bilir.Bişey dememeyi tercih ettim.Dediğim her harfden bir yanlış çıkabilir çünkü.Bana doğru geldi ve yakınlaştı.Nefesini içimde hissedeceğim kadar girişmiştik demesi ayıp.Fazla yakındık ve içimde mükemmel bir hiss var.Bu adam bana çok iyi hissettiriyor.Ama OLMAZ.Tam Gözlerimin içine bakarak:

"Hadi söyle güzelim nereden tanıyorsun onu" dedi.Söylemek istemiyorum.Az önce söyleyecektim çünki bu kadar yapacağı aklıma bile gelmezdi.Hem Feritin ne dediğini bilmiyorum ama bu aşk meselesini açmadığına göre basit ve ucuz bişey söylemiştir kesin.Kendisi gibi.Eğer Barkın bu bu kadar sinirlendiyse benim dediklerimde her halde Ferit de ben de tahtalı köye gideriz adam bende iyi hisler yaratıyor evet ama korkuyorum da.Her şey yapa bilir.İnsanları bilemeyiz sonuçta.Hayır kesinlikle bu aşk olayını anlatamam.Ama onu nereden tanıdığım konusunda ne diyecem.Düşündükten sonra:

"Okuldan" dedim.Gözlerinden sanki ateş çıkıyordu.Aşırı sinirliydi ve dediğime inanmış gibi de değildi.

"Emin misin?"

"Hmhm" kafamı evet dercesine salladım.İnanmadı ama doğru.Okuldan tanıyorum.

"Pekala okuldan tanıyorsan neden senin hakkında bişeyler düşünüyor.Bence bu sadece okul arkadaşlığı değil" İşte şimdi ne diyecem.Feritin dediklerini bile bilmiyorum.Onun dediğine uygun yalan uyduramam.Kelimenin tam anlamıyla sıçtık.

"Alakam yok sadece sınıflarımız yan yanaydı"

"Peki ortaokul mu?"

"Ortaokul, lise, üniversite"

"Oo baya yapışıksınız desene"

"Ben napa bilirim tesadüf işte"

"Bence bu asla "tesadüf" olamaz.O o zamandan beri normal birisi değildi"

"Ne anlamda ne demeye çalışıyorsun"

"Bu kadar mı merak ediyorsun neden?"

"Öylesine"

"Merak etme hadi odana git"

Gerizrkalııı.Meraktan çatlayacam.Bana söyleyip devamını getirmiyor.Aptalll.Ölecem şimdi valla.Odama geçtim geçerken de vurduğu kapıya baktım hafif çatlamış:)

~Barkın'ın dilinden

Bu adam ne saçmalamıştı az önce.Larayı nereden tanıyordu.Hayır bu asla normal bir alaka değildi.Laranın bakışlarından anlıyorum.Normal OLAMAZDI.Ferit belki de saçmalıyor belki ortaokulda ezik bir çocuk olmuştu Lara.Ondan öyle diyordu.Hayır Barkın aptal olma.Bu normal değildi.Laranın da onunla alakası olduğu bariz şekilde ortadaydı.Delireceğim ne alakaları vardı.Ferit buna bişeyler yapmış olmasın.Ebesine kadar sikerim.

"Sadece Sana"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin